
Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 maja 2021, 21:44
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Cześć wszystkim. Mam pytanie. Czy po 2017 roku w silniku 272 konnym coś się zmieniło w rozrządzie? Już kilka razy widziałem info, że akcją serwisową są objęte silniki wyprodukowane do 2017. A co z młodszymi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
jest zmieniona konstrukcja napinaczy
R1200GS ADV LC
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Gdzie sprawdzić czy auto podchodzi pod akcję serwisową?Aregus1987 pisze: ↑02 maja 2021, 22:43Cześć wszystkim. Mam pytanie. Czy po 2017 roku w silniku 272 konnym coś się zmieniło w rozrządzie? Już kilka razy widziałem info, że akcją serwisową są objęte silniki wyprodukowane do 2017. A co z młodszymi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 16 gru 2020, 14:37
- Imię: Sławomir
- Rocznik: 2015
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Essen
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Jak wyglada sprawa z silnikiem CZVF 190 KM ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 lis 2022, 18:00
- Imię: Stefan
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Kraków
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Może trochę odkopuje, ale szukam A6 po lifcie no i wśród nich jest 3.0TDI 272ps.
Na niemieckich forach widze że sa ludzie, którzy jeżdzą z pukającym wałkiem. Ludzie robią 60-90 tys i pukanie nie nasila sie. Jakie potencjalne niespodzianki, moga sie pojawic podczas jazdy z pukajacym walkiem rozrzadu?
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
We wszystkich modelach Audi z tym silnikiem?
Jak to potwierdzić?
Na niemieckich forach widze że sa ludzie, którzy jeżdzą z pukającym wałkiem. Ludzie robią 60-90 tys i pukanie nie nasila sie. Jakie potencjalne niespodzianki, moga sie pojawic podczas jazdy z pukajacym walkiem rozrzadu?
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Od którego miesiąca są poprawione napinacze?
We wszystkich modelach Audi z tym silnikiem?
Jak to potwierdzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 cze 2020, 00:42
- Imię: Robert
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Belfast
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Chciałbym odgrzać temat, bo w tym zestawieniu numerów silników czva jest od 000001 do 003450, czy dobrze rozumiem że po numerze 003450 były jakieś modyfikacje w silniku czv i jest on mniej problemowy ? Mój ma numer 009663
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
problem jest we wszystkich CRT, CZV z układem smarowania silnika. poprawia się to SOFT-owo, ale w niektórych przypadkach już nie pomaga. i była też modyfikacja napinaczy rozrządu
R1200GS ADV LC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 gru 2024, 19:42
- Imię: Dejv
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Audi a 6 c7 3.0 tdi ( kod silnikaCRT i CZV ) wada konstrukcyjna
Cześć! Jeśli z historii napraw ASO Audi wynika, że silnik CZV 3.0 TDI 272KM z 2015r. miał robiony napinacz łańcucha rozrządu, to można założyć, że wada konstrukcyjna, o której tutaj mowa, została ostatecznie wyeliminowana? Jestem zainteresowany zakupem auta z takim silnikiem.