Morze wam pomorze mój post.
Posiadam Audi a 6 c 6 2,0 tfsi BPJ.
Po wypluciu uszczelki pod głowicą w tamtym roku i naprawie silnik zaczoł normalnie pracować.
W momęcie jak zrobiło się cieplej podczas przyśpieszania silnik zaczoł poszarpywać pomiędzy 1500 - 3000 rmp.
Następnym obiawem jak zrobiło się cieplej był problem z dziwnym szarpaniem zaraz po odpaleniu silnika ,po okoł 40 sekundach
problem znikał i silnik pracował normalnie.
W naszych wynalaskach to co buja silnikiem z rana to jest ssanie silnika. Ale u mnie silnik pracował ta na ssaniu bo ktoś kiedyś wymienił
wtrysk paliwa na inny numer orginału. Po załorzeniu właściwego numeru orginału samochud pracuje już ruwno z rana na ssaniu.
Co do poszarpywania podczas przyśpieszania , winne były uszczelniacze teflonowe na wtryskach paliwowych ,po prostu nie trzymają.
Po usujięciu tych usterek silnik pracuje aż miło.
Mam nadzieje że to komuś z was pomorze
