Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

3 tys obrotów i dławi motor.

Silniki wysokoprężne
MaksymilianV
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2021, 12:25
Imię: Maksymilian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Chełm, Lubelskie

3 tys obrotów i dławi motor.

Post autor: MaksymilianV » 31 mar 2021, 13:52

Witam klub!

Problem, 3.0 tdi ASB, auto przy około 3 tys. odcina moc (takie dławienie auta), auto z DPF,EGR i Klapy OUT.

Tuner, u którego wyłączałem DPF, EGR i Klapki, pierw kazał przyjechać do siebie, żeby odłączyć co trzeba i tak pozostawić, wyłączyć a następnie dopiero wyciąć ekologie (żeby nie było komplikacji), zrobił, auto śmigało, lekko ją kopnął, ale powiedział, że dopiero jak się pozbędę ekologii to zaprasza na hamownie i robimy porządny soft. Tak więc wróciłem od niego, na drugi dzień zacząłem auto robić, ekologia wyleciała, przy okazji wszystkie filtry (paliwa, powietrza, oleju i kabinowe - MANN), oraz dwa paski napędzające, pompa wody, termostat i koło pasowe z simmeringiem (corteco - nie tanio ale bezpiecznie) nowa oliwa, odpowietrzenie komputerem układu paliwowego i jazda próbna i nagle auto przy 3 tys dławi się (jeśli na 1 biegu auto powoli rozpędzam to potrafi zakręcić się do końca obrotów) :[ powrót do tunera, cofnął mapę na fabrykę, wyłączył tylko ekologie i nadal nic, to samo. Gdzieś tam po drodze wyszło, że czujnik przy turbinie od EGT powoduje błąd i pokazuje stałą wartość 551, wymieniony czujnik, błąd zniknął, ale problem pozostał. Po 5h walki z autem (tunera postanowił, że będzie szukał aż znajdzie), wyszło, że jest coś nie tak z "powrotem paliwa", prawdopodobnie uszkodzony jest zawór zwrotny na filtrze paliwa (może został uszkodzony przy wymianie na nowy filtr? <bezradny> ), gdyż on powinien trzymać ciśnienie 5bar (?), ale puszcza i przez to auto się dławi.
Czy faktycznie może to być ten zawór? Dodam, że auto po nocy (+5C/10C za dnia) jeśli wsiadam i od razu odpalę to trochę kręci i czuć nieprzepaloną ropę, natomiast jeśli pierw odpalę zapłon na chwilę i dopiero zakręcę to pali ładnie.

Grupowicze pomocy, bo nie chcę wymieniać każdej części po kolei, aż trafi się ta uszkodzona, pomocy! <stres>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga