[CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200
Witam!
Również mam problem z tym błędem. Bład u mnie zapala sie co jakies 3-4 tys km. Byłem w dniu dzisiejszym w serwisie. Stwierdzili ze winowajcą jest chłodnica recyrkulacji spalin niskiego ciśnienia. Filtr cząstek stałych zapełniony na poziomie 4g. Czy ktoś wymieniał tą chłodnice ? Jakie efekty ?
Również mam problem z tym błędem. Bład u mnie zapala sie co jakies 3-4 tys km. Byłem w dniu dzisiejszym w serwisie. Stwierdzili ze winowajcą jest chłodnica recyrkulacji spalin niskiego ciśnienia. Filtr cząstek stałych zapełniony na poziomie 4g. Czy ktoś wymieniał tą chłodnice ? Jakie efekty ?
Witam
Czy ktoś z obecnych na forum użytkowników mogłby kuknąć na dane z vcds-a>
Jestem nowy na forum, posiadam A6 C7 2.0 190KM Ultra/ przebieg 100 tyś km i wywala ten sam bład...
Robiłem wymuszane wypalanie z programu po zaaplikowaniu preparatu do czyszczenia fitrów ( dodaje zdjęcia przed i po)
Niestety błąd powrócił po jednym dniu a obliczona masa sadzy rośnie. W przyszłości che zrobić czyszcenie filtra pod ciśnieniem.
Dodaje również błąd w postaci dokumentu
https://www.fotosik.pl/zdjecie/05fe20e9109b54de
https://www.fotosik.pl/zdjecie/dac1159b05b392f0
Czy ktoś z obecnych na forum użytkowników mogłby kuknąć na dane z vcds-a>
Jestem nowy na forum, posiadam A6 C7 2.0 190KM Ultra/ przebieg 100 tyś km i wywala ten sam bład...
Robiłem wymuszane wypalanie z programu po zaaplikowaniu preparatu do czyszczenia fitrów ( dodaje zdjęcia przed i po)
Niestety błąd powrócił po jednym dniu a obliczona masa sadzy rośnie. W przyszłości che zrobić czyszcenie filtra pod ciśnieniem.
Dodaje również błąd w postaci dokumentu
https://www.fotosik.pl/zdjecie/05fe20e9109b54de
https://www.fotosik.pl/zdjecie/dac1159b05b392f0
- Załączniki
-
- wszystko.doc
- Kopia bĹedĂł
- (41.5 KiB) Pobrany 539 razy
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
- Obliczona masa sadzy wzrasta wraz z przejechanymi kilometrami - jak sama nazwa wskazuje komputer wylicza przyrost na podstawie spalanego paliwa (średnio około 0,03 - 0,04g/km). Zakres to teoretycznie od 0g do 22g (u mnie po wypaleniu spada na 3,5-6 g a zaczyna wypalać przy 19-19,5g).
- Rzeczywista masa sadzy jest mierzona z różnicy ciśnień (pomiar przed i za DPF). U mnie po wypaleniu spada na (minus) -7,5g , a przy zapełnieniu wzrasta do około (plus) 7,5 gram
(tutaj zakresu min/max nie znam)
Zazwyczaj przyrost masy wyliczonej i zmierzonej jest podobny o około 15g od zakończenia wypalania do zapełnienia powodującego uruchomienie wypalania. Przebieg od do to około 430-460km (w ruchu miejskim 80% i trasa 20%)
Z moich obserwacji wynika że wypalanie jest inicjowane zazwyczaj (u mnie każdorazowo), przez wyliczony parametr zapełnienia - obliczoną masę sadzy. Na załączonym zdjęciu widać że nawet aplikacja odnosi % zapełnienia do wartości wyliczonej (100% to około 22g)...dlaczego?....masa zmierzona przy jeździe "w trasie" czasami spada na wskutek rzeczywistego wypalania (stały przepływ spalin o wysokiej temperaturze), natomiast masa wyliczona nigdy nie spada w trakcie cyklu.
Do czego dążę.... jeżeli uruchamianie wypalania jest częste to wywołane musi być albo poprzez obliczoną masę albo rzeczywistą.
Jeżeli obliczoną to winny będzie któryś z komponentów odpowiedzialny za pomiar spalanego paliwa, jeżeli natomiast rzeczywistą to albo czujnik różnicy ciśnień, albo faktycznie filtr jest przypchany i już mu wypalanie na długo nie pomaga.
W celu diagnozy (zamiast wymieniać czujniki albo wyciągać filtr) proponuję najpierw poobserwować np. VCDSem jak wygląda przyrost obu parametrów - np. raz dziennie podpiąć i zapisać ile km od wypalenia przejechałeś, masę wyliczoną i masę zmierzoną.
- Rzeczywista masa sadzy jest mierzona z różnicy ciśnień (pomiar przed i za DPF). U mnie po wypaleniu spada na (minus) -7,5g , a przy zapełnieniu wzrasta do około (plus) 7,5 gram
(tutaj zakresu min/max nie znam)
Zazwyczaj przyrost masy wyliczonej i zmierzonej jest podobny o około 15g od zakończenia wypalania do zapełnienia powodującego uruchomienie wypalania. Przebieg od do to około 430-460km (w ruchu miejskim 80% i trasa 20%)
Z moich obserwacji wynika że wypalanie jest inicjowane zazwyczaj (u mnie każdorazowo), przez wyliczony parametr zapełnienia - obliczoną masę sadzy. Na załączonym zdjęciu widać że nawet aplikacja odnosi % zapełnienia do wartości wyliczonej (100% to około 22g)...dlaczego?....masa zmierzona przy jeździe "w trasie" czasami spada na wskutek rzeczywistego wypalania (stały przepływ spalin o wysokiej temperaturze), natomiast masa wyliczona nigdy nie spada w trakcie cyklu.
Do czego dążę.... jeżeli uruchamianie wypalania jest częste to wywołane musi być albo poprzez obliczoną masę albo rzeczywistą.
Jeżeli obliczoną to winny będzie któryś z komponentów odpowiedzialny za pomiar spalanego paliwa, jeżeli natomiast rzeczywistą to albo czujnik różnicy ciśnień, albo faktycznie filtr jest przypchany i już mu wypalanie na długo nie pomaga.
W celu diagnozy (zamiast wymieniać czujniki albo wyciągać filtr) proponuję najpierw poobserwować np. VCDSem jak wygląda przyrost obu parametrów - np. raz dziennie podpiąć i zapisać ile km od wypalenia przejechałeś, masę wyliczoną i masę zmierzoną.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, 06:23 przez Bart_d, łącznie zmieniany 1 raz.
Bart_d dzięki za konkretne info:)
Jak narazie przez 2 dni wartości wyglądały tak:
Dzień pierwszy
Obliczona masa sadzy: 8.32g
Zmierzona masa sadzy: -(minus) 0,19g
Dzień drugi:
Obliczona...: 10,2g
Zmierzona...:1,44g
Od ostatniego wypalania : 349,6km
Jeżeli dobrze zrozumiałem tekst powyżej, to jak narazie jest ok ale dlaczego codziennie wyrzuca bład ,,19226-filtr cząstek stałych; zespól 1
P2002 00 (039)- za mała skuteczność
Priorytet błedu 2
Częstość błedu 5"
Czy ktoś przerabiał podobny problem?
egr, chłodniczka egr, czujniki, uszkodzony dpf/ czujnik?
Przebieg pomedzy dwoma odczytami 101km (63mile)
Jak narazie przez 2 dni wartości wyglądały tak:
Dzień pierwszy
Obliczona masa sadzy: 8.32g
Zmierzona masa sadzy: -(minus) 0,19g
Dzień drugi:
Obliczona...: 10,2g
Zmierzona...:1,44g
Od ostatniego wypalania : 349,6km
Jeżeli dobrze zrozumiałem tekst powyżej, to jak narazie jest ok ale dlaczego codziennie wyrzuca bład ,,19226-filtr cząstek stałych; zespól 1
P2002 00 (039)- za mała skuteczność
Priorytet błedu 2
Częstość błedu 5"
Czy ktoś przerabiał podobny problem?
egr, chłodniczka egr, czujniki, uszkodzony dpf/ czujnik?
Przebieg pomedzy dwoma odczytami 101km (63mile)
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Ogólnie parametry zapełnienia odczytane jak widać są bardzo dobre (350km od wypalania i zapełnienie wyliczane na poziomie 45% - chyba robisz tzw. trasy po kilkadziesiąt km jednorazowo)... więc najprawdopodobniej (jeżeli oczywiście czujnik różnicy ciśnień poprawnie wskazuje) to sam filtr DPF jest całkowicie w porządku.
U mnie przyrost zapełnienia przy jeździe mieszanej (średniej przebiegu od zimnego startu ~ 10km) to 0,03g/km. U Ciebie 0,02g/km, a zakładając że po wypaleniu miałeś zapełnienie wyliczane na poziomie ~ 4g, to podczas tych 350km musiał przyrost wynosić około 0,012g/km... albo jeździsz jak "emeryt w drodze na wakacje" albo ....?
Jeżeli będziesz miał przyrost to wypalanie włączy się nie od zapełnienia wyliczanego czy mierzonego tylko zainicjowane przez ECU po około 750km.
Jak pamiętam to w trasie przyrost czasem schodził mi do 0,014g/km... ale to czasem przez chwilę... ale żeby średnio 0,012g/km z 350km... zastanawiające to jest dla mnie.
Teraz jeżeli przez te 350km wyskoczył Ci błąd "mała skuteczność wypalania" to wynika on prawdopodobnie z całkiem innego powodu niż zapełnienie filtra.... gdyby filtr się zapychał to nawet bez odczytu z komputera, przy zapełnieniu powyżej 30g, zapaliłaby się lampka filtra.
Właściwie to co się zapala po wystąpieniu błędu...."check engine"? Czy coś więcej? Czy tylko błąd w ECU silnika?
Poniżej przebieg wypalania DPF na podstawie danych VW/Audi
U mnie przyrost zapełnienia przy jeździe mieszanej (średniej przebiegu od zimnego startu ~ 10km) to 0,03g/km. U Ciebie 0,02g/km, a zakładając że po wypaleniu miałeś zapełnienie wyliczane na poziomie ~ 4g, to podczas tych 350km musiał przyrost wynosić około 0,012g/km... albo jeździsz jak "emeryt w drodze na wakacje" albo ....?
Jeżeli będziesz miał przyrost to wypalanie włączy się nie od zapełnienia wyliczanego czy mierzonego tylko zainicjowane przez ECU po około 750km.
Jak pamiętam to w trasie przyrost czasem schodził mi do 0,014g/km... ale to czasem przez chwilę... ale żeby średnio 0,012g/km z 350km... zastanawiające to jest dla mnie.
Teraz jeżeli przez te 350km wyskoczył Ci błąd "mała skuteczność wypalania" to wynika on prawdopodobnie z całkiem innego powodu niż zapełnienie filtra.... gdyby filtr się zapychał to nawet bez odczytu z komputera, przy zapełnieniu powyżej 30g, zapaliłaby się lampka filtra.
Właściwie to co się zapala po wystąpieniu błędu...."check engine"? Czy coś więcej? Czy tylko błąd w ECU silnika?
Poniżej przebieg wypalania DPF na podstawie danych VW/Audi
Po ostatnim wypaleniu były takie wartości:
Obliczona masa sadzy: 1,62g
Zmierzona masa sadzy:-(minus) 6,07g
Czujnik róznicy ciśnień 1 rząd 1 wartość nieprzetworzona 5hPa
----------------------------------------------adaptacji 5 hPa
Lampka Filtra DPF zaświeciła sie tylko w momencie wypalania wymuszonego z VCDS-a.
Praktycznie codziennie ( max co drugi dzień pojawia się błąd ww.) ale tylko w programie
Pierwszy raz błąd ,,check engine " pojawił się dokładnie 2700 km temu ( podpinałem wtedy urządzenie diagnostyczne Foxwell i widniał błąd ,,19226 - nieznany kod usterki"
Od tego momentu zaświecił się jeszcze 2 lub 3 razy ( check engine) ale w sterownikach praktycznie widnieje codziennie.
Samochodem robię dokładnie 33 km w jedną stronę do pracy z czego może 3 km to ograniczenia 30mph, a resztę pokonuje z prędkością średnio 80-90 mph (130 do 150 km/h), przy czym używam tylko trybu sport albo wrzucam 6-ty bieg w manualu więc nie wydaje mi się żebym go jakoś bardzo zamulał...
Obliczona masa sadzy: 1,62g
Zmierzona masa sadzy:-(minus) 6,07g
Czujnik róznicy ciśnień 1 rząd 1 wartość nieprzetworzona 5hPa
----------------------------------------------adaptacji 5 hPa
Lampka Filtra DPF zaświeciła sie tylko w momencie wypalania wymuszonego z VCDS-a.
Praktycznie codziennie ( max co drugi dzień pojawia się błąd ww.) ale tylko w programie
Pierwszy raz błąd ,,check engine " pojawił się dokładnie 2700 km temu ( podpinałem wtedy urządzenie diagnostyczne Foxwell i widniał błąd ,,19226 - nieznany kod usterki"
Od tego momentu zaświecił się jeszcze 2 lub 3 razy ( check engine) ale w sterownikach praktycznie widnieje codziennie.
Samochodem robię dokładnie 33 km w jedną stronę do pracy z czego może 3 km to ograniczenia 30mph, a resztę pokonuje z prędkością średnio 80-90 mph (130 do 150 km/h), przy czym używam tylko trybu sport albo wrzucam 6-ty bieg w manualu więc nie wydaje mi się żebym go jakoś bardzo zamulał...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 09 sty 2019, 18:11
- Lokalizacja: Opolskie PL / Manchester UK
Błąd P2002
Witam mam podobny problem - błąd P2002 Particulate filter, bank 1 ; malfunction - po wykasowaniu z pomocą VAGa powraca po jakimś czasie (dziś po około 20km w trakcie jazdy) ktoś wie ile kosztuje wymiana czujnika ciśnienia wstecznego w DPFe. Przebieg 113000km i mało prawdopodobne żeby DPF się zapchał ( tak powiedział fachowiec przez telefon,)Sambor11 pisze:Błąd na razie nie powraca ale wszystko jest możliwe. Jak wróci to będę musiał znaleźć kogoś kto ma porządny komputer dedykowany do Audi. Ciekawe czy podróbka VAGa odczyta porządnie błędy?Misiek_kb89 pisze:Najczęstsze przyczyny to:Sambor11 pisze:P200200 - Particulate filter, bank 1 ; malfunction
Uszkodzony filtr cząstek stałych
Wadliwy czujnik ciśnienia wstecznego
Wyciek spalin
Niska jakość oleju napędowego
JARO75
a jak ocenić sprawność egr i chłodnicy spalin ? testem w vcds egr wychodzi mi ok ale często pojawia się w opisach temat wadliwej chłodnicy egr której sposobu sprawdzenia nie mam , Dpf mam po czyszczeniu i sam nie jest w stanie zainicjować wypalania , pokazuje błąd 19226 P2002 00 /237/ za mała skuteczność , w okolicach nie mam nikogo kto potrafi zdiagnozować problem, jedynie wymiana po kolei aż się trafi
Yacht_Club pisze:a jak ocenić sprawność egr i chłodnicy spalin ? testem w vcds egr wychodzi mi ok ale często pojawia się w opisach temat wadliwej chłodnicy egr której sposobu sprawdzenia nie mam , Dpf mam po czyszczeniu i sam nie jest w stanie zainicjować wypalania , pokazuje błąd 19226 P2002 00 /237/ za mała skuteczność , w okolicach nie mam nikogo kto potrafi zdiagnozować problem, jedynie wymiana po kolei aż się trafi
sam zawór egr bedzie sprawny głowna przyczyna tego błedu jest samam chłodnica recyrkulacji spalin. Chyba poprzez wyjęcie egr da się wyłącznie sprawdzić czy chłodnica nie jest zabita. Jeśli jest zabita masz przyczynę. Chłodnica jest w zestawie z zaworem EGR.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Re: [CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200
Witam. Myślę że napisałem pod odpowiednim działem. Od wielu miesięcy borykam się z filtrem DPF a mianowicie jestem przekonany że praca silnika nie jest taka jaka być powinna. Silnik działa mam takie wrażenie jakby był ociężały, dzwięki wydobywane na wolnych obrotach są takie jakby był mocno zapchany filtr powietrza albo w układzie dolotowym byłaby nieszczelność. Zakodowałem sobie że to jest normalne i tak ma być. Natomiast irytuje mnie częste wypalanie filtra DPF a jest to niekiedy co 280 kilometrów i jak wskazuje aplikacja VAG DPF jest wypalany zawsze do maksymalnie 25%. Może to normalne jest że tylko do tylu. Natomiast jeśli rozpocznie się procedura wypalania filtra DPF dzwięk silnika staje się jak rasowy w 100% motor V6. Silnik pracuje bardzo cichutko, aksamitnie i automatycznie znika dzwięk ociężałego motoru i starego disla. Interesuje mnie czy są sposoby aby zdiagnozować czujniki różnicy ćisnien, czujniki temperatury przed i za filtrem. Co jest powodem normalnej pracy silnika w momenćie uruchomienia procedury wypalania. Jeśli jest czas już na regenerację filtra to czym się posiłkować. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 kwie 2021, 00:45
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200
Witam wszystkich,
Jest to mój pierwszy post, więc wykorzystam okazję, żeby się przywitać!
Od jakiegos miesiąca mam problem z autem.
Byłem u mechanika, wymieniony został czujnik temperatury spalin 1.
Podczas spokojnego przyspieszania rozpędzam auto bez najmniejszego problemu do 200-220 km/h i nie wyskakuje mi żaden błąd. Jeśli jednak będę się rozpędzał z pedałem w wciśniętym do oporu to przy ok. 160-180km/h zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych.
Dołączam logi z pojawiających się błędów.
Proszę o pomoc w diagnozie.
2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1
P2002 00 [039] - za mała skuteczność
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 1
Przebieg: 260232 km
Data: 2021.04.15
Czas: 19:49:47
Prędkość obrotowa silnika: 2502.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 17.6 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 71 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.560 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Strumień spalin niskociśn.ukł.recyrkulacji spalin obliczony: 3.535
Stosunek różnicy ciśnienia: niskociśn.układ recyrkul.spalin: 75.3 kg/h
U.rec.spal.2: czuj.różn.ciś.1:rząd 1:nap.nieprzet:add. wartość: 147.2 hPa
Ukł.recyrk.spalin 2: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 147.7 hPa
Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 88.38 %
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.83 %
Ukł.recyrkul.spalin 2: czuj.różnicy ciśn.1 rząd 1: dyn.wartość: 143.0 hPa
8621 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235); zespół 1
P0544 00 [167] - usterka elektryczna
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 2
Przebieg: 260161 km
Data: 2021.04.15
Czas: 05:11:56
Prędkość obrotowa silnika: 4381.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
Prędkość pojazdu: 174 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 141 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.420 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Turbospręż.1 wejś.turbiny: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1000.0 °C
Turbospręż.1 wyjś.turbiny: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 812.2 °C
Wejś.filtra cząst.stałych: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 743.8 °C
Wyjś.filtra cząst.stałych: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 470.6 °C
Timer wyłączenia: ostatni czas wyłączenia silnika: 9066 s
Kody gotowosci: 0 0 0 0 0
Pozdrawiam serdecznie
Jest to mój pierwszy post, więc wykorzystam okazję, żeby się przywitać!
Od jakiegos miesiąca mam problem z autem.
Byłem u mechanika, wymieniony został czujnik temperatury spalin 1.
Podczas spokojnego przyspieszania rozpędzam auto bez najmniejszego problemu do 200-220 km/h i nie wyskakuje mi żaden błąd. Jeśli jednak będę się rozpędzał z pedałem w wciśniętym do oporu to przy ok. 160-180km/h zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych.
Dołączam logi z pojawiających się błędów.
Proszę o pomoc w diagnozie.
2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1
P2002 00 [039] - za mała skuteczność
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 1
Przebieg: 260232 km
Data: 2021.04.15
Czas: 19:49:47
Prędkość obrotowa silnika: 2502.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 17.6 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 71 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.560 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Strumień spalin niskociśn.ukł.recyrkulacji spalin obliczony: 3.535
Stosunek różnicy ciśnienia: niskociśn.układ recyrkul.spalin: 75.3 kg/h
U.rec.spal.2: czuj.różn.ciś.1:rząd 1:nap.nieprzet:add. wartość: 147.2 hPa
Ukł.recyrk.spalin 2: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 147.7 hPa
Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 88.38 %
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.83 %
Ukł.recyrkul.spalin 2: czuj.różnicy ciśn.1 rząd 1: dyn.wartość: 143.0 hPa
8621 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235); zespół 1
P0544 00 [167] - usterka elektryczna
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 2
Przebieg: 260161 km
Data: 2021.04.15
Czas: 05:11:56
Prędkość obrotowa silnika: 4381.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
Prędkość pojazdu: 174 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 141 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.420 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Turbospręż.1 wejś.turbiny: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1000.0 °C
Turbospręż.1 wyjś.turbiny: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 812.2 °C
Wejś.filtra cząst.stałych: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 743.8 °C
Wyjś.filtra cząst.stałych: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 470.6 °C
Timer wyłączenia: ostatni czas wyłączenia silnika: 9066 s
Kody gotowosci: 0 0 0 0 0
Pozdrawiam serdecznie