Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 kwie 2018, 21:14

Dokładnie :).

Misiek_kb89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: Misiek_kb89 » 24 kwie 2018, 21:14

mat1324, Kolega ma jakiś inny program i chyba sadza podana u niego 0.15 L oznacza ilość popiołu z oleju...Bo w VCDS popiół mamy w ml a resztę w gramach

tapti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 2018, 17:37
Lokalizacja: Sieniawa

Post autor: tapti86 » 24 kwie 2018, 22:46

Tak jest 0.15l na 0.375l , to jakiś program auto.
com CARS CDP . Powyżej 2000 obr. Pojawia sie bład P200200 i auto przechodzi w tryb awaryjny .
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 kwie 2018, 22:57

Do wymiany czujnik różnicy ciśnienia, ponieważ pokazuje totalne bzdury, przez które sterownik przerywa wypalanie, które nawet nie jest potrzebne. :).

Misiek_kb89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: Misiek_kb89 » 24 kwie 2018, 23:03

Zastanawia mnie sadza 0.00g... czyli wszystko ok. To dlaczego wartości graniczne przekroczone? Coś z czujnikiem jakimś chyba jest nie tak...

[ Dodano: 2018-04-24, 23:03 ]
mat1324, Już znalazł prawdopodobną przyczynę :) -15 hPa faktycznie wygląda dziwnie

tapti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 2018, 17:37
Lokalizacja: Sieniawa

Post autor: tapti86 » 24 kwie 2018, 23:10

Czyli wymienić czujnik G450 ? To o ten chodzi ? Mam przebieg 134 tyś

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 kwie 2018, 23:24

Na początku możesz sprawdzić wtyczkę oraz gumowe wężyki, które do niego dochodzą, ale nie liczyłbym na cud <uoee> .

W Twoim silniku jest to czujnik G505 o oznaczeniu 059 906 051 A &#187; BOSCH 0 281 006 005. Stojąc przed autem znajduje on się w górnym lewym rogu silnika.

Obrazek

tapti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 kwie 2018, 17:37
Lokalizacja: Sieniawa

Post autor: tapti86 » 24 kwie 2018, 23:28

Dzięki jutro sprawdze
Obrazek

Taki miałem 0 281 006 006 , ale zamówiłem BOSCH 0 281 006 005 , jutro ma być i zrobie test .

Czujnik wymieniłem , wczystko wróciło do normy , dziękuje za pomoc .

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 05 cze 2018, 10:55

Witam po dłuższej przerwie. Kontrolka emisji spalin zgadła po tygodniu ale wróciła 10 dni temu. Odstawiłem samochód do warsztatu Audi, gdyż mam przedłużona roczna gwarancje. Mieli problem z mechanikami ( dwóch na chorobowym) dlatego wczoraj mogli się zabrać za to. Pierwsza diagnoza to EGR, chłodnica EGR i jakieś dwa sensory ( jeszcze nie wiem dokładnie które) do wymiany. Na 100% będzie wiadomo jutro.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 cze 2018, 11:40

Jeśli nie będziesz za to płacił, to mogą wymieniać do woli :p.

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 12 cze 2018, 09:00

mat1324 pisze:Jeśli nie będziesz za to płacił, to mogą wymieniać do woli :p.
Dlatego wole wykupić przedłużenie gwarancji i mieć święty spokój! A wiemy, ze te samochody nie są tanie w naprawie&#128514;

[ Dodano: 2018-06-11, 14:32 ]
EGR i chłodnica EGR wymieniona i na razie wszystko jest ok!

[ Dodano: 2018-06-12, 08:00 ]
Zauważyłem tylko jedna rzecz. Zwiększyło się spalanie i trochę więcej wibracji na drążku zmiany biegów. Co może być tego przyczyna?

wisti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 cze 2018, 23:03
Lokalizacja: korczyna

Post autor: wisti » 13 cze 2018, 17:59

Witam!

U mnie tez pojawia sie rowniez ten sam bład p2002 190km CNHA objawia sie czestym wypalanie dpf rownie ponizej daje wartosci jakie wyskakuja.Jak mozna liczyc na jakies sugestie

Obrazek

arti_MM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 20 gru 2017, 23:09
Lokalizacja: Warszawa

Bląd P2002 / czujniki ciśnienia 2 szt

Post autor: arti_MM » 11 lut 2019, 18:47

Dopadło i mnie a mianowicie bardzo często pojawiający się błąd P2002.

Wypalanie filtra włącza się co jakiś czas ( podwyższone obroty ) ale jadę dalej po jakimś czasie obroty spadają więc chyba normalnie. Czasem jak zgaszę w trakcie to wentylatory chodzą przez kilka minut jeszcze.

Byłem na kompie ( takim ogólnym ) i gość powiedział, że filtr w normie - niestety tylko tyle.

Za Waszymi wskazaniami zajrzałem do czujników, o których wyże piszecie i... mam dwa! Zamontowane plecami do siebie.

Do obydwóch dochodzą wężyki z tym, że do jednego jeden jest krótki i nie jest niczego podłączony - widać na załączonym zdjęciu.

Czy to jest ok? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lut 2019, 21:06

Tak ma być :). Czujnik oblicza różnicę ciśnienia przed i za filtrem. Ten drugi pomiar to w sumie ciśnienie atmosferyczne, bo za filtrem jest już tylko kilka metrów rur, więc nie ma potrzeby prowadzenia wężyka za filtr, bo to samo można zrobić kilkucentymetrowym :).

arti_MM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 20 gru 2017, 23:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: arti_MM » 11 lut 2019, 21:37

mat1324 pisze:Tak ma być :). Czujnik oblicza różnicę ciśnienia przed i za filtrem. Ten drugi pomiar to w sumie ciśnienie atmosferyczne, bo za filtrem jest już tylko kilka metrów rur, więc nie ma potrzeby prowadzenia wężyka za filtr, bo to samo można zrobić kilkucentymetrowym :).
Dziękuję za odpowiedź. A czemu mam dwa takie same czujniki?

Dziś mi się zapalił komunikat o zasięgu AdBlue i tak sobie skojarzyłem, że już dawno mi się nie zapalał - kiedyś częściej dolewałem ale nie potrafię powiedzieć co ile.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl