[CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Witam po dłuższej przerwie. Kontrolka emisji spalin zgadła po tygodniu ale wróciła 10 dni temu. Odstawiłem samochód do warsztatu Audi, gdyż mam przedłużona roczna gwarancje. Mieli problem z mechanikami ( dwóch na chorobowym) dlatego wczoraj mogli się zabrać za to. Pierwsza diagnoza to EGR, chłodnica EGR i jakieś dwa sensory ( jeszcze nie wiem dokładnie które) do wymiany. Na 100% będzie wiadomo jutro.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Dlatego wole wykupić przedłużenie gwarancji i mieć święty spokój! A wiemy, ze te samochody nie są tanie w naprawie😂mat1324 pisze:Jeśli nie będziesz za to płacił, to mogą wymieniać do woli .
[ Dodano: 2018-06-11, 14:32 ]
EGR i chłodnica EGR wymieniona i na razie wszystko jest ok!
[ Dodano: 2018-06-12, 08:00 ]
Zauważyłem tylko jedna rzecz. Zwiększyło się spalanie i trochę więcej wibracji na drążku zmiany biegów. Co może być tego przyczyna?
Bląd P2002 / czujniki ciśnienia 2 szt
Dopadło i mnie a mianowicie bardzo często pojawiający się błąd P2002.
Wypalanie filtra włącza się co jakiś czas ( podwyższone obroty ) ale jadę dalej po jakimś czasie obroty spadają więc chyba normalnie. Czasem jak zgaszę w trakcie to wentylatory chodzą przez kilka minut jeszcze.
Byłem na kompie ( takim ogólnym ) i gość powiedział, że filtr w normie - niestety tylko tyle.
Za Waszymi wskazaniami zajrzałem do czujników, o których wyże piszecie i... mam dwa! Zamontowane plecami do siebie.
Do obydwóch dochodzą wężyki z tym, że do jednego jeden jest krótki i nie jest niczego podłączony - widać na załączonym zdjęciu.
Czy to jest ok? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wypalanie filtra włącza się co jakiś czas ( podwyższone obroty ) ale jadę dalej po jakimś czasie obroty spadają więc chyba normalnie. Czasem jak zgaszę w trakcie to wentylatory chodzą przez kilka minut jeszcze.
Byłem na kompie ( takim ogólnym ) i gość powiedział, że filtr w normie - niestety tylko tyle.
Za Waszymi wskazaniami zajrzałem do czujników, o których wyże piszecie i... mam dwa! Zamontowane plecami do siebie.
Do obydwóch dochodzą wężyki z tym, że do jednego jeden jest krótki i nie jest niczego podłączony - widać na załączonym zdjęciu.
Czy to jest ok? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dziękuję za odpowiedź. A czemu mam dwa takie same czujniki?mat1324 pisze:Tak ma być . Czujnik oblicza różnicę ciśnienia przed i za filtrem. Ten drugi pomiar to w sumie ciśnienie atmosferyczne, bo za filtrem jest już tylko kilka metrów rur, więc nie ma potrzeby prowadzenia wężyka za filtr, bo to samo można zrobić kilkucentymetrowym .
Dziś mi się zapalił komunikat o zasięgu AdBlue i tak sobie skojarzyłem, że już dawno mi się nie zapalał - kiedyś częściej dolewałem ale nie potrafię powiedzieć co ile.