Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.8T Logi

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Mariusz_zS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
Lokalizacja: Lipsko

1.8T Logi

Post autor: Mariusz_zS » 03 kwie 2020, 13:51

Witam,
Proszę o analizę logów

002, 033:
http://vaglogi.pl/log-002_033_ZdFgF7n.html

003, 020:
http://vaglogi.pl/log-003_020_592qS7.html

115, 118:
http://vaglogi.pl/log-115_118_8PbbX3a.html

W aucie zregenerowaene turbo, wymieniony N75, sprawdzona szczelność dolotu. Auto faluje na obrotach na biegu jałowym, a przy obciążeniu ok 4000 obr zaczyna przerywać.
Wyrzuca bląd 17965 - Charge pressure control: Positive Deviation P1557 - 35-00

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: sabuk2006 » 07 kwie 2020, 16:07

Witam,
Turbina ładnie pompuje od samego dołu, zawór N75 ładnie utrzymuje ciśnienie, brak wypadania zapłónów czyli OK, przepływomierz trochę za dużo pokazuje. Przy 150KM powinno być 120g/s.
Podmień zawór DV i sprawdź.
Logi robimy do odcinki czyli 6500-6700 obr./min.
Pozdrawiam.

Mariusz_zS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Mariusz_zS » 08 kwie 2020, 18:18

Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re:

Post autor: sabuk2006 » 08 cze 2020, 15:43

Mariusz_zS pisze:
08 kwie 2020, 18:18
Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Witam,
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)

Mariusz_zS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
Lokalizacja: Lipsko

Re: 1.8T Logi

Post autor: Mariusz_zS » 31 sty 2021, 13:57

sabuk2006 pisze:
08 cze 2020, 15:43
Mariusz_zS pisze:
08 kwie 2020, 18:18
Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Witam,
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)
Witam,
Świece zmieniane jakieś 7tys km temu, założone NGK PFR6Q 0,8mm przerwa.
Teraz zaczęły wypadać zapłony na 2, 3, 4 cylindrze, na zimnym i ciepłym silniku. Zapłony wypadają nawet przy nieobciążonym silniku

Awatar użytkownika
sabuk2006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 670
Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
Imię: Kazimierz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko

Re: 1.8T Logi

Post autor: sabuk2006 » 01 lut 2021, 05:26

Mariusz_zS pisze:
31 sty 2021, 13:57
sabuk2006 pisze:
08 cze 2020, 15:43
Mariusz_zS pisze:
08 kwie 2020, 18:18
Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Witam,
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)
Witam,
Świece zmieniane jakieś 7tys km temu, założone NGK PFR6Q 0,8mm przerwa.
Teraz zaczęły wypadać zapłony na 2, 3, 4 cylindrze, na zimnym i ciepłym silniku. Zapłony wypadają nawet przy nieobciążonym silniku
Witam,
Dla przykładu odłącz przepływomierz i pojeździj.
Napisz jakie są skutki. (oczywiście będzie błąd na desce) który trzeba później skasować.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga