Witam,
Proszę o analizę logów
002, 033:
http://vaglogi.pl/log-002_033_ZdFgF7n.html
003, 020:
http://vaglogi.pl/log-003_020_592qS7.html
115, 118:
http://vaglogi.pl/log-115_118_8PbbX3a.html
W aucie zregenerowaene turbo, wymieniony N75, sprawdzona szczelność dolotu. Auto faluje na obrotach na biegu jałowym, a przy obciążeniu ok 4000 obr zaczyna przerywać.
Wyrzuca bląd 17965 - Charge pressure control: Positive Deviation P1557 - 35-00
1.8T Logi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
- Lokalizacja: Lipsko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
- Lokalizacja: Lipsko
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re:
Witam,Mariusz_zS pisze: ↑08 kwie 2020, 18:18Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2020, 15:35
- Lokalizacja: Lipsko
Re: 1.8T Logi
Witam,sabuk2006 pisze: ↑08 cze 2020, 15:43Witam,Mariusz_zS pisze: ↑08 kwie 2020, 18:18Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)
Świece zmieniane jakieś 7tys km temu, założone NGK PFR6Q 0,8mm przerwa.
Teraz zaczęły wypadać zapłony na 2, 3, 4 cylindrze, na zimnym i ciepłym silniku. Zapłony wypadają nawet przy nieobciążonym silniku
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: 1.8T Logi
Witam,Mariusz_zS pisze: ↑31 sty 2021, 13:57Witam,sabuk2006 pisze: ↑08 cze 2020, 15:43Witam,Mariusz_zS pisze: ↑08 kwie 2020, 18:18Niestety nie jestem w stanie rozkręcić auta aż do odcinki, przy okolicach 4tys może trochę więcej obrotów, zaczyna przerywać aż trzęsie całym samochodem, do tego traci moc. DV podmienione i bez zmian
Świece (przerwa ma byś 0,75 / 0.8) kiedy były zmieniane i na jakie, (nowe mogą mieć i 1,1 mm, więc korekta)
Świece zmieniane jakieś 7tys km temu, założone NGK PFR6Q 0,8mm przerwa.
Teraz zaczęły wypadać zapłony na 2, 3, 4 cylindrze, na zimnym i ciepłym silniku. Zapłony wypadają nawet przy nieobciążonym silniku
Dla przykładu odłącz przepływomierz i pojeździj.
Napisz jakie są skutki. (oczywiście będzie błąd na desce) który trzeba później skasować.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga