3.0 TDI brak mocy do 2200obr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Daniel2411 wrzuć teraz logi z grupy 011. Jestem ciekaw jak teraz Ci teraz wstaje i jak ładuje turbina.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Jakieś logi na szybko zrobiłem, ale nawet w nie nie zaglądałem jeszcze. A jak najprościej je tu wrzucić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Wrzuć je na tej stronie http://vaglogi.pl/ i wklej linka do tematu
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
http://vaglogi.pl/log-011_6G9o5t.html więszkość to 4i 5 bieg, na 3 za wolno lockup nie spina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Trzeba montować części przeznaczone do danego auta. Niestety niektórych nie stać na utrzymanie takiego auta (taka prawda) i kombinują przeważnie z wtryskami, bo trochę kosztują. Montują od innych modeli, bo tam są nieco poprawione lub tańsze. Potem są problemy, bo trzęsie silnikiem, nierówno pracuje albo dziwnie dymi. Nie sztuką jest kupić Audi, ale utrzymać je na należytym poziomie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Nowsze wtryski są sporo tańsze, pewnie dlatego że są mniej chodliwym towarem.... Bo mniej awaryjnym .
Dodano po 2 godzinach 56 minutach 34 sekundach:
Czy oceni ktoś te logi?
Dodano po 2 godzinach 56 minutach 34 sekundach:
Czy oceni ktoś te logi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Ciężko to nazwać logiem. Dynamicznym bardziej dziennikiem
Jedynie zauważyłem jedno przyspieszanie ale z loga turbina spi jka susel dopiero od 2800 cos sie dzieje.
Zrob porządnego loga na 4 biegu
Dodano po 3 minutach 16 sekundach:
Jedynie zauważyłem jedno przyspieszanie ale z loga turbina spi jka susel dopiero od 2800 cos sie dzieje.
Zrob porządnego loga na 4 biegu
Dodano po 3 minutach 16 sekundach:
To super ze sie udało. Ale teraz sprzedającemu samochod wcisnol bym 6 wyryskow w d.... by nauczył się ze nie wolno kitu wstawiać do samochodu.Daniel2411 pisze: ↑28 paź 2020, 21:05No więc konradkry77 strzał w dziesiątkę! Wtryski założone z końcówką AH i zupełnie nie to auto. Dół nagle wrócił, nie śmierdzi z wydechu, lepiej to pali rano mimo że jest zimniej , ale najważniejsze jak to fajnie jedzie teraz.... Pierwsze wrażenia jak by z 80koni przybyło. Miałeś racje, ale wtryski z nowszych audi różnią się czymś jeszcze..... długością ( od miejsca "łapki wtryskiwacza" do podkładki miedzianej) .... Są dłuższe o ponad 2mm a sama końcówką jest krótsza też o 2mm.
Czyli końcówka wtrysku była 2mm za głęboko schowana, a z kolei uchwyt czy łapka wtryskiwacza musiała docisnąć wtrysk dłuższy o 2mm...co poskutkowało ich wygięciem a raczej wyprostowaniem i odpowiednich wtrysków ( krótszych) już nie trzymały i mimo nowych podkładek zaraz po montażu 3 cylindry nie trzymały ciśnienia prawie wcale. To tyle ode mnie. Mój problem rozwiązany w 100%
Dziękuję i pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Nie wróciłem do " ustawień fabrycznych" geometrii turbiny. Jeżeli wkręcam stop śrubę ( czyli bardziej wystaje koniec śruby i ramię geometrii opiera się wcześniej) to zwiększam czy zmniejszam przepływ spalin? Chodzi mi o to w którą stronę dokonać korekty czy wkręcić śrubę żeby bardziej wystawała czy wykręcić żeby mniej wystawała w miejscu styku z ramieniem?
Dodano po 4 minutach 26 sekundach:
Czy może ustawić tak jak na filmie :. https://youtu.be/kPw7-uOF3vU wtedy zrobię porządne logi
Dodano po 4 minutach 26 sekundach:
Czy może ustawić tak jak na filmie :. https://youtu.be/kPw7-uOF3vU wtedy zrobię porządne logi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Miom zdaniem jak wykręcasz tą śrubę (cofasz zderzak w stronę nakrętki kontrującej) to turbo powinno lepiej reagować bo zwiększa się przepływ spalin przez kierownicę i wirnik. Ale po tym zabiegu raczej powinieneś doregulować nastawnik na tych trzech śrubkach bo może wywalać błąd. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Nastawnik trzeba regulować koniecznie, bo nawet po przekręceniu śruby pół obrotu zakres nastawnika wychodzi poza zakres 20%-80% i przestaje działać. Czyli żeby poprawić wstawanie turbiny powinienem wykręcić śrubę , czyli pozwolić by ramię opierało się trochę później niż teraz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Zamykając żaluzje zmniejszacie przepływ spalin. dlatego zbyt przymknięte dławią silnik bo spaliny nie mają jak szybko opuścić kolektora wydechowego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
konradkry77 wytłumacz kiedy turbina więcej pompuje: czy gdy ramię zmiennej geometrii jest przy śrubie zderzaka czy w pozycji perzeciwnej gdy ramię jest maxymalnie oddalona od zderzaka? Pominimy na razie temat że nastawnik to reguluje w zależności od potrzeb. Wyjaśnijmy skrajne przypadki.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Jak są przymknięte, dokonujesz zawężenia przelotu co wywołuje przyspieszenie gazów które napędzają wirnik,
podobna sytuacja z końcówką na wężu wodnym , ściskasz i strumień wody leci dalej .
Oczywiście tutaj trzeba znaleźć złoty środek nie przymknąć za dużo by nie dławić silnika. dlatego regulacje robimy o góra pół obrotu.
warunkiem są sprawne inne komponenty silnika.
podobna sytuacja z końcówką na wężu wodnym , ściskasz i strumień wody leci dalej .
Oczywiście tutaj trzeba znaleźć złoty środek nie przymknąć za dużo by nie dławić silnika. dlatego regulacje robimy o góra pół obrotu.
warunkiem są sprawne inne komponenty silnika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
W mojej sytuacji zacząłbyś o pół obrotu w którą stronę?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
- Imię: Daniel
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Krynica Zdroj
Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr
Inaczej zapytam: przymknięta geometria jest przy stop śrubie czy w pozycji odwrotnej?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga