A6 C5 1.9 TDI - misiekb4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Fajna sprawa. Ale gość przerabia tylko ori chorus/ concert ale firmy blaupunkt.
Ponoć grundig i made in japan nie miały problemów z regulacją dźwięku, więc ich nie przerabia.
Jak ktoś chce namiary to wbijać na www.maxelectronics.pl
[ Dodano: 2019-09-03, 16:43 ]
W sobotę powrót z roboty po 22 i taka nie wesoła sytuacja. Kontrolka ładowania się zapaliła i jak dojechalem do domu ładowanie spadło mocno poniżej 12v, nawet na samych światłach postojowych.
Szybka decyzja o regeneracji alternatora i już jestem po zabiegu. Oraz chudszy o kilka stowek
Jedyny plus że nie wydarzyła się taka awaria gdzieś w dalszej trasie.
Ps. Ale na chrzciny do chrzesniaka w niedzielę już musiałem jechać na pace w brata vw Sharanie
Ponoć grundig i made in japan nie miały problemów z regulacją dźwięku, więc ich nie przerabia.
Jak ktoś chce namiary to wbijać na www.maxelectronics.pl
[ Dodano: 2019-09-03, 16:43 ]
W sobotę powrót z roboty po 22 i taka nie wesoła sytuacja. Kontrolka ładowania się zapaliła i jak dojechalem do domu ładowanie spadło mocno poniżej 12v, nawet na samych światłach postojowych.
Szybka decyzja o regeneracji alternatora i już jestem po zabiegu. Oraz chudszy o kilka stowek
Jedyny plus że nie wydarzyła się taka awaria gdzieś w dalszej trasie.
Ps. Ale na chrzciny do chrzesniaka w niedzielę już musiałem jechać na pace w brata vw Sharanie
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Najważniejsze że altek posiedzi teraz jakiś czas i zapewni furze ładowanie jak należy
Wczoraj pojechałem na umówiona wizytę do Czornycustoms
Celem tego było ogarniecie wycieku oleju z simeringa wałka, serwis olejowy i kwalifikujacy sie do wymiany przewód hamulcowy tylny(W zeszłym roku 1 wymieniłem jak robiłem hamulce i strzelil).
Po zrzuceniu przodu okazało się że wymiany wymaga też napinacz paska jak i sam pasek wielorowkowy.
Chłopaki ogarneli to szybko i konkretnie
Pokusilem się przy okazji o witaminke do tego szlachetnego silniczka w postaci chipsa...
Wrażenia jak najbardziej na plus, auto jest mega zrywne i bardziej elastycznie się wkreca
Wczoraj pojechałem na umówiona wizytę do Czornycustoms
Celem tego było ogarniecie wycieku oleju z simeringa wałka, serwis olejowy i kwalifikujacy sie do wymiany przewód hamulcowy tylny(W zeszłym roku 1 wymieniłem jak robiłem hamulce i strzelil).
Po zrzuceniu przodu okazało się że wymiany wymaga też napinacz paska jak i sam pasek wielorowkowy.
Chłopaki ogarneli to szybko i konkretnie
Pokusilem się przy okazji o witaminke do tego szlachetnego silniczka w postaci chipsa...
Wrażenia jak najbardziej na plus, auto jest mega zrywne i bardziej elastycznie się wkreca
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Słabo widać ten wykres. Zrobiłem chipa w Tychach i auto w końcu jeździ jak współczesny pojazd i swobodnie ciągnie dużą przyczepę kempingową. W tej chwili mam 135 kuni i 330 nm, seryjnie AVG 110km a miał 120 km i 260 nm. Z radiem też mam problem, samo się wyłącza itd. pewnie skorzystam z usług firmy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
140,1 hp, 292,2 nm.
Najważniejsze że odczucia są na + i do tych gabarytów moc w sam raz.
Przy okazji potwierdzone że jak na niespełna 20 lat silnik w znakomitej kondycji
A radio jak najbardziej spełnia należyte funkcje. Pomimo że głośniki mam tylko w przednich drzwiach,
to dźwięk w porównaniu do poprzedniego Sonego o wiele lepszy, szczególnie z playera usb/bt
Najważniejsze że odczucia są na + i do tych gabarytów moc w sam raz.
Przy okazji potwierdzone że jak na niespełna 20 lat silnik w znakomitej kondycji
A radio jak najbardziej spełnia należyte funkcje. Pomimo że głośniki mam tylko w przednich drzwiach,
to dźwięk w porównaniu do poprzedniego Sonego o wiele lepszy, szczególnie z playera usb/bt
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Mi tam to nie jest do szczęścia potrzebne.
Szukałem auto z taką jednostką i w nienagannym stanie.
Reszta była na dalszym planie, szczególnie po tym jakie to "perełki się oglądało na wypasie"...
[ Dodano: 2019-11-26, 16:47 ]
Dwa tygodnie temu korzystając z pięknej aury złotej jesieni pokusilem się o szybki snapshot 😊
Poza tym założyłem już koła zimowe, ale nie ma to jak widok A6-ki na 17kach
W międzyczasie pompa wtryskowa zaczęła popuszczac ropke i trzeba było się tym zająć...
Z braku czasu poleciała na drugi koniec Polski na uszczelnienie, bo też fachowców od tego ze świecą szukać
W trakcie tej roboty wpadł profilaktycznie nowy pasek rozrządu, płyn chłodniczy oraz 3 węże z trojnikiem pod pompę, bo ropa zrobiła swoje...
Szukałem auto z taką jednostką i w nienagannym stanie.
Reszta była na dalszym planie, szczególnie po tym jakie to "perełki się oglądało na wypasie"...
[ Dodano: 2019-11-26, 16:47 ]
Dwa tygodnie temu korzystając z pięknej aury złotej jesieni pokusilem się o szybki snapshot 😊
Poza tym założyłem już koła zimowe, ale nie ma to jak widok A6-ki na 17kach
W międzyczasie pompa wtryskowa zaczęła popuszczac ropke i trzeba było się tym zająć...
Z braku czasu poleciała na drugi koniec Polski na uszczelnienie, bo też fachowców od tego ze świecą szukać
W trakcie tej roboty wpadł profilaktycznie nowy pasek rozrządu, płyn chłodniczy oraz 3 węże z trojnikiem pod pompę, bo ropa zrobiła swoje...
Ostatnio zmieniony 20 paź 2020, 22:16 przez misiekb4, łącznie zmieniany 1 raz.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: A6 C5 1,9 tdi - misiekb4
Ed. 16.10.2020
Dawno nic się nie działo, ale nie było czasu nic wrzucić do tematu, od początku roku też niemałe problemy ze zdrowiem, później ten covid...
Marzec 2020:
Zaczął cieknac olej spod łączenia rurki turbiny przy łączeniu z turbo. Próbowałem walczyć z tym "stozkiem" tuleja na końcu rurki, w efekcie straciłem cały dzień bo nic nie dało i kupiłem w ASO nową rurkę olejowa. Przy okazji padła plecionka wydechu, nie polecam zamienników w żadnym wypadku. Ja zakupiłem ORI katalizator z plecionka od kolegi z A4klub, ale w igła stanie. Wymieniony wraz z nowymi uszczelkami.
Przy przebiegu 280000 zmieniony olej standardowo Motul 5w40 wraz z filtrem mann + filtr powietrza i przeciwpylkowy bosch .
Czerwiec 2020
Na początku urlopu przyszedł czas na serwis hamulców, tym bardziej że przód zaczął piszczec i wywalalo błąd na FIS.
Wymieniony zacisk tylny lewy na całkowicie zregenerowany, prawy zacisk profilaktycznie zrobione gumki i prowadniczki.
Wymiana klocków przód firmy Textar + serwis zaciskow + plyn z odpowietrzeniem + oczyszczenie wszystkich 4 zaciskow i zabezpieczenie farba wysokotemperaturowa.
W lipcu znalazłem chwilę na poważniejsze ogarnięcie wnętrza...
Wymieniłem też uszczelkę pokrywy zaworów, wyczyscilem i przejrzałem całą odme i na koniec posprzatalem także pod maską.
Wrzesień 2020
Po pewnym czasie zaczęło coś skrzypiec w zawieszeniu, oględziny z dobrym diagnosta na podnośniki i strzał w dziesiątkę
Prawy prosty wachacz nosny miał luz na sworzniu po ledwie półtora roku. Wyleciał na złom, a wpadł wachacz ori z firmy Regum. Polecam, jakość wykonania wg mnie bardzo ok.
Tak poza tym autko wdzięcznie śmiga i pokonuje kilometry. Niebawem na blacie 290000 km...
Pozdrawiam
Dawno nic się nie działo, ale nie było czasu nic wrzucić do tematu, od początku roku też niemałe problemy ze zdrowiem, później ten covid...
Marzec 2020:
Zaczął cieknac olej spod łączenia rurki turbiny przy łączeniu z turbo. Próbowałem walczyć z tym "stozkiem" tuleja na końcu rurki, w efekcie straciłem cały dzień bo nic nie dało i kupiłem w ASO nową rurkę olejowa. Przy okazji padła plecionka wydechu, nie polecam zamienników w żadnym wypadku. Ja zakupiłem ORI katalizator z plecionka od kolegi z A4klub, ale w igła stanie. Wymieniony wraz z nowymi uszczelkami.
Przy przebiegu 280000 zmieniony olej standardowo Motul 5w40 wraz z filtrem mann + filtr powietrza i przeciwpylkowy bosch .
Czerwiec 2020
Na początku urlopu przyszedł czas na serwis hamulców, tym bardziej że przód zaczął piszczec i wywalalo błąd na FIS.
Wymieniony zacisk tylny lewy na całkowicie zregenerowany, prawy zacisk profilaktycznie zrobione gumki i prowadniczki.
Wymiana klocków przód firmy Textar + serwis zaciskow + plyn z odpowietrzeniem + oczyszczenie wszystkich 4 zaciskow i zabezpieczenie farba wysokotemperaturowa.
W lipcu znalazłem chwilę na poważniejsze ogarnięcie wnętrza...
Wymieniłem też uszczelkę pokrywy zaworów, wyczyscilem i przejrzałem całą odme i na koniec posprzatalem także pod maską.
Wrzesień 2020
Po pewnym czasie zaczęło coś skrzypiec w zawieszeniu, oględziny z dobrym diagnosta na podnośniki i strzał w dziesiątkę
Prawy prosty wachacz nosny miał luz na sworzniu po ledwie półtora roku. Wyleciał na złom, a wpadł wachacz ori z firmy Regum. Polecam, jakość wykonania wg mnie bardzo ok.
Tak poza tym autko wdzięcznie śmiga i pokonuje kilometry. Niebawem na blacie 290000 km...
Pozdrawiam
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: A6 C5 1,9 tdi - misiekb4
Plecionka jest z ori katalizatorem z 99 roku.
Jest o wiele lepiej, wydech nie telepie, IC też nie drga już na wolnych obrotach.
Także wymiana na plus, na drugi raz jak już padnie to się odłoży kasę i kupi nową oryginalną część, bo zamienniki pozornie dobrej jakości w moim przypadku Max 3 miesiące wytrzymywaly.
Na dniach serwis olejowy.
Tym razem wleci:
- olej Ravenol 5w40 vst
- filtr oleju mann
- filtr paliwa mann.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga