
Podczas przyśpieszania, ale nie zawsze i bez rutyny , trzęsie buda , kierownicą, tip ... nie jest to tak odczuwalne jak np wypadnięcie zapłonu na którymś z cylindrów. auto ciągnie ale trzęsie ... kiedy ujmę gazu drgania ustają, teraz tak ...
Jadę np 60- 140km/h , wajchuje biegami buda drży najczęściej powyżej 3 tys obr. - wybijam bieg auto sunie niczym po chmurce , wciskam gaz buda nie wibruje jest ok, ale zaraz jak wbijam bieg i znów chce przyśpieszyć to drgania wracają .
moje pytanie brzmi , czy to koniec dwumasy ? a może coś na zawieszeniu ? może opona ? a może coś innego ?
Ostatnio jadąc trasą zielona góra - gdańsk, zapalił mi się check ... wypadał zapłon na drugim cylindrze. powodem był olej zbierający się w gnieździe świecy - profilaktycznie wymieniłem świece na nowe - wyczyściłem wszystkie gniazda i cewki i kable. sprawdziłem kompresie na cylindrach , wszystkie w podobnym zakresie ( ~10,5 ), OCZYWIŚCIE niebawem zabiorę się za wymianę stwardniałych uszczelek powodujących wyciek oleju w miejsce cewek

proszę o sugestię co sprawdzić i mile widziane instrukcję co i jak w VCDSIE
