Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[2.8 ACK] problem z nierówną pracą, przerywanie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
gooralos
Nowy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 24 cze 2013, 01:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

[2.8 ACK] problem z nierówną pracą, przerywanie

Post autor: gooralos » 22 lis 2019, 18:46

Witam,

Kupiłem sobie w Niemczech takiego chrupka.
A6 2.8 30v V6 quattro - ACK - 1997r.
Auto świeżo po rozrządzie. Nowe łańcuchy, napinacze, sondy lambda. Problem od początku jest z nierówną pracą na wolnych obrotach.

VCDS jedynie jaki błąd pokazał, to błąd adaptacji przepustnicy. Po wymianie i adaptacji, przepustnica OK. Poza tym żadnych błędów nigdzie. Co najgorsze, brak wypadania zapłonów. Jednakże nierówna praca na wolnych obrotach nadal pozostała. Z tłumika słychać wypadanie zapłonu. Czuć paloną benzynę w katalizatorze. Przy przytrzymaniu na 1500 obrotów, czuć nadal drgania.
Co wykonałem :

- kompresja prawidłowa, ok 13.
- sprawdziłem rozrząd, ustawiony idealnie,
- sprawdziłem wałki w głowicach, ich ustawienie, synchronizacja prawidłowa
- sondy dają prawidłowe napięcia, są nowe
- przepływomierz wg. VCDS, również parametry w normie
- podciśnienia w porządku
- brak nieszczelności, kolektora, przewodów
- iskra prawidłowa


Co zauważyłem :

- problem występuje w lewej głowicy
- podczas pracy, można odłączać wtryski, nie bardzo wpływa na pracę silnika, tak samo wyciągnąć fajkę świecy, mogę odłączyć 3 wtryski z lewej głowicy, auto nadal pracuje
- po demontażu kolektora w lewej głowicy dużo benzyny, jakby zalewało
- w prawej po odłączeniu wtrysku, auto bardzo to odczuwa, próbuje zgasnąć.

Dla niepotrzebnych sugestii :
- podmieniałem wtryski, listwę wtryskową, zawór ciśnienia
- podmieniałem cewkę, przewody, sondy, nowe świece
- podmieniałem kompa

Czy ktoś mógł by mi podsunąć jakiś pomysł, bo mam ochotę podpalić ten samochód.

morezo
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2020, 19:24
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Będzin

Re: [2.8 ACK] problem z nierówną pracą, przerywanie

Post autor: morezo » 15 wrz 2020, 09:46

Rozwiązałeś problem ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”