Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Konrado93
Nowy
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 12 mar 2017, 17:06
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Konrado93 » 08 wrz 2017, 16:40

Dzięki bardzo <okok>
Jak bede u siebie zakladal IC porobie zdjecia i wrzuce może komuś się przyda :)
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !

volvo132
Czasobywacz
Czasobywacz
Posty: 66
Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: volvo132 » 11 wrz 2017, 11:10

Panowie, pytanie. FMIC 550x140x65 wchodzi jesli mam spryski od xenon? Probowalem dorzucic 2gi IC cos na zasadzie BEX tylko od 2.5tdi b5, ale w A6 nie ma tam miejsca. SAI jest inaczej umiejscowiona + osuszacz zajmuje bardzo duzo miejsca.

Będe montować wtryski 320cc, Turbo prawdopodobnie K03 po regeneracji, nie mam dojscia do K03s w normalnych pieniadzach. Planuje osiagnac 190KM + takim setupem, ale na standardowym IC raczej to nie wyrobi...

Awatar użytkownika
zarzyk
Natręt
Natręt
Posty: 808
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: zarzyk » 22 lut 2018, 00:11

schiller pisze:Yy panowie wszystko pieknie ladnie ale to jest icek do poprzecznego... jesli chodzi o kratke pozniej zrobie zdjecie jak to u mnie wyglada
Odkopię temat.
Co to znaczy od poprzecznego? Silnik nie w tą stronę czy że ic jest wzdłuż błotnika zamiast w poprzek? w mk4 z tego co kojażę to jest tam samo cooler zamontowany jak w c5 :)

http://www.tyrolsport.com/smic-detail to chyba powinno podeść p&P w takim razie. Czy któryś z tych od alfy co jest troszkę większy pasuje idealnie bez spawania cięcia itp?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)

krzysiekml
Normalniak
Normalniak
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 01 mar 2018, 16:27

ja teraz wpakowałem fronta ,ten ori w ori miejscy to zwyczajnie sie gotuje

Pakman77
Nowy
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 maja 2018, 17:13
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Pakman77 » 25 maja 2018, 18:47

Macie może jakieś filmy lub zdjęcia z montażu i czy wasze zestawy pokrywały się z danymi od pavliq? Chciałbym zamontować icka w swoim 1.8T AEB ponieważ mój już płaczę po za tym planuje parę innych modyfikacji.

Awatar użytkownika
zarzyk
Natręt
Natręt
Posty: 808
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: zarzyk » 10 sie 2018, 02:31

Czy jak numer icka zgadza sie z tym co mam poza literka na koncu ja mam b a w okolicy same A lub G oraz cos jeszcze i bez literki. To pasuje wszystko czy musi byc z ta konkretna literka?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)

monopollo
Czasobywacz
Czasobywacz
Posty: 48
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Post autor: monopollo » 11 wrz 2020, 07:11

pavliq pisze:
13 cze 2012, 16:43
Na przyszłość jakby był potrzebny dla kogoś zestaw, ja robiłem to na kolankach silikonowych, nie chciało mi się bawić w spawanie orurowania. Potrzebne graty:

- redukcja prosta 57/63mm
- redukcja prosta 51/57mm
- 2x kolanko 57mm 90st
- 2x kolanko 57mm 45st
- rura 1m 57mm
- rura 0,2m 51mm (akurat miałem)
- obejmy (12 sztuk - na 57mm oraz osobno na 51mm i 63mm)
- intercooler 550x140x65mm

Potrzebna będzie oryginalna rura od intercooler'a w kształcie litery S.

Czy warto - zdecydowanie tak :)
Potrzebna ta redukcja prosta 57/63 mm??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”