Post
autor: adadur » 26 sie 2020, 10:24
Zdaje się że opona na brzegu jest wyząbkowana - przyłóż dłoń i przeciągnij po obwodzie w jedną i druga stronę. Dlaczego tak się stało (mimo, że może jest to opona jedna z lepiej ocenianych na rynku) otóż w tym aucie w tych warunkach ten typ tak ma, niestety to nie trafiony zakup, pech i tyle. jeśli komfort opon ci nie dokucza jeździj na nich dalej, są wciąż pełnowartościowe, inne przyczyny jak zawieszenie styl jazdy itd można raczej pominąć, bo z tym jest OK.
Co można na to poradzić: zmniejszyć ciśnienie w oponach (możliwe, że było zbyt WYSOKIE) opona bardziej oprze się na barkach i je dotrze niwelując "schodki", jak zdejmiesz koła na zimę oznacz je i i przygotuj do zamiany na krzyż - jeśli to opona kierunkowa oddaj je zima do wulkanizacji niech ci zamienią je ponieważ trzeba je zdjąć z felg i obrócić, w niekierunkowych nie ma tej konieczności i na wiosnę załóż na krzyż.
Kiedyś to przerabiałem od tego czasu zwracam uwagę na budowę bieżnika i unikam takich w których po brzegach występują klocki z dość dużą przerwą.