Witam.Mam dość ciężki problem z tym błędem.Pierwsza diagnoza -padł nastawnik zmiennej.Kupiony drugi,założony i po 100 km ten sam błąd tyle,że z końcówką 009.
Jako,że turbo ma już swój przebieg 250 kkm postanowiłem kupić nową,nie regenerowaną.Kupiłem ori turbo z całym potrzebnym kpl,Dzisiaj ją zamontowałem i zonk.
Ten sam błąd z końcówką 005.Co ciekawe,czasami da się go wykasować ale po zgarzeniu silnika i ponownym włączeniu samego zapłonu błąd dalej wyskakuje.Skończyy mi się pomysły.
Czy miał ktoś coś takiego
Przeszukałem fora i było kilka podobnych problemów ale raz,że mało osób napisało co było przyczyną,dwa pomagała zmiana turba lub samego nastawnika i jego kalibracji.
Jestem z pomorskiego i nie znam żadnego elektronika od audi.
Ma ktoś pomysy co moze być tego przyczyną
Błąd 3348 005
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Błąd 3348 005
do sprawdzenia wiązka od nastawnika do ECU.
Może zimny lut w ECU
Może zimny lut w ECU
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Błąd 3348 005
Może i to jakiś trop.Wymieniłem też kostke na nastawniku i nic.Co ciekawe,gdy podczas pracy silnika zdejmę ta kostkę i założę,to błąd idzie wykasować i normalnie jeździ.Rozmawiałem z elektronikiem i on miał taki podobny przypadek.Nowa trurbawka i to samo.Dopiero gdy jeszcze raz ustawili Vasem nastawnik,to problem zniknął.Umówiłem się do serwisu Audi na nastawienie i kalibracje.Może faktycznie nastawnik się rozkalibrował.Turbo nowe z 2005 roki może coś się tam zadziało.
Dzięki za podpowiedź.
Dzięki za podpowiedź.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Błąd 3348 005
nastawnik możesz samemu ustawić. opisałem jak to zrobić w jednym z postów donośnie regulacji śruby stop
Zrozumiałem ze kupiłeś nowe turbo a ty oryginał z 2005 r. i z dużym prawdopodobieństwem można by stwierdzić ze ten nastawnik jest kaput.
Zrozumiałem ze kupiłeś nowe turbo a ty oryginał z 2005 r. i z dużym prawdopodobieństwem można by stwierdzić ze ten nastawnik jest kaput.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Błąd 3348 005
Auto z 2006r a turbo nowe z 2005 ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Błąd 3348 005
Nowe z natłoczeniem z 2005.Jeden gość miał dostęp do likwidowanego magazynu w Niemczech po Audi. I musiał kupić wszystko ,co było.A było tego za 1 trucka.między innymi nowe turba a było ich 30 sztuk.
A dlaczego nowy nastawnik miałby być kaput? Możesz rozwinąć ?
Możesz napisać w jaki sposób lub podać linka,gdzie opisałeś ustawienie nastawnika ?
A dlaczego nowy nastawnik miałby być kaput? Możesz rozwinąć ?
Możesz napisać w jaki sposób lub podać linka,gdzie opisałeś ustawienie nastawnika ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Błąd 3348 005
Czyli jest nowe tylko długo w magazynie leżało.
To inna melodia. W takim układzie bym go nie regulował.
Sprawdź w pRametrah przy teście czy osiąga graniczne wartości
To inna melodia. W takim układzie bym go nie regulował.
Sprawdź w pRametrah przy teście czy osiąga graniczne wartości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Błąd 3348 005
Poczekam z tym do serwisu.Jeżeli oni stwierdzą,że nastawnik jest ok,a błąd dalej wyskakuje,to wtedy będę kopał się do sterownika i może tam szukał problemów.
Zaopatrzyłem się w schematy do A6 i ewentualnie tym tropem pójdę.Dziwne jest to,że po odpięciu i ponownym podpięciu kostki na uruchomionym silniku idzie błędy wykasować i nie wracają.Auto normalnie się zachowuje do następnego zgaszenia.I wtedy błędu na samym tylko zapłonie nie idzie skasować.Co skasuje,to wraca.Uruchomię zdejmę/założę ,skasuje,błędu brak.
A propo,do sterownika muszę zdjąć podszybie ?
Zaopatrzyłem się w schematy do A6 i ewentualnie tym tropem pójdę.Dziwne jest to,że po odpięciu i ponownym podpięciu kostki na uruchomionym silniku idzie błędy wykasować i nie wracają.Auto normalnie się zachowuje do następnego zgaszenia.I wtedy błędu na samym tylko zapłonie nie idzie skasować.Co skasuje,to wraca.Uruchomię zdejmę/założę ,skasuje,błędu brak.
A propo,do sterownika muszę zdjąć podszybie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Błąd 3348 005
To jestem już po naprawie w serwisie Audi Gdynia.
Auto stało blisko 2 tygodnie z błędem jak wyżej.Walczyli długo i namiętnie i się udało.Problemem był nowy nastawnik turbiny,który był w zestawie z nowa turbiną z fabrycznymi plombami.Albo był uderzony albo zawilgotniał przez 15 lat leżenia w magazynie.Wymienili na inny przeze mnie dostarczony.Nastawili urządzeniem i auto śmiga.
Auto stało blisko 2 tygodnie z błędem jak wyżej.Walczyli długo i namiętnie i się udało.Problemem był nowy nastawnik turbiny,który był w zestawie z nowa turbiną z fabrycznymi plombami.Albo był uderzony albo zawilgotniał przez 15 lat leżenia w magazynie.Wymienili na inny przeze mnie dostarczony.Nastawili urządzeniem i auto śmiga.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga