dzieki za odppredki pisze:ktoś zostawił stare zaciski dlatego jest problem
tak myślałem ze ktoś tam wsadził standardowe ale po jakiego groma..... a mógłby ktoś kto ma poprawne sprawdzić numer czesci i może zmierzyć na ile nie otwierają
dzieki za odppredki pisze:ktoś zostawił stare zaciski dlatego jest problem
wygląda na to że masz zacisk od hamulców 1KD i pewnie miałeś tam tarcze 321 mm.LESIO pisze:dzieki za odppredki pisze:ktoś zostawił stare zaciski dlatego jest problem
tak myślałem ze ktoś tam wsadził standardowe ale po jakiego groma..... a mógłby ktoś kto ma poprawne sprawdzić numer czesci i może zmierzyć na ile nie otwierają
LESIO pisze:dzieki za odppredki pisze:ktoś zostawił stare zaciski dlatego jest problem
tak myślałem ze ktoś tam wsadził standardowe ale po jakiego groma..... a mógłby ktoś kto ma poprawne sprawdzić numer czesci i może zmierzyć na ile nie otwierają
zmianę na 360 z obecnych 347 na pewno odczujesz na plus. I jest to w zasadzie plug and play - gdybyś poszukiwał - to mam taki zestaw zdjęty ze swojego auta - z w zasadzie nowymi tarczami i klockami.kwiatekt11 pisze:Ja też mam pytanie. Mam w swoim aucie tarcze 347 z przodu jak to wygląda zapakowanie 380 z audi a8 6.0. Jak patrzyłem tarcza ma takie samo odsadzenie jak moja ale co z zaciskami? Czy to podpasuje. To że 360 pasuje to wiem ale trochę mała różnica między tymi A moimi
nawet nie pomyślałem żeby kupić prosty i powyginać jak oryginał dzięki za podpowiedz.