Adaptacja licznika po jego wymianie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
Adaptacja licznika po jego wymianie
Nie działa wskaźnik poziomu paliwa. Pływak jest ok. zegary też ok. (robiłem test) Podejrzewam że ktoś, jeszcze w Niemczech, wymienił licznik bez wykonania adaptacji. Czy ktoś pomoże w jej wykonaniu? W aucie jest silnik ALF 2,4 V6. Podejrzewam że licznik jest od auta z innym silnikiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
Musisz do mnie prostym językiem
Odczytam testerem co chcesz tylko podaj co.
Jako ciekawostka: kiedy łączę się testerem z Instruments do dostaje takie info jak na obrazku. Piszę że Kombi a samochód jest sedan, to chyba już się coś nie zgadza.

Jako ciekawostka: kiedy łączę się testerem z Instruments do dostaje takie info jak na obrazku. Piszę że Kombi a samochód jest sedan, to chyba już się coś nie zgadza.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
kolego poczytaj w internecie lub na forum zasady diagnostyki najpierw . Jest napisane kmbiinstrument . przekładając licznik trza było spisać kodowanie ze starego licznika . wkładając nowy licznik trza znac kod immo starego i kod nowego licznika aby zaadaptować immo . najlepiej miec vcds
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
Sprawa wygląda tak: kupiłem auto które jest sprowadzone z Niemiec. Nie działa wskaźnik poziomu paliwa. Wykonałem test w Instruments - wskazówki działają. Sprawdziłem pływak, pod zaślepką jest złącze 4 - pinowe, zmierzyłem rezystancję między dwoma środkowymi pinami i jest ok. 120 om, przy bujaniu samochodem rezystancja nieco się zmienia, dlatego wnioskuje że pływak jest sprawny. Stąd podejrzenie że licznik mógł być wymieniony bez adaptacji.
Co z tym mogę dalej zrobić? Na ten moment mam tylko ten tester. (Super Vag K+Can)
Co z tym mogę dalej zrobić? Na ten moment mam tylko ten tester. (Super Vag K+Can)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
Niestety niedam rady wyjąć licznika, nie mam do tego warunków pod blokiem
Czy jeszcze mogę zrobić coś we własnym zakresie? Czy jest jakieś połączenie/kostka między pływakiem a licznikiem? Jakaś potencjalna inna przyczyna? Jeśli nic nie wymyślę muszę komuś to powierzyć
W każdym razie cieszę się że znalazłem forum, widzę że znacie się a rzeczy
Pozdrawiam.



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 maja 2020, 19:46
- Lokalizacja: Kraków