
pozdrawiam

Piszesz że zgadzasz się z censored a on na końcu napisał i ma rację.wojtass pisze:censored,
zgadzam się z Tobą kolego, ale mi się wydaje ze jesli chodzi o wahacze aluminiowe w naszych a6 to co miałoby sie zmienic w geometrii jak tam nie ma żadnej regulacji chyba że w zakładzie wyprodukowali dużo kródsze i jakby to ustawić wtedy niewiem <hmm>
Powiem ci tylko tyle że nawet przy większym wpadnięciu w dziurę potrafi się zmienić geometria , nie chce się powtarzać więc nie będę się wypowiadał .Każdy robi jak uważa i ponosi za to odpowiedzialność :!: :!:censored pisze:Po kazdej ingerencji w zawieszenie przydaloby sie zrobic zbieznosc , zawsze powstaja jakies roznice.
Regulacji teoretycznie jest dużo ,ale nie będę wszystkiego wyjaśniał.danek_22 pisze:ale zbierznośc pionowa koła chyba jest w innym miejscu bo końcówka w wahaczu nie ma regulacjinie zastanawiałem się nad tym , może regulacja jest na śrubach amortyzatora
I w tym przyznaję ci rację.danek_22 pisze:ale po każdej ingerencji przydało by się sprawdzić geometrię ,takie jest moje zdanie ,
Z taką cenę to pewnie ustawiona została zbieżność bo cała geometria to wydatek większy :roll: większość pozostałych parametrów w A6 C5 jest stała i nie do ustawiania .Jeżeli ktoś ustawił ci Geometrię za 40 zł to jak za bardzo dobrą cenę :!:danek_22 pisze:nie są to duże pieniądze bo kpl. regulacji geometrii to wydatek 40 zl.