pozdrawiam
[2.4 c5] wymiana tuleji wahacza
-
onmlodykat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 34
- Rejestracja: 30 paź 2008, 15:06
- Lokalizacja: Katowice
[2.4 c5] wymiana tuleji wahacza
Witam musze wymienic 2 tuleje w wahaczu przednim wie ktos moze jak sie do tego zabrac albo jakis poradnik z fotkami
pozdrawiam
<mikołaj>
pozdrawiam
-
wojtass
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
onmlodykat, jakie tuleje musisz wymienić ? z tego co wiem w wahaczach nie wymienia się tulei są w komplecie z całym wahaczem chyba że się myle.
censored, a geometrii chyba nie trzeba bo jesli wszystko dobrze zrozumiałem na wahaczu nie ma żadnej regulacji montujesz go i już, chyba że zmieniasz końcówkę drążka kierowniczego wtedy i owszem wskazane jest ustawienie geometrii
censored, a geometrii chyba nie trzeba bo jesli wszystko dobrze zrozumiałem na wahaczu nie ma żadnej regulacji montujesz go i już, chyba że zmieniasz końcówkę drążka kierowniczego wtedy i owszem wskazane jest ustawienie geometrii
-
Tasior5
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 115
- Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
- Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)
Piszesz że zgadzasz się z censored a on na końcu napisał i ma rację.wojtass pisze:censored,
zgadzam się z Tobą kolego, ale mi się wydaje ze jesli chodzi o wahacze aluminiowe w naszych a6 to co miałoby sie zmienic w geometrii jak tam nie ma żadnej regulacji chyba że w zakładzie wyprodukowali dużo kródsze i jakby to ustawić wtedy niewiem <hmm>
Powiem ci tylko tyle że nawet przy większym wpadnięciu w dziurę potrafi się zmienić geometria , nie chce się powtarzać więc nie będę się wypowiadał .Każdy robi jak uważa i ponosi za to odpowiedzialność :!: :!:censored pisze:Po kazdej ingerencji w zawieszenie przydaloby sie zrobic zbieznosc , zawsze powstaja jakies roznice.
Ps.Akurat z tego tematu pisałem pracę dyplomową i coś na ten temat wiem. :-P
Pozdrawiam Patryk 
- danek_22
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 354
- Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
- Kontakt:
ale zbierznośc pionowa koła chyba jest w innym miejscu bo końcówka w wahaczu nie ma regulacji
nie zastanawiałem się nad tym , może regulacja jest na śrubach amortyzatora
ale po każdej ingerencji przydało by się sprawdzić geometrię ,
takie jest moje zdanie , nie są to duże pieniądze bo kpl. regulacji geometrii to wydatek 40 zl. bo robiłem po wymianie końcówek drążków kier. - dostajesz wydruk i masz z bańki że wszystko jest ok - zła geometria może mieć nawet wpływ na prowadzenie auta i szybkość zużywania się opon
-
wojtass
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
oczywiscie macie racje koledzy co do tej geometrii ze po zmianie nie zaszkodzi ustawic ale myslę ze jesli chodzi o nasze zawieszenia a dokładnie wahacze to po ich wymianie nic tam się w tej geometrii nie zmieni az tak zeby to miało jakis duży wpływ na prowadzenie auta czy zużywania się opon tam niema zadnych regulacji, a po zmianie końcówek drążków kier. to i owszem trzeba ja ustawić
-
Tasior5
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 115
- Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
- Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)
Regulacji teoretycznie jest dużo ,ale nie będę wszystkiego wyjaśniał.danek_22 pisze:ale zbierznośc pionowa koła chyba jest w innym miejscu bo końcówka w wahaczu nie ma regulacjinie zastanawiałem się nad tym , może regulacja jest na śrubach amortyzatora
Nie ma zbieżności pionowej :lol: Tylko jak już to kąt pochylenia koła , regulacji na sworzniach nie ma :!: :!: Ani na Amortyzatorze :!: :!:
Oczywiście nie w A6 C5 i w autach o podobnym zawieszeniu.
W innych rozwiązaniach zawieszeń są.
I w tym przyznaję ci rację.danek_22 pisze:ale po każdej ingerencji przydało by się sprawdzić geometrię ,takie jest moje zdanie ,
Z taką cenę to pewnie ustawiona została zbieżność bo cała geometria to wydatek większy :roll: większość pozostałych parametrów w A6 C5 jest stała i nie do ustawiania .Jeżeli ktoś ustawił ci Geometrię za 40 zł to jak za bardzo dobrą cenę :!:danek_22 pisze:nie są to duże pieniądze bo kpl. regulacji geometrii to wydatek 40 zl.
Ps.Dyskusja schodzi z tematu uważam :roll: do zamknięcia.Ale to zależy od moderatorów
Pozdrawiam Patryk 
A może zamiast bić pianę warto by przeczytać wątek kolegi tyg:
a6-c5-geometria-zawieszenia-krzywa-zbie ... e62#240938
I zapoznać się z linkami którymi uzasadnia swoja opinię?
Naprawdę pouczające.[/b]
a6-c5-geometria-zawieszenia-krzywa-zbie ... e62#240938
I zapoznać się z linkami którymi uzasadnia swoja opinię?
Naprawdę pouczające.[/b]
Pozdrawiam
Jarosław
Jarosław









