[ BPJ 2.0 170 KM] Grechotanie na zimnym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 kwie 2018, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
miałem identyczne objawy, grzechotanie po odpaleniu na zimnym. u mnie był to wariator, został wymieniony na oryginalny wraz z łańcuchem i kilkoma innymi elementami- w tym z całym rozrządem. oględziny plus czyszczenie przeszły również klapy (są w bdb stanie bez luzów). całość była robiona przy ok. 280 k przebiegu.
na początku również obstawiałem dwumasę- błędnie jak się okazało i nadal jeżdżę na fabrycznej.
na początku również obstawiałem dwumasę- błędnie jak się okazało i nadal jeżdżę na fabrycznej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 kwie 2018, 11:32
- Lokalizacja: Wrocław
całość kosztowała mnie ok. 9 tys brutto, a robiony był duży serwis m.in. wariator z łańcuchem, kompletny rozrząd, rolki na pasku wieloklinwym wraz z napinaczem, czyszczenie nagaru, wymieniany króciec na instalacji chłodniczej, oleje, filtry, zawór dv, regeneracja wtrysków, przepływomierz i jeszcze jakieś pierdoły.posejdon pisze:Fakt faktem jest taki że dwumasa była padnięta. Miała duży luz. Jeszcze jak do tego dojdzie wariator to kasy pójdzie. Ale mówi się trudno. Łańcuch i napinacz wymieniłem a wariator został stary. W tym tygodniu się okaże.
[ Dodano: 2020-05-05, 16:19 ]
A ile cię kosztowało wszystko razem?
dużo jeżdżę, jak już odstawiłem auto to od razu robiłem wszystko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 14 gru 2017, 21:03
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: grzmiaca
Witam. Dwumasa że sprzęgłem wymieniona. Ale stary problem pozostał. Słuchając skąd dochodzi hałas że szwagrami stwierdziliśmy że gdzieś z dolotu. Przyklekocze przekraczając 3500 tys obrotów i puszczając gaz w tym samym miejscu powtórka. Więc przypuszczam że to będzie coś może z klapami w kolektorze bo ponoć występują albo przepływomierz bo klapka ma luz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 249
- Rejestracja: 30 sty 2017, 20:16
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Co do grzechotania na zimnym silniku czasem pojawia się u mnie przez krótką chwilę, a czasami wcale i mam zamiar wymienić niedługo nastawnik z łańcuchem i pasek rozrządu. Pytanie brzmi jakiej firmy był ten nastawnik i łańcuch fabrycznie... W internecie znalazłem INA za ok. 250 zł z 2 letnią gwarancją i Borsehung za ok. 130 zł 4 letnią gwarancją w obu przypadkach na zdjęciach wygląda że zeszlifowany został znaczek audi czyli "oooo". Ktoś kto wymieniał może się wypowiedzieć co wyjął ze swojego silnika?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 14 gru 2017, 21:03
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: grzmiaca
Wieczorem sprawdzę swój stary łańcuch i napinacz co było włożone. Obecnie mam zestaw że swag
[ Dodano: 2020-05-23, 14:58 ]
Mój napinacz ma wybite logo audi i producent INA. Na łańcuchu jest to co w pliku nizej
[ Dodano: 2020-05-23, 14:59 ]
Łańcuch
[ Dodano: 2020-05-23, 15:02 ]
Nie mogę załadować pliku
[ Dodano: 2020-05-23, 14:58 ]
Mój napinacz ma wybite logo audi i producent INA. Na łańcuchu jest to co w pliku nizej
[ Dodano: 2020-05-23, 14:59 ]
Łańcuch
[ Dodano: 2020-05-23, 15:02 ]
Nie mogę załadować pliku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 14 gru 2017, 21:03
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: grzmiaca
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Grechotanie na zimnym silniku
Witam. Dzisiaj miska poszła na dół. I jest przyczyna, koło zębate od walka balansującego zjechane z jednej strony do połowy. Wałek stał w miejscu. Pompa idzie w krzaki. Macie coś sprawdzonego na jej miejsce? Pozdrawiam
Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
Witam. Dzisiaj miska poszła na dół. I jest przyczyna, koło zębate od walka balansującego zjechane z jednej strony do połowy. Wałek stał w miejscu. Pompa idzie w krzaki. Macie coś sprawdzonego na jej miejsce? Pozdrawiam
Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
Witam. Dzisiaj miska poszła na dół. I jest przyczyna, koło zębate od walka balansującego zjechane z jednej strony do połowy. Wałek stał w miejscu. Pompa idzie w krzaki. Macie coś sprawdzonego na jej miejsce? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Grechotanie na zimnym silniku
Witam, dobrze, że to rozebrałeś, bo mogłoby to się skończyć dużo gorzej :D
Jeżeli chodzi o pompę to albo dobra używka albo są tematy na forum swapa na pompę z 1.8T lub diesla.
Pozdro
Jeżeli chodzi o pompę to albo dobra używka albo są tematy na forum swapa na pompę z 1.8T lub diesla.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm