ELSA Audi sugeruje że maxymalna ilość cięzarków na jedno koło to 60gr, powyżej tego już będzie lipa. Wieksze nie wywazenie niz 60gram sugeruje że opoona ma za duzą wariacje siły RFV.
Ja mam a4 b7 ale historie podobne jak u was, zawieszenie bardzo podobne do A6 c6, duzo tuleji jest wspoldzielonych a6 c6 a4 b7.
Te auta są mega wrażliwe na wywazenie kół, powyżej 50Nm już będzie czuć. Podobne info znalazłem tez na zagranicznych forach .
Problemem jest mix zuzytych części samochodu oraz wywazenie kół i ich FRV.
Ja od 3 lat też walcze z tematem i mam wymienione:
- tuleje wahaczy wszystkie PRZÓD na LMO, banany najpierw tuleja gumowa - a jest taka jak u was w c6, dokładnie ta sama, teraz zalozylem hydrauliczna z a4 b6, mala roznica
- Amortyzatory przód plus ich mocowania
- 4x lozyska kol oraz ich piasty (tutaj wazne jest centrowanie kol na piastach bo z wiekiem tutaj luz sie powieksza :D mi z 57.0 mm zjadlo do 56.6)
- tylne mocowania amorkow nowe
- tuleje sanek tył nowe hydro LMO
- tuleje wszystkie ! wsystkich tylnych wahaczy! :D rozbieralem kompletnie tylne zawieszenie...
I po tych operacjach kupilem nowe opony yokohama 225/40/R18 i dalej nie do konca bylo ok ...
Pojechalem na hunter i 3 sztuki mialy po 80-100Nm FRV, zbite w dol i teraz ... poki co na prostej mozna powiedziec ze jest akceptowalnie (Aczkolwiek dwie sztuki tylne maja 55 i 60Nm - nie daje mi to jeszcze spokoju) :D
Pozostaly drgania pojawiajace sie na łukach przy 130-150km/h, są juz o wiele mniejsze ledwo wyczuwalne. Ciezko jest tez odroznic drgania od nierownosci asfaltu w A4 na zawieszeniu 1BE i 18 calowych kołach.
Zostaly mi jeszcze Przeguby wszelkich półosiek. Mam plan zeby jeszcze to po podmieniać.
