[CGWB 3.0 299 KM] Sportowe katalizatory
Zgadza się, że wszyscy to robią, ale "Kramek" ostatnio się nie popisał modyfikacją 3.0 tfsi z dual pulley:
https://www.facebook.com/Auto-Power-Soft-Kramkowski-Chiptuning-Hamownia-4WD-DPFGPFFAPAdblue-308998642633504/
Niemniej powodzenia i 5 z przodu życzę, bo warunki spełnione wszystkie. Wystarczy dobre "strojenie".
https://www.facebook.com/Auto-Power-Soft-Kramkowski-Chiptuning-Hamownia-4WD-DPFGPFFAPAdblue-308998642633504/
Niemniej powodzenia i 5 z przodu życzę, bo warunki spełnione wszystkie. Wystarczy dobre "strojenie".
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Przecież to moje Audi, nie popisał się bo tak było ustalone, nie chcieliśmy zwiększać obrotów dalej, żeby udźwignąć więcej koni, temp powietrza doładowanego była już wysoka. Zostało ustalone ze wpadne znowu na mapę, jak ogarne chlodzenie i reszte rzeczyZbichu pisze:Zgadza się, że wszyscy to robią, ale "Kramek" ostatnio się nie popisał modyfikacją 3.0 tfsi z dual pulley:
https://www.facebook.com/Auto-Power-Soft-Kramkowski-Chiptuning-Hamownia-4WD-DPFGPFFAPAdblue-308998642633504/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DLHA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
I nastepny swoje. Kazdy stroi gdzie chce. Ja tylko pytam... Napisałem ze gregor posiada duzą wiedze i wszystko. W takim ukłądzi nie odzywam sie wiecej i nic nie pisze bo widze ze wiekszosć obrazona strasznie. Powodzenia i bez awaryjnego setupunosport pisze:Nie robię z tego żadnej tajemnicy, sam jestem ciekaw wyniku który zostanie uzyskany...AnioŁ.. pisze:A sorry nie doczytałem. U mnie jest taka róznica że jest jeszcze dodatkowy zbiornik i dodatkowa pompka ale czy to faktycznie jest potrzebne to nie wiem ...nosport pisze:Wyżej wymieniłem na liście Coolant Performance System (CPS) od firmy APR.
Samochód aktualnie na strojeniu. Skrzynia tez zostanie dłubnięta.
[ Dodano: 2020-02-27, 14:04 ]
a i jak nie tajemnica to gdzie stroisz ?
Strojenie odbywa się w Auto Power Soft Kramkowski Suwałki.
Może to przetrze nosy dla osób które twierdzą ze tylko św. graal strojeniu 3.0 TFSI to gregor10.
Te silniki zostały już dawno dobrze rozpracowane, za sprawa tunerów zza oceanu.
Dużo renomowanych firm w Polsce potrafi je dobrze wystroić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Tego w tej chwili Ci nie powiem bo szczerze mówiąc nie pamiętam a nie chce wprowadzać w błąd.Zbichu pisze:Wysoka czyli ile?
Wiem tylko ze został zrobiony dosyć bezpieczny soft ze względu na ori katy i dosyc wysokie IAT.
[ Dodano: 2020-02-27, 14:50 ]
Źle mnie kolego zrozumiałeś, ja nie mam z tym żadnego problemu, ani do Cb ani do innych. To oczywista sprawa ze każdy stroi gdzie chce ale po prostu mi już zbrzydło słuchanie od XX osób ze jak 3.0 TFSI to tylko do gregora. Peace !..AnioŁ.. pisze:I nastepny swoje. Kazdy stroi gdzie chce. Ja tylko pytam... Napisałem ze gregor posiada duzą wiedze i wszystko. W takim ukłądzi nie odzywam sie wiecej i nic nie pisze bo widze ze wiekszosć obrazona strasznie. Powodzenia i bez awaryjnego setupunosport pisze:Nie robię z tego żadnej tajemnicy, sam jestem ciekaw wyniku który zostanie uzyskany...AnioŁ.. pisze: A sorry nie doczytałem. U mnie jest taka róznica że jest jeszcze dodatkowy zbiornik i dodatkowa pompka ale czy to faktycznie jest potrzebne to nie wiem ...
[ Dodano: 2020-02-27, 14:04 ]
a i jak nie tajemnica to gdzie stroisz ?
Strojenie odbywa się w Auto Power Soft Kramkowski Suwałki.
Może to przetrze nosy dla osób które twierdzą ze tylko św. graal strojeniu 3.0 TFSI to gregor10.
Te silniki zostały już dawno dobrze rozpracowane, za sprawa tunerów zza oceanu.
Dużo renomowanych firm w Polsce potrafi je dobrze wystroić.
Przy IAT >50 C sterownik cofa zapłon. Przy wysokim EGT zalewa paliwem (AFR 10-10,2) i moc idzie w dół. Można oszukać, ale konieczne badanie temperatury gazów wylotowych jak i AFR sondą szerokopasmową przy strojeniu. Opieranie się na danych ze sterownika przy tych parametrach to proszenie się o kłopoty. Można zrobić mod pod jedno hamowanie dla wykresu 500+, a potem obniżyć parametry
... i jak wynik?
... i jak wynik?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Nic nie wyszło, ze względu na to ze jutro mam z rana wyjazd. Zabrakło czasu żeby ogarnąć sterowanie przepustnica od APR. Tak apropo to przepustnica APR jest dokładnie od Dodge RAM 1500 5.7 Hemi...
Samochód został tylko zhamowany ponownie (Czyli od ostatniej wizyty gdzie miałem tylko 2 kola zmienione).
Doszedł więc intercooler/katy sportowe/wydech, bez zmiany mapy wypluło teraz 454.8KM i 592,8NM.
Tydzień mnie nie będzie, do tego czasu tuner ogarnie strojenie tej przepustnicy, mam nadzieje.
Samochód został tylko zhamowany ponownie (Czyli od ostatniej wizyty gdzie miałem tylko 2 kola zmienione).
Doszedł więc intercooler/katy sportowe/wydech, bez zmiany mapy wypluło teraz 454.8KM i 592,8NM.
Tydzień mnie nie będzie, do tego czasu tuner ogarnie strojenie tej przepustnicy, mam nadzieje.
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Panowie, ja mam pytanie odnośnie katów. Mam założone sportowe z normą EURO4. Zonk polega na tym, że po przejechaniu 1-2kkm zaczęło sypać błędem, sprawność katalizatora lewego zbyt niska i wali checkiem
Pytanie moje brzmi czy po wymianie katów trzeba robić ten nieszczęsny remap, czy wszystko powinno hulać jak dawniej?
CZy to nowy kat już się rozleciał?
Czy to może sonda oszukuje?
Jakie logi zrobić, żeby zbadać czy to kat czy sonda?
Czy da się bezinwazyjnie dostać do sond żeby je zamienić miejscami prawo-lewo?
Pytanie moje brzmi czy po wymianie katów trzeba robić ten nieszczęsny remap, czy wszystko powinno hulać jak dawniej?
CZy to nowy kat już się rozleciał?
Czy to może sonda oszukuje?
Jakie logi zrobić, żeby zbadać czy to kat czy sonda?
Czy da się bezinwazyjnie dostać do sond żeby je zamienić miejscami prawo-lewo?
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga