Jak w tytule.
Zaworki sprawdzone. Wymienione na inne. Brak błędu w vcds.
Już nawet wyciągnąłem iglice z zaworków i dalej nic.
Węże chłodne za zaworkami.
Gdzie szukać?
[ASB] brak ogrzewania
Osiąga 90.
Odkręciłem odpowietrznik i zworki sprzedałem przepływ, moim zdaniem bez oporu.
Czy jest możliwość że popsuła sie pompa wody w silniku?
Według mnie przewody o chłodnicy nie są gorące, lecz dziwne jest że temperatura na zegarach jest ok.
[ Dodano: 2019-12-30, 18:12 ]
Panowie dalej problem...
Wypłukany układ.
zaworki ok.
Teraz objaw jest taki że czasem pojdzie ciepłe powietrze ale tylko na chwilę i raz z jednej raz z drugiej.
Gdzie szukac jeszcze ?
[ Dodano: 2020-01-02, 10:35 ]
Po dalszej walce stwierdziłem że może być winne webasto.
Rura jest ciepła do webasta a po wyjściu już nie.
Kto pomoże ominąć ? Co z czy połączyć, co zaślepić?
Odkręciłem odpowietrznik i zworki sprzedałem przepływ, moim zdaniem bez oporu.
Czy jest możliwość że popsuła sie pompa wody w silniku?
Według mnie przewody o chłodnicy nie są gorące, lecz dziwne jest że temperatura na zegarach jest ok.
[ Dodano: 2019-12-30, 18:12 ]
Panowie dalej problem...
Wypłukany układ.
zaworki ok.
Teraz objaw jest taki że czasem pojdzie ciepłe powietrze ale tylko na chwilę i raz z jednej raz z drugiej.
Gdzie szukac jeszcze ?
[ Dodano: 2020-01-02, 10:35 ]
Po dalszej walce stwierdziłem że może być winne webasto.
Rura jest ciepła do webasta a po wyjściu już nie.
Kto pomoże ominąć ? Co z czy połączyć, co zaślepić?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dość długo walczyłem z podobnym problemem. Ogrzewanie działało głównie z webasto lub dopiero po osiągnięciu 90 st. na wyższych obrotach.
Ostatnio zaczęło dodatkowo pojawiać się ciśnienie w układzie chłodzenia.
Wczoraj zwalone głowice i na lewej stronie popękana uszczelka.
Także czapki na szczelność i okaże się co dalej robić.
Dodam, ża za długo zwlekałem ze zrzuceniem głowic, bo cylindry z lewej strony wyglądają na przegrzane. Powierzchnia jest lekko matowa i widać delikatne rysy
Silnik wymieniony, żadnych błędów a ogrzewania nadal nie ma, okazało się, że walnięty jest elektrozawór przy webasto. Testy podzespołów niby przechodził a jednak nie działał prawidłowo.
Po wymianie tego elektrozaworu (nr 8 na grafice z wpisu powyżej) w autku gorąco jak w piekle.
Ostatnio zaczęło dodatkowo pojawiać się ciśnienie w układzie chłodzenia.
Wczoraj zwalone głowice i na lewej stronie popękana uszczelka.
Także czapki na szczelność i okaże się co dalej robić.
Dodam, ża za długo zwlekałem ze zrzuceniem głowic, bo cylindry z lewej strony wyglądają na przegrzane. Powierzchnia jest lekko matowa i widać delikatne rysy
Silnik wymieniony, żadnych błędów a ogrzewania nadal nie ma, okazało się, że walnięty jest elektrozawór przy webasto. Testy podzespołów niby przechodził a jednak nie działał prawidłowo.
Po wymianie tego elektrozaworu (nr 8 na grafice z wpisu powyżej) w autku gorąco jak w piekle.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga