Swap przód 321mm na 360mm. Co z tyłem?
Swap przód 321mm na 360mm. Co z tyłem?
Witajcie. Koledzy napewno robiliście taki swap u siebie, pytanie czy tył należy zmienić na sline czy pasuje wentyl 310mm z a8? Czy zostawić 302mm...?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 842
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 842
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 842
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Przymierzałem takie : https://sprzedajemy.pl/felgi-audi-a4-b6 ... nr59793939
Weszły na styk ale niestety na ciężarki już nie było miejsca
Weszły na styk ale niestety na ciężarki już nie było miejsca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 125
- Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Belgia
Nie chcę Cie rozczarować, ale tarcze i klocki zmieniałem już trzy razy.Pelas pisze:Dzięki koledzy za info 321 średnio sobie radzi z masą auta i 3.0tdi a wystarczy jedno konkretne hamowanie i przód zwajchowany. Szkoda bo dopiero co wymieniałem tył ale zmienie wszystko.
[ Dodano: 2020-03-02, 23:22 ]
Pytanie jeszcze czy przy 360/330 ori felga 17 wejdzie?
Po kilku ostrych hamowaniach na autostradzie zaczynają bić.
Miałem już tarcze Zimmermann, ATE, Brembo i niestety ale cudów nie ma.
Na pewno jest jest lepiej niż na 321mm, ale jeśli spodziewasz się dużo większej trwałości to można się rozczarować.
Teraz założyłbym na przód 385mm
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
W poprzednim aucie a6c6 3.0 tdi wymieniałem przód na 360 i zaciski z a8 4.2 a tył na 330 z zaciskami z s6
Było dużo lepiej niż w serii.
Teraz mam fabrycznie a6c6 ABT - przód 360 mm z dwutłoczkiem - tak jak w wersji opancerzonej lub właśnie a8 4.2 a tył 330 i zaciski z s6.
Ten setup wchodzi na minimum felgę 17.
W piątek zmieniam przód na 375 mm i 6 tłoczkowy zacisk oraz przewody w oplocie stalowym - plus serwo z rs6. Ma być lepiej. Zobaczymy po testach . Tył zostaje 330 mm i zaciski z s6. Zobaczymy jak to hamuje.
Było dużo lepiej niż w serii.
Teraz mam fabrycznie a6c6 ABT - przód 360 mm z dwutłoczkiem - tak jak w wersji opancerzonej lub właśnie a8 4.2 a tył 330 i zaciski z s6.
Ten setup wchodzi na minimum felgę 17.
W piątek zmieniam przód na 375 mm i 6 tłoczkowy zacisk oraz przewody w oplocie stalowym - plus serwo z rs6. Ma być lepiej. Zobaczymy po testach . Tył zostaje 330 mm i zaciski z s6. Zobaczymy jak to hamuje.