
Bixenon słabe światła drogowe lift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 kwie 2012, 09:25
- Lokalizacja: Łódź
Re: Bixenon słabe światła drogowe lift
ja mam tak zrobione że jak włączam długie to xenon pali się razem z żarówką P21W tą w funkcji DRL jest to wynik obejścia błędu żarówki ponieważ w aucie oryginalnie były zwykłe lampy a teraz są soczewki z xenonem w 2007roku jak sprowadziłem to audi to znalezienie sterownika do tego modelu graniczyło z cudem a jeszcze w normalnej cenie to już kompletnie nierealne teraz się przyzwyczaiłem i nie zmieniałem tego do dzisiajjarecki01 pisze:Witam
Ogólnie wiadomo że biksenon na długich to porażka.W sieci dużo osób narzeka ale nikt pary nie póścił do tej pory. Czy ktoś z kolegów poprawił inżynierów audi i rozwiązał problem poprzez sparowanie H7 wraz z biksenonem. Jakiś link do przeróbki mile widziany.
Ewentualnie może ktoś poleci zaufanego autoelektryka który by to ogarnął w trójmieście,najlepiej w Gdyni?

a odczuwalnie na pewno trochę pomaga = doświetla ale też raczej nie na długość tylko przód i trochę boki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Działam nad projektem uruchomienia H7 jako światła drogowe, ale nie myślałem, że tzw. zimna diagnoza trochę mi w tym przeszkodzi
. Obecnie mimo dodania dwóch diod nadal po 1.5 minuty zapalają się błędy o przepalonych żarówkach, ale już wiem jak to obejść. Niestety, ale brak czasu oraz chłodne dni trochę nie zachęcają
. Postaram się do świąt ogarnąć temat i podzielę się tym na forum. Myślę, że jednym przekaźnikiem dam radę to ogarnąć. Oczywiście jeżdżę na wstępnym projekcie i oprócz błędu na desce, który po chwili znika, to jest super jasno
.



- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Będę wiedział jak skończę
.
[ Dodano: 2019-12-20, 19:54 ]
Dzisiaj przyszedł specjalny przekaźnik z Niemiec i w weekend ogarnę temat... mam nadzieję
.
[ Dodano: 2019-12-28, 21:01 ]
Dzisiaj wszystko złożyłem i jutro będą podłączał, bo dzisiaj już było ciemno, a trochę trzeba się nagimnastykować pod kierownicą.

[ Dodano: 2019-12-20, 19:54 ]
Dzisiaj przyszedł specjalny przekaźnik z Niemiec i w weekend ogarnę temat... mam nadzieję

[ Dodano: 2019-12-28, 21:01 ]
Dzisiaj wszystko złożyłem i jutro będą podłączał, bo dzisiaj już było ciemno, a trochę trzeba się nagimnastykować pod kierownicą.
- mobopx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 lip 2012, 20:06
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
kontynuując wątek: https://a6klub.pl/jak-uaktywnic-h7- ... t78022.htm
aby nie dyskutować o tym samym w 2 miejscach
Osobiście uważam, że jeśli brak skutków ubocznych opisanego przeze mnie bądź przez Ciebie rozwiązania, to warto poprawić nieco bezpieczeństwo i przymknąć oko na ten błąd. Chyba że uda Ci się to obejść, zanim zima się skoczy
Póki co, rzucisz okiem na ten schemat?
Czy dioda, o której wspomniałeś zamontowana jest w prawidłowym miejscu?
ale jak będę grzebał, to pewnie.
aby nie dyskutować o tym samym w 2 miejscach

Osobiście uważam, że jeśli brak skutków ubocznych opisanego przeze mnie bądź przez Ciebie rozwiązania, to warto poprawić nieco bezpieczeństwo i przymknąć oko na ten błąd. Chyba że uda Ci się to obejść, zanim zima się skoczy

Póki co, rzucisz okiem na ten schemat?
Czy dioda, o której wspomniałeś zamontowana jest w prawidłowym miejscu?
Raczej już nie w tym rokumat1324 pisze:[ Dodano: 2019-12-30, 00:54 ]
Możesz sprawdzić jaki jest pobór prądu przez przesłonę? Wepnij się szeregowo amperomierz.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W dobrym miejscu, ale nie wiem po co dajesz masę na moduł? Po drugie bezpiecznik na jedną żarówkę H7, to za dużo. U siebie dałem bezpiecznik 15A, ale na dwie H7. Nie można ich podłączyć ze sobą, bo przy wyłączonym bezpieczniku będą się zwierały i jak jedna się przepali, to moduł będzie wariawał. Dioda w tym układzie nic nie daje, bo i tak będzie błąd. Jutro będą bawił się innym rezystorem (większa oporność), aby zmniejszyć prąd, ale tak aby nadal nie pojawiał się błąd przy zimnej diagnozie.
- mobopx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 lip 2012, 20:06
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Źle do rozrysowałem. Masę chcę wziąć z modułu, bo najwygodniej. Bezpieczniki poprawiłem.mat1324 pisze:W dobrym miejscu, ale nie wiem po co dajesz masę na moduł?
To Twoja wczorajsza wskazówkamat1324 pisze:Dioda w tym układzie nic nie daje, bo i tak będzie błąd.


3mam kciukimat1324 pisze:Jutro będą bawił się innym rezystorem (większa oporność), aby zmniejszyć prąd, ale tak aby nadal nie pojawiał się błąd przy zimnej diagnozie.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.