Audi S6 C7
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Cześć,
dwie nowości, zrobiłem to co planowałem.
1. Chiptuning. Tutaj stwierdziłem, że przy takich samochodach to już nie widzę w tym większego sensu (mówię o stage 1). To znaczy na wykresie wygląda to nieźle, ale w praktyce ja nie czuję takiej różnicy, po prostu ten samochód już fabrycznie ma tyle mocy, że jazda nim jest czystą przyjemnością. W końcu zrozumiałem kolegę, który od kilku lat ma Porsche 911 i do tej pory niczego w nim nie zmieniał
No ale dla formalności: fabrycznie było 456 koni i 623 Nm (w co nieco trudno mi uwierzyć, bo wg katalogu jest 550). Po strojeniu silnika i skrzyni biegów wyszło 513 koni i 695 Nm. Priorytetem było bezpieczeństwo skrzyni biegów i osprzętu turbo. Jeździ się.. niezmiennie super.
2. Domykanie drzwi. Zrobione u forumowego kolegi Patricka w Sierakowie Śląskim. Wizyta odbyła się w miłej atmosferze i wszystko działa elegancko. Także polecam przy okazji.
W planach jeszcze:
- oklejenie folią przedniego zderzaka i lusterek
- sportowy wydech, prawdopodobnie w firmie MG Motorsport
dwie nowości, zrobiłem to co planowałem.
1. Chiptuning. Tutaj stwierdziłem, że przy takich samochodach to już nie widzę w tym większego sensu (mówię o stage 1). To znaczy na wykresie wygląda to nieźle, ale w praktyce ja nie czuję takiej różnicy, po prostu ten samochód już fabrycznie ma tyle mocy, że jazda nim jest czystą przyjemnością. W końcu zrozumiałem kolegę, który od kilku lat ma Porsche 911 i do tej pory niczego w nim nie zmieniał
No ale dla formalności: fabrycznie było 456 koni i 623 Nm (w co nieco trudno mi uwierzyć, bo wg katalogu jest 550). Po strojeniu silnika i skrzyni biegów wyszło 513 koni i 695 Nm. Priorytetem było bezpieczeństwo skrzyni biegów i osprzętu turbo. Jeździ się.. niezmiennie super.
2. Domykanie drzwi. Zrobione u forumowego kolegi Patricka w Sierakowie Śląskim. Wizyta odbyła się w miłej atmosferze i wszystko działa elegancko. Także polecam przy okazji.
W planach jeszcze:
- oklejenie folią przedniego zderzaka i lusterek
- sportowy wydech, prawdopodobnie w firmie MG Motorsport
Ostatnio zmieniony 25 lis 2019, 00:53 przez drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Na wiosnę jak będę miał nowe opony (teraz mam łyse do wymiany), chcę potestować launch control, przy okazji mierząc przyspieszenie. Wtedy może faktycznie nagram jakiś filmik, spróbuję.
Co do tej mocy jeszcze, to szukając tego auta, jechałem też modyfikowanym S6 z turbinami oraz intercoolerem od RS6 i programem na 600 KM. I naprawdę też nie czuć jakieś wielkiej różnicy (jasne jakaś jest, ale to nie szok). Tu już chyba chodzi też o gabaryty auta, jego masę, a także wyciszenie w środku i "nie odczuwanie" prędkości. Mój kolega ostatnio jechał pierwszy raz w życiu lamborghini i powiedział, że tam dopiero po latach przeżył znowu szok w odczuciach z jazdy. Niski samochód z ogromną mocą i dający maksymalne wrażenia z jazdy. Oczywiście na codzień wolę 100x bardziej S6, które płynie po drodze.
[ Dodano: 2019-11-25, 00:29 ]
Jesienne zdjęcia z nowymi kołami zimowymi. Jak myślicie, dobrze to wygląda?
Co do tej mocy jeszcze, to szukając tego auta, jechałem też modyfikowanym S6 z turbinami oraz intercoolerem od RS6 i programem na 600 KM. I naprawdę też nie czuć jakieś wielkiej różnicy (jasne jakaś jest, ale to nie szok). Tu już chyba chodzi też o gabaryty auta, jego masę, a także wyciszenie w środku i "nie odczuwanie" prędkości. Mój kolega ostatnio jechał pierwszy raz w życiu lamborghini i powiedział, że tam dopiero po latach przeżył znowu szok w odczuciach z jazdy. Niski samochód z ogromną mocą i dający maksymalne wrażenia z jazdy. Oczywiście na codzień wolę 100x bardziej S6, które płynie po drodze.
[ Dodano: 2019-11-25, 00:29 ]
Jesienne zdjęcia z nowymi kołami zimowymi. Jak myślicie, dobrze to wygląda?
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Czemu wrzuciłeś 235 opone ? na 19 chyba 255/40/19. Co do wyglądu to wiadomo zimowy komplet trzeba przecierpieć , najśmieszniejsze ze mam identyczne felgi na zimę właśnie się malują i to chyba w identyczny kolor jak twoje hahaha. Co do osiągó to u sibie w wątku też o tym pisałem że z uwagi na wygłuszenie i rozmiar tego samochodu nie czuje się tak tej mocy przyśpieszenia, dlatego też po modach masz wrażenie że jest mała różnica, w rzeczywistości jakbyś ustawił stockowe s6 z twoim to różnica byłaby spora. Gratulacje za fajną S6!
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki za miłe słowo.
235/45/19 to standardowy i jedyny rozmiar opony zimowej dla tego samochodu wg danych technicznych. Rozważałem też szerszą wersję 255/40/19, ale uznałem, że najlepiej zastosować się do rekomendacji producenta. Poza tym węższa opona lepiej wgryza się w śnieg, a ja bywam w górach regularnie.
Co do wyglądu, to właśnie dlatego szukałem długo felg, bo nie chcę cierpieć I nie chodzi mi tutaj o rozmiar felgi, tylko o jej kolor, jak wygląda samochód. Na początku wydawały mi się trochę za ciemne, ale po kilku dniach stwierdzam, że jest dobrze.
Może masz rację z tymi osiągami. Tak czy inaczej, dla mnie zwykłego kierowcy (a nie gościa urywającego sekundy na torze), różnica między 450 a 550 koni jest praktycznie niezauważalna. Pewnie jakbym miał 700, to bym znowu odczuł kopa.
Wczoraj przetestowałem pierwszy raz Launch Control. Kurczę, odcina dopływ tlenu do mózgu na chwilę, normalnie człowiek czuje sięoszołomiony. Widziałem to na filmowych testach kilku sportowych aut, jak ludzie mówili, ale nie wierzyłem, że to dosłownie tak się odczuwa
235/45/19 to standardowy i jedyny rozmiar opony zimowej dla tego samochodu wg danych technicznych. Rozważałem też szerszą wersję 255/40/19, ale uznałem, że najlepiej zastosować się do rekomendacji producenta. Poza tym węższa opona lepiej wgryza się w śnieg, a ja bywam w górach regularnie.
Co do wyglądu, to właśnie dlatego szukałem długo felg, bo nie chcę cierpieć I nie chodzi mi tutaj o rozmiar felgi, tylko o jej kolor, jak wygląda samochód. Na początku wydawały mi się trochę za ciemne, ale po kilku dniach stwierdzam, że jest dobrze.
Może masz rację z tymi osiągami. Tak czy inaczej, dla mnie zwykłego kierowcy (a nie gościa urywającego sekundy na torze), różnica między 450 a 550 koni jest praktycznie niezauważalna. Pewnie jakbym miał 700, to bym znowu odczuł kopa.
Wczoraj przetestowałem pierwszy raz Launch Control. Kurczę, odcina dopływ tlenu do mózgu na chwilę, normalnie człowiek czuje sięoszołomiony. Widziałem to na filmowych testach kilku sportowych aut, jak ludzie mówili, ale nie wierzyłem, że to dosłownie tak się odczuwa
- Pietrek78
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trzebnica
Dokładnie, 235 to trochę wąsko jak na S6.Quash pisze:Czemu wrzuciłeś 235 opone ? na 19 chyba 255/40/19.
Ja jeżdżę na 255/35/20 (Zima) i tak bardzo szybko ubywa bieżnika
Myślę,że z racji wagi i mocy auta, opona 235 przy mocnym przyspieszaniu będzie często wywoływała na desce żółtą kontrolkę
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
Gratuluję kozackiej wersji A6.
Tak myślę że na zimę przy tych felgach pasowałby jeszcze czarny znaczek oooo.
Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.
Tak myślę że na zimę przy tych felgach pasowałby jeszcze czarny znaczek oooo.
Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.
„Lans” - określa charakterystyczny styl życia i pozytywną promocję własnego wizerunku.
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Odpowiem za kolegę, nie ma i ten RS5 tez nie powinien, to co właściciel tej RS5 tam opowiadal to jakies chore bajki w które uwierzył. Każdy silnik spala olej ale to co tam się działo to już zużyte pierścienie tłokowe.Sector pisze:Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 22:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Przyspieszyłem już kilka razy i nic takiego nie miało miejscaPietrek78 pisze:Myślę,że z racji wagi i mocy auta, opona 235 przy mocnym przyspieszaniu będzie często wywoływała na desce żółtą kontrolkę
Też masz ładną A6 na zdjęciu, fajny lakier i najlepsza wersja diesla. Może kiedyś faktycznie spotkamy sięw kilku i pooglądamy sobie nasze zabaweczki.
[ Dodano: 2019-11-27, 09:22 ]
Też widziałem ten filmik. Nie znam tego silnika z pierwszej wersji RS5, może faktycznie trochę bierze olej. Ale takie ilości to na pewno cośnie tak. Choć nie takie rzeczy producenci ostatnio nazywają "cechą" a nie wadą swoich samochodów, zobaczcie sobie popularny ostatnio cykl o Mercedesie S AMG.Quash pisze:Odpowiem za kolegę, nie ma i ten RS5 tez nie powinien, to co właściciel tej RS5 tam opowiadal to jakies chore bajki w które uwierzył. Każdy silnik spala olej ale to co tam się działo to już zużyte pierścienie tłokowe.Sector pisze:Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.
Moje auto miało wymianę oleju w maju, od tego czasu przejechałem jakieś 6 tys. km i nie zauważyłem, żeby cokolwiek ubyło. Myślę też, że między silnikiem 4.2 FSI a 4.0 TFSI jest spora różnica technologiczna. Z jednej strony wolałbym silnik wolnossący, ale kultura pracy mojego jest po prostu oszałamiająca, zero drgań a jak się jedzie spokojnie, to płynie jak elektryczny.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga