Witam,
Co może być powodem wahania się w tym mierniku? Auto wyłączone, w tym maska, bagażnik jedynie tylko autoalarm działa. Co może pobierać prąd podczas spoczynku? Coś kradnie prąd w moim aucie Akumulator ma rok czasu, jest sprawny, jest dobre ładowanie.
Filmik na YT
Coś kradnie prąd gdy auto stoi wyłączone
- acinr_PL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
kolego z tego filmiku nic nie wynika.
Aby to dobrze sprawdzić podłącz miernik szeregowo między klemę + akumulatora a kablem + lub między klemę - i kablem masowym. Miernik rzecz jasna przełączasz na natężenie prądu, zamknij auto pilotem i odczekaj 5-10min aż alarm się zazbroi i zejdzie napięcie z innych sterowników.
Jeśli masz dołożone jakieś zabezpieczenia, które czuwają to max pobór powinien wynosić do 0,7A (70mA)
I teraz jeśli masz większy pobór to tak jak przedmówca napisał po kolei wyciągasz bezpieczniki ale auto cały czas musi być zamknięte ale żeby je oszukać otwórz klapę / drzwi (by mieć dostęp do bezpieczników) i śrubokrętem zarygluj zamki i wtedy zamknij z pilota.
Weź wepnij zamiast tego cęgowego normalny miernik szeregowo. Pobór prądu nie powinien tak skakać jak u ciebie na mierniku.
Aby to dobrze sprawdzić podłącz miernik szeregowo między klemę + akumulatora a kablem + lub między klemę - i kablem masowym. Miernik rzecz jasna przełączasz na natężenie prądu, zamknij auto pilotem i odczekaj 5-10min aż alarm się zazbroi i zejdzie napięcie z innych sterowników.
Jeśli masz dołożone jakieś zabezpieczenia, które czuwają to max pobór powinien wynosić do 0,7A (70mA)
I teraz jeśli masz większy pobór to tak jak przedmówca napisał po kolei wyciągasz bezpieczniki ale auto cały czas musi być zamknięte ale żeby je oszukać otwórz klapę / drzwi (by mieć dostęp do bezpieczników) i śrubokrętem zarygluj zamki i wtedy zamknij z pilota.
Weź wepnij zamiast tego cęgowego normalny miernik szeregowo. Pobór prądu nie powinien tak skakać jak u ciebie na mierniku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Prawidłowy pobór prądu w czasie spoczynku powinien wynosić 20-50 mA czyli 0,02-0,05 A. I tak jak kolega wyżej pisał - miernik wpięty szeregowo a nie cęgowy. Tylko klemę zdejmij dopiero po zaryglowaniu zamków aby zbyt duży prąd nie poszedł przez sam miernik. Ustaw go i tak na 10 A.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
qenik, wiem, że piszesz do autora postu, ale nie licz na to, że u Ciebie wystąpi dokładnie ta sama przyczyna. No, może masz procent szansy. Co najmniej jest kilkadziesiąt przyczyn nadmiernego poboru prądu. Od różnych modułów (np. BT, drzwi, świateł....) przez wzmacniacze, navi, po silniczek wycieraczki itp. Postępuj tak, jak radzone jest w temacie i sam musisz to zdiagnozować indywidualnie do swojego auta. Co do zaniku stanu naładowania na ekranie, nie koniecznie odzwierciedla to stan faktyczny. Sprawdź czy masz dobrze zakodowane aku i czy po ewentualnej wymianie było przekodowane.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga