A6 C6 2.0 tfsi po programie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, jak na manual to trochę mało momentu, ja mam podobnie na obecną chwilę ale mam problem z doładowaniem i nie jest to końcowy wynik. Zdrowy motor bez kata powinien podobno wypluć 240/250KM i 360/380Nm.
Pozdro
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
U mnie został zrobiony tylko program . Kata mam na miejscu. Jedynie mam usunięty zawór PCV. Owszem moment nie jest imponujący i można było jeszcze trochę go podnieść ale na tą chwilę mi to wystarcza bo auto w górnej części obrotów bardzo ładnie jedzie jak na swoją masę . Do tego program nie jest jakoś przesadnie mocny. Doładowanie jest ok 1 bar jak dobrze pamiętam. I ja wolę mieć moment płasko cały czas niż duża górka i szybko w dół.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, a jakie były objawy pękniętej membrany?
Też chce założyć taki zestaw, bo może to też być powód nietrzymania boostu. Jakieś wskazówki czy łatwo się to wymienia?
U mnie od 2500obr/min mam taki fajny strzał momentu, że zrywa asfalt
Czuje się jakbym jeździł dieslem.
Pozdro
Też chce założyć taki zestaw, bo może to też być powód nietrzymania boostu. Jakieś wskazówki czy łatwo się to wymienia?
U mnie od 2500obr/min mam taki fajny strzał momentu, że zrywa asfalt

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Sam to wymieniałem. Jak masz jakiekolwiek zdolności manualne to nie ma z tym problemu. Jedynie delikatnie trudny dostęp jest do jednej śruby ale jak masz dobre klucze i taką łamaną końcówkę to zrobisz to bez problemu. Ja wymontowałem odmę i można było w nią dmuchnąć z obu stron i powietrze przelatywało a nie powinno. Jak puszcza powietrze w obie strony to membrana ma dziurę .Zresztą ja to robiłem też po to żeby mniej oparów oleju leciało prosto do kolektora. A wiadomo mniej oparów mniej syfu w kolektorze ssącym .
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, w naszej a6 z tym silnikiem podobno wąskim gardłem jest wydech a najbardziej nam go blokuje właśnie kat, szczególnie leciwy kat... Założyłbym na Twoim miejscu albo DP albo sportowego kata, miałem w poprzednim aucie DP i ładnie autko agresywniej brzmiało i lepiej wszystko wyglądało po strojeniu 
Co do odmy to mam podejrzenie, że przepuszcza mi przez kolektor ssący z powrotem do TIP'a przed turbo powyżej 0,9 bara bo nie możemy więcej osiągnąć i może robi się tak zwany bybass dla boosta... Jak wymienię to dam znać bo może przyda się komuś na przyszłość.
Mój Tuner zadeklarował, że jak będzie wszystko ok z autem to 250KM lekko powinno wyjść

Co do odmy to mam podejrzenie, że przepuszcza mi przez kolektor ssący z powrotem do TIP'a przed turbo powyżej 0,9 bara bo nie możemy więcej osiągnąć i może robi się tak zwany bybass dla boosta... Jak wymienię to dam znać bo może przyda się komuś na przyszłość.
Mój Tuner zadeklarował, że jak będzie wszystko ok z autem to 250KM lekko powinno wyjść

Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja wyciąłem ostatnie tłumiki i już agresywnie ładnie brzmi, w szczególności na wyższych obrotach. Wewnątrz tak się tego nie odczuwa, trasę się robi przyjemnie, a na zewnątrz jest piękny dźwięk. DP to ciekawa opcja w sumie, ale nie chce też przesadzić z dźwiękiem, a nie mam jak dla porównania tego sprawdzić
U mnie też śmiało mogli ciągnąć więcej mocy, ale ich zdaniem to już na moją odpowiedzialność i tyle na ile poprzestałem była dobra granica, bezpieczna. Może masz zdrowsze podzespoły ode mnie, nie wiem.
Wykres postaram się jutro dodać, nie mam obecnie przy sobie.

U mnie też śmiało mogli ciągnąć więcej mocy, ale ich zdaniem to już na moją odpowiedzialność i tyle na ile poprzestałem była dobra granica, bezpieczna. Może masz zdrowsze podzespoły ode mnie, nie wiem.
Wykres postaram się jutro dodać, nie mam obecnie przy sobie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
bboykoti
Poprawka, ja wybebeszyłem całkowicie końcowe oryginalne tłumiki
Poniżej foto wykresu mapy; jeszcze miałem korektę ze względu na nieszczelność (odma).
Wybaczcie za jakość.. Mam nadzieję, że coś widać. Czekam na nowy telefon
![Obrazek]()
Ogólnie po remoncie chyba wybiorę się na korektę.., bo jak się okazało robiąc mapę miałem przetarte te wałki rozrządu + przedmuch na 1 i 2 cylindrze. Teraz po naprawie głowicy myślisz, że korekta coś zmieni?
Poprawka, ja wybebeszyłem całkowicie końcowe oryginalne tłumiki

Poniżej foto wykresu mapy; jeszcze miałem korektę ze względu na nieszczelność (odma).
Wybaczcie za jakość.. Mam nadzieję, że coś widać. Czekam na nowy telefon

Ogólnie po remoncie chyba wybiorę się na korektę.., bo jak się okazało robiąc mapę miałem przetarte te wałki rozrządu + przedmuch na 1 i 2 cylindrze. Teraz po naprawie głowicy myślisz, że korekta coś zmieni?