Jakie tarcze, klocki, zaciski [AUDI A6 C6 4.2 BAT QUATTRO]
Jakie tarcze, klocki, zaciski [AUDI A6 C6 4.2 BAT QUATTRO]
Witam, czy mógłby mi ktoś doradzić na konkretnym przykładzie jakie tarcze, klocki i zaciski najlepiej wybrać do mojego auta? Audi a6 c6 4.2 bat quattro 2006 rok. Powiem szczerze, że jak sam szukam to wpisywałem po numerze VIN ale coś mi to nie szło, za dużo wybór, kompletnie nie wiem co wybrać, a przede wszystkim chce kupić takie coś będą na bank pasowały.
Z góry dzięki za pomoc
VIN WAUZZZ4F96N126687
Z góry dzięki za pomoc
VIN WAUZZZ4F96N126687
Nie muszą być oryginalne ale mogą zależy mi na czymś dobrym, niekoniecznie musi być z najwyższej półki. Ostatnio jak mi się klocki z przodu skończyły to mechanik mi zaproponował żebym wymienił też tarcze, bo są pokrzywione przy okazji kolejnej wymiany no i już pomyślałem, że najlepiej od razu wszystko, klocki i tarcze i będę mieć spokój. Aktualnie są oryginalne tarcze, a klocki ferodo. Najbardziej zależy mi właśnie na tych klockach i tarczach plus ewentualnie te zaciski, zależy jak finansowo wyjdzie.
Pozdrawiam
@edit
@mat1324
taki zestaw dostałem od Panów z hamulcesklep.pl https://hamulcesklep.pl/q/171dfdf48aadd ... 7b03a88ceb
co o tym sądzisz?
a to moja propozycja
https://www.autodoc.pl/brembo/1661934
https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamu ... 02265.html
https://www.autodoc.pl/brembo/1661924
https://www.autodoc.pl/brembo/7006095
skorzystałem z ETKA online i wyszukałem po numerach oryginalnych
tylko jednego nie byłem pewny tarcze wentylowane czy nie wentylowane. O to jest pytanie
Pozdrawiam
@edit
@mat1324
taki zestaw dostałem od Panów z hamulcesklep.pl https://hamulcesklep.pl/q/171dfdf48aadd ... 7b03a88ceb
co o tym sądzisz?
a to moja propozycja
https://www.autodoc.pl/brembo/1661934
https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamu ... 02265.html
https://www.autodoc.pl/brembo/1661924
https://www.autodoc.pl/brembo/7006095
skorzystałem z ETKA online i wyszukałem po numerach oryginalnych
tylko jednego nie byłem pewny tarcze wentylowane czy nie wentylowane. O to jest pytanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dostałeś ofertę od kolegi z forum, bo to jego sklep
. Na forum ma nick Lewian. Dał dobry zestaw oparty na ATE.
https://a6klub.pl/profiles/32658.htm

https://a6klub.pl/profiles/32658.htm
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Potwierdzam, że to dobry zestaw ATE i w dobrej cenie. Jeśli chcesz mieć czyste koło, to dorzuć te 160 zł do ceramików. Ja zakładałem ostatnio klocki ATE zwykłe i o dziwo, tył pyli mocniej niż przód!
Myślę, że warto rozważyć te tarcze Power Disc. Różnica w cenie znikoma a ma wyżłobiony rowek powodujący większą skuteczność na mokro, oraz informuje, kiedy kończą się tarcze, bez mierzenia.
Tarcze przednie są zawsze wentylowane - podwójne. Tylne nie są wentylowane, bo nie ma takiej potrzeby. Chyba, że chcesz wrzucić jakieś nawiercane cuda.
Z zaciskami się chyba zagalopowałeś, bo chyba ich nie zmieniasz, przez to wprowadziłeś trochę zamieszania, bo widzę, że mat1324, założył, że chcesz zmieniać całe hample, bo ori za słabe.
Myślę, że warto rozważyć te tarcze Power Disc. Różnica w cenie znikoma a ma wyżłobiony rowek powodujący większą skuteczność na mokro, oraz informuje, kiedy kończą się tarcze, bez mierzenia.
Tarcze przednie są zawsze wentylowane - podwójne. Tylne nie są wentylowane, bo nie ma takiej potrzeby. Chyba, że chcesz wrzucić jakieś nawiercane cuda.
Z zaciskami się chyba zagalopowałeś, bo chyba ich nie zmieniasz, przez to wprowadziłeś trochę zamieszania, bo widzę, że mat1324, założył, że chcesz zmieniać całe hample, bo ori za słabe.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.