
W poniedziałek wlałam już właśnie Liqui Moli taki o jakim piszesz, jednak miałem pełen zbiornik jak już wyjdę do 1/4 to wleje nastepny. W weekend prawdopodobnie mam do zrobienia 600 km więc sprawdzę czy nastąpią jakiekolwiek zmiany.
Paliwa Premium, to nie jest ściema, tylko ściemą jest błędne przekonanie o nich użytkowników.koksie pisze:Czyli to „lepsze” paliwo to jedna wielka ściema??
6 tam jest jakiś problem może podkładka może wtrysk,andrev2222 pisze:Witam oto logi z mojego samochodu, A6 C6 silnik 3.0Tdi 2006r., silnik ASB 233KM:
Screen z biegu jałowego, bloki 13 i 14, na rozgrzanym silniku:
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6aa7fa678036.jpg]Obrazek[/url]
Screen z biegu jałowego, bloki 72, 73, 74, 75, 76, 77:
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f04fffeb5c31.jpg]Obrazek[/url]
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b8769dd111e5.jpg]Obrazek[/url]
Silnik na ciepłym czasem nie chce zapalić, trzeba kręcić z 30-40 sekund, czasem nawet po minucie nie chce załapać, czy korekcja na 6 cylindrze i stan wtrysku na 6 cylindrze może mieć znaczenie?
Dodam, że na zimnym pali praktycznie idealnie, zawsze po 2-3 sekundach łapie i pracuje jak trzeba, tylko przez 2-3 sekundy słychać jak szeleści łańcuch rozrządu, ale poza tym jest ok. nie ma falowania obrotów, nie ma spadku mocy.
Jedynie na ciepłym, kiedy zgasimy i poczekamy ok. 15 minut bardzo ciężko pali, trzeba kręcić 30-60 sekund..., jak wspomniałem powyżej
Jak wygląda stan wtrysków według logów?