Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.0 BiTdi 326 Stage2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 05 cze 2019, 19:49

qwerty01 pisze:Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.
Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkie <lol> Mimo wszystko i tam można dojrzeć spadek lub podbicie powyżej 3000 obrotów. To nie jest silnik elektryczny.

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 05 cze 2019, 19:53

Zbichu pisze:
qwerty01 pisze:Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.
Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkie <lol> Mimo wszystko i tam można dojrzeć spadek lub podbicie powyżej 3000 obrotów. To nie jest silnik elektryczny.
Czyli nie ma co się przejmować?
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 05 cze 2019, 20:04

Na pewno nie tym spadkiem. Bardziej martwiłbym się tym, że maksymalny moment ponad 800 Nm ustawiono poniżej 2000 obrotów. Nic się nie stanie jeżeli wiesz jak operować gazem przy takim ustawieniu.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 cze 2019, 20:09

Dobrze, że kolega ma tiptronica, to nie jest aż tak źle z tym momentem, bo s-tronic już nie byłby zadowolny z takiego momentu przy tych obrotach :p.

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 05 cze 2019, 20:14

Zbichu pisze:Na pewno nie tym spadkiem. Bardziej martwiłbym się tym, że maksymalny moment ponad 800 Nm ustawiono poniżej 2000 obrotów. Nic się nie stanie jeżeli wiesz jak operować gazem przy takim ustawieniu.
Bardziej od startu spod świateł podoba mi się jazda tym autem w zakresie 100-200+km/h,więc "układ napędowy" tak nie cierpi.
mat1324 pisze:Dobrze, że kolega ma tiptronica, to nie jest aż tak źle z tym momentem, bo s-tronic już nie byłby zadowolny z takiego momentu przy tych obrotach :p.
Nawet jeśli Tiptronic się uszkodzi to "kapitalka" kosztuje 6tyś.,więc nie ma tragedii.
W Rs6 C5 wzmacniałem skrzynie za 12tyś.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Tymek23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 sty 2018, 13:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Tymek23 » 08 paź 2019, 21:24

Cześć dalej bez problemów po chipie ?

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 08 paź 2019, 22:14

Tymek23 pisze:Cześć dalej bez problemów po chipie ?
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Naprawdę polecam,ale z Intercoolerem.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Tymek23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 sty 2018, 13:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Tymek23 » 09 paź 2019, 08:27

PrZy jakim przebiegu robiłeś ?

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 09 paź 2019, 17:50

Tymek23 pisze:PrZy jakim przebiegu robiłeś ?
132tyś.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Tymek23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 sty 2018, 13:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Tymek23 » 09 paź 2019, 21:55

Masz IC wagnera ? Z zewnątrz widać ze jest zmieniony IC?

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 10 paź 2019, 17:01

Tymek23 pisze:Masz IC wagnera ? Z zewnątrz widać ze jest zmieniony IC?
Tak mam Wagnera.
Jak ktoś się zna to zauważy.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Awatar użytkownika
Acztery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 lut 2016, 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Acztery » 13 lis 2019, 23:29

Mam w planie zrobic to samo

Od ilu obrotow zaczyna Ci lapac ? Czy zostawiles dpf ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja