Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkieqwerty01 pisze:Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.
3.0 BiTdi 326 Stage2
- Pietrek78
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 137
- Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trzebnica
Czyli nie ma co się przejmować?Zbichu pisze:Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkieqwerty01 pisze:Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.Mimo wszystko i tam można dojrzeć spadek lub podbicie powyżej 3000 obrotów. To nie jest silnik elektryczny.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
- Pietrek78
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 137
- Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trzebnica
Bardziej od startu spod świateł podoba mi się jazda tym autem w zakresie 100-200+km/h,więc "układ napędowy" tak nie cierpi.Zbichu pisze:Na pewno nie tym spadkiem. Bardziej martwiłbym się tym, że maksymalny moment ponad 800 Nm ustawiono poniżej 2000 obrotów. Nic się nie stanie jeżeli wiesz jak operować gazem przy takim ustawieniu.
Nawet jeśli Tiptronic się uszkodzi to "kapitalka" kosztuje 6tyś.,więc nie ma tragedii.mat1324 pisze:Dobrze, że kolega ma tiptronica, to nie jest aż tak źle z tym momentem, bo s-tronic już nie byłby zadowolny z takiego momentu przy tych obrotach.
W Rs6 C5 wzmacniałem skrzynie za 12tyś.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS











