Przeszukałem forum i znalazłem info tylko na temat A6 C5 i jego rozwiązanie , które niestety nie wchodzi w grę ze względu na brak wyboru producentów tarcz .
Pacjent to rs6 c5 z przebiegiem 160000 .
Przy dohamowywaniu z 290 do ok 140 samochód wpada w wibracje .
Pierwszy zestaw tarcz to zimmerman z grawerowanym logiem audi .
Drugi zestaw to zimmerman bez loga audi zakupione w znanym sklepie internetowym z tego typu produktami .
Po założeniu drugiego zestawu i przejechaniu ok 300 km problem wraca .
Czujnik zegarowy na prawej pokazuje dużo za dużo . Odsyłam tarczę na reklamację . Reklamacja po długiej walce uznana . Zakładam tarcze po reklamacji , wcześniej zmieniam piasty i łożyska , likwiduje minimalny luz w układzie kierowniczym , upewniam się o braku luzów w zawieszeniu , zakładam nowe klocki zimmermana , sprawdzam zaciski . Hamulce oczywiście dotarte zgodnie z dołączoną instrukcją i po przejechaniu 300 km znowu to samo .
Próbuje rozwiązać ten problem . Jakieś sugestie ?
Zna ktoś jakiś gotowy set żeby w ostateczności zrobić upgrade ?
RS6 C5 Hamulce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lip 2010, 22:06
- Imię: Sebastian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdańsk
RS6 C5 Hamulce
treść podpisu niezgodna z regulaminem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 22 paź 2018, 07:40
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A geometrię kół masz dobrze ustawioną??
Bicie tarczy sprawdza się tylko na nowej po jej uprzednim dokręceniu śrubami do kół (z odpowiednimi podkładkami) i odpowiednim momentem. Sprawdzasz bicie czujnikiem zegarowym i porównujesz do instrukcji auta, gdy jest za duże obracasz tarczę względem piasty o jedną śrubę i dokonujesz pomiaru powtórnie. Czynność z obracaniem tarczy względem piasty powtarzasz aż znajdziesz takie ustawienie tarczy względem piasty gdzie bicie jest najmniejsze i mieści się w instrukcji producenta samochodu. Niestety nie wiem jakie bicie dopuszcza Audi przy naszych autach
Bicie tarczy sprawdza się tylko na nowej po jej uprzednim dokręceniu śrubami do kół (z odpowiednimi podkładkami) i odpowiednim momentem. Sprawdzasz bicie czujnikiem zegarowym i porównujesz do instrukcji auta, gdy jest za duże obracasz tarczę względem piasty o jedną śrubę i dokonujesz pomiaru powtórnie. Czynność z obracaniem tarczy względem piasty powtarzasz aż znajdziesz takie ustawienie tarczy względem piasty gdzie bicie jest najmniejsze i mieści się w instrukcji producenta samochodu. Niestety nie wiem jakie bicie dopuszcza Audi przy naszych autach
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga