Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

RS6 C5 Hamulce

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Special
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 21 lip 2010, 22:06
Imię: Sebastian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdańsk

RS6 C5 Hamulce

Post autor: Special » 29 wrz 2019, 19:29

Przeszukałem forum i znalazłem info tylko na temat A6 C5 i jego rozwiązanie , które niestety nie wchodzi w grę ze względu na brak wyboru producentów tarcz .

Pacjent to rs6 c5 z przebiegiem 160000 .

Przy dohamowywaniu z 290 do ok 140 samochód wpada w wibracje .
Pierwszy zestaw tarcz to zimmerman z grawerowanym logiem audi .
Drugi zestaw to zimmerman bez loga audi zakupione w znanym sklepie internetowym z tego typu produktami .

Po założeniu drugiego zestawu i przejechaniu ok 300 km problem wraca .
Czujnik zegarowy na prawej pokazuje dużo za dużo . Odsyłam tarczę na reklamację . Reklamacja po długiej walce uznana . Zakładam tarcze po reklamacji , wcześniej zmieniam piasty i łożyska , likwiduje minimalny luz w układzie kierowniczym , upewniam się o braku luzów w zawieszeniu , zakładam nowe klocki zimmermana , sprawdzam zaciski . Hamulce oczywiście dotarte zgodnie z dołączoną instrukcją i po przejechaniu 300 km znowu to samo .
Próbuje rozwiązać ten problem . Jakieś sugestie ?

Zna ktoś jakiś gotowy set żeby w ostateczności zrobić upgrade ?
treść podpisu niezgodna z regulaminem

hunter266
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 22 paź 2018, 07:40
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: hunter266 » 01 paź 2019, 19:38

A geometrię kół masz dobrze ustawioną??
Bicie tarczy sprawdza się tylko na nowej po jej uprzednim dokręceniu śrubami do kół (z odpowiednimi podkładkami) i odpowiednim momentem. Sprawdzasz bicie czujnikiem zegarowym i porównujesz do instrukcji auta, gdy jest za duże obracasz tarczę względem piasty o jedną śrubę i dokonujesz pomiaru powtórnie. Czynność z obracaniem tarczy względem piasty powtarzasz aż znajdziesz takie ustawienie tarczy względem piasty gdzie bicie jest najmniejsze i mieści się w instrukcji producenta samochodu. Niestety nie wiem jakie bicie dopuszcza Audi przy naszych autach

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga