Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.4]Problem z gazem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
Miden
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 wrz 2008, 13:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Miden » 16 kwie 2009, 20:17

wojtekcbr pisze:Jednak mój gazownik jest genialny, tak przestawił mi mapy benzynowe, że nie czułem różnicy w jeździe na BP przed założeniem instalacji i po założeniu, po prostu fenomen a nie człowiek.
...ale jaja :))

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 16 kwie 2009, 20:41

Kolego fassi1 niestety nie napiszę Ci jaki jest to model, ponieważ sprzedałem samochód 2 tygodnie temu a kupującemu dałem wszystkie papiery :(
Niestety potrzebuję kasy na wykończenie domu i musiałem sprzedać auto. Nie myślcie, że sprzedałem, bo miałem elektrozaworki zainstalowane lub że mój gazownik przestawił mi mapy od BP <ok> :lol: :mrgreen:
Nie wiem czy piszemy o tych samych Valtekach, bo u mnie były żółte 1 OMH, czyli te najszybsze i nie narzekałem. Generalnie mam ciężką nogę, więc wskazówka nie raz wędrowała na czerwone pole, aż do odcięcia i nie odczuwałem żadnych różnic niż na benzynie. :-D Jedynie spalanie wzrastało z 12 na 16 :lol:
Generalnie to ja nie twierdzę, że Valtek jest cudem techniki, ale wnerwia mnie jak ktoś obraża innych, nawet ich nie znając, dodatkowo najeżdżając na ich wtryskiwacze/elektrozawroki, jakby pozjadał wszystkie rozumy :lol:

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 16 kwie 2009, 20:51

Jeśli przestawił mapy od PB to ja bym go dobrym gazownikiem nie nazwał. Instalka ma być tak złożona i zestrojona żeby dorównywała PB z błędem nie większym niż tolerancja a nie PB dorównywało instalce LPG. Poprostu nie miałeś porównania z dobrze chodzącym PB. Ja po wymianie czerwonych valteków na magiki i reduktora AGC P-250 na scorpion GT stwierdzam że górne obroty są dużo lepsze i porównywalne do PB. Takie moje uwagi. <ok>

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 16 kwie 2009, 21:04

wojtekcbr pisze:Kolego fassi1 niestety nie napiszę Ci jaki jest to model, ponieważ sprzedałem samochód 2 tygodnie temu a kupującemu dałem wszystkie papiery :(
Niestety potrzebuję kasy na wykończenie domu i musiałem sprzedać auto. Nie myślcie, że sprzedałem, bo miałem elektrozaworki zainstalowane lub że mój gazownik przestawił mi mapy od BP <ok> :lol: :mrgreen:
Nie wiem czy piszemy o tych samych Valtekach, bo u mnie były żółte 1 OMH, czyli te najszybsze i nie narzekałem. Generalnie mam ciężką nogę, więc wskazówka nie raz wędrowała na czerwone pole, aż do odcięcia i nie odczuwałem żadnych różnic niż na benzynie. :-D Jedynie spalanie wzrastało z 12 na 16 :lol:
Generalnie to ja nie twierdzę, że Valtek jest cudem techniki, ale wnerwia mnie jak ktoś obraża innych, nawet ich nie znając, dodatkowo najeżdżając na ich wtryskiwacze/elektrozawroki, jakby pozjadał wszystkie rozumy :lol:
Odpowiem Ci tak Kolego od bajek , Twoje posty to prowokacje lub dowód że nigdy nie wcisnełeś pedału przyspieszenia dalej niz do połowy .
Mnie równiez wnerwiają różne rzeczy , a tym bardziel ludzie którzy zawierzyli innym do granic absurdu , jeteś tego jak najlepszym przykładem .
Co do Twojej byłej :mrgreen: instalki dalej jestem przekonany że nigdy Twoje auto nie pojechało na 100 % bo niemogło na tym co tam miałeś , albo i masz dalej zamontowane .
Wyjdz z twarzą wobec kupującego i bynajmniej naświetl mu co i jak mam do poprawy , bo jak mu głowica spłynie to zale będzie miał i do Ciebie . ( reduktor i zaworki do wymiany , i butla do poprawy chyba ze jeżdzi na wstecznym tak jak TY :evil:
Dla mnie EOT , szkoda prądu na Ciebie ....
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 16 kwie 2009, 21:18

TrimiX pisze: ... bo jak mu głowica spłynie to zale będzie miał i do Ciebie.
Dzięki, że mnie wyręczyłeś, nic dodać nic ująć, sam udowodniłeś drogi kolego, że jesteś bajkopisarzem teoretykiem <ok>
Co do wciskania gazu do połowy, to jak będziesz miał odwagę się spróbować , to zapraszam, ale na dwóch kółkach, żebyś nie mówił , że było za wolno, może być nawet w mieście, większa adrenalina, jeśli wiesz co to ...
Acha tak dla ścisłości, chodzi mi motor klasy sport > 150KM

Awatar użytkownika
Z1 TOMEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 25 wrz 2008, 21:43
Lokalizacja: Białogard

Post autor: Z1 TOMEK » 16 kwie 2009, 22:20

Trimix a mógłbyś odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytania :roll:
ŻYJ DLA LUDZI NIE DLA RZECZY...

Obrazek

ltomas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 204
Rejestracja: 16 kwie 2009, 22:27
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka/podlasie

Post autor: ltomas » 16 kwie 2009, 22:33

A tak zapytam od czego miała by "popłynąć" ta głowica??

Awatar użytkownika
Paulo3535
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 24 lut 2008, 15:19
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paulo3535 » 17 kwie 2009, 09:50

chłopaki!!
idźcie na browara to wam przejdzie ;)). jak pisałem wcześniej, obojętnie jakie listwy wtrysku mamy i tak się zasyfią po jakimś czasie. czyli dwa filtry to mało. co i gdzie, jeszcze założyć? może to wina filtrów, które mam.
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 kwie 2009, 19:43

Nie wariuj z ilością filtrów, poprostu częściej wymieniaj <ok>

Qris

Post autor: Qris » 08 maja 2009, 01:35

Wszystko fajnie ale wydaje mi się że czegoś nie wiem...
Czym jest ta butla do jazdy na wstecznym????????????? :-?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 maja 2009, 07:10

Qris pisze:Wszystko fajnie ale wydaje mi się że czegoś nie wiem...
Czym jest ta butla do jazdy na wstecznym????????????? :-?
Wielozawór w złym miejscu (obrucony o 180st), jak przyspieszasz lub podjeżdżasz pod górkę to wszystki gaz spływa na tył zbiornika a wielozawór jest po drugiej stronie, a powinien byc tam gdzie gaz spływa <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga