Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A7 3.0 TFSI CGXB by netes

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
kamil.e
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2018, 08:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Audi A7 3.0 TFSI CGXB by netes

Post autor: kamil.e » 15 lip 2019, 12:38

Hej.
W końcu przyszła pora i na mnie by pokazać autko. Auto kupiłem pod koniec maja ubiegłego roku. Pochodzi z USA. Auto było po wymianie środka na S-Line (czarny sufit, fotele alcantara+skóra) i zderzaków przód+tył również S-Line (wersja europejska). Motor miał wrzucony program APR Stage 1, który na chwilę obecną został zrestowany do stocka.

Wyposażenie standardowe było dość ubogie (poza pakietem Cold Weather, Side Assist i Parktronic generalnie dość słabo), ale jako, że mam zamiłowanie do modowania, jest już nieco lepiej ;)

Co zrobiłem do tej pory:
  • - retrofit pełnej 4-strefowej klimatyzacji (oryginalnie była manualna, 2-strefowa z przodu, i zwykłe nawiewy z tyłu),
    - retrofit QQ2 (lampka w podsufitce, listwy progowe, podświetlany tunel),
    - retrofit BOSE,
    - retrofit dociągów drzwi,
    - wymiana szyb na podwójne (póki co bez czołowej i trójkątów),
    - dodatkowe wygłuszenie drzwi matami bitumicznymi,
    - dodatkowe wygłuszenie maski,
    - malowanie felg na czarno,
    - malowanie zacisków na czarno,
    - czarne końcówki wydechu,
    - założenie sprężyn Eibach Pro Kit + dystanse Durarace (15mm przód, 20mm tył),
    - retrofit oryginalnego, chowanego haka,
    - zamontowany dolot zimnego powietrza z ARMA Speed,
Z rzeczy eksploatacyjnych:
  • - wymiana oleju w skrzyni,
    - wymiana przekładni,
    - wymiana oleju,
    - wymiana tylnych tarcz na nawiercane Zimmermany + klocki
W trakcie:
Trochę części czeka już na montaż, niedawno przyjechała paczka z APR. Jestem jednak zblokowany wydechem, który będę robił w połowie września.
  • - wydech,
    - wymiana kółek na kompresorze i kole pasowym,
    - montaż Ultrachargera,
    - montaż dużej chłodnicy,
    - strojenie :)
Autko prezentuje się tak:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


I dolot:

Obrazek Obrazek


I to chyba tyle na dzień dzisiejszy. Postępy z prac będę starał się wrzucać systematycznie.

LukasG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 kwie 2019, 11:20
Lokalizacja: Kleszczów

Post autor: LukasG » 16 lip 2019, 11:18

Z ciekawości.
Co do soft close potrzeba? Wystarczą same zamki? Pasują od czegoś oprócz A7?
-=Lukas G=-

kamil.e
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2018, 08:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kamil.e » 04 wrz 2019, 23:55

Do domykania potrzebne są zamki, silniczki i sterowniki. Mogą zostać stare jarzma.
Wydaje mi się, że powinny pasować również od A6, w końcu to bliźniacza konstrukcja, ale głowy nie dam. Jeśli chcesz mogę wygrzebać numery części jakie zakładałem u siebie.

[ Dodano: 2019-09-04, 23:55 ]
Mały update. Wczoraj skończyłem montaż CPSa od APR jak i obu kółek (kompresora i wału korbowego). Niestety tylko 2 takie sobie fotki.

Obrazek Obrazek

Z drobiazgów - CPS nie jest 100% P&P jak piszą na stronie APRa, przynajmniej w A7 C7. Jest problem z odpowietrznikiem, który nie mieści się w miejscu przewidzianym przez APRa, czyli zaraz przy chłodnicy (zahacza o pas przedni, jakkolwiek by się go nie obróciło). W związku z tym byłem zmuszony przenieść odpowietrznik w stronę zbiorniczka.

Na tę chwilę to wszystko. 16 września jadę na montaż nowego wydechu i dopiero będzie się działo ;)

LukasG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 kwie 2019, 11:20
Lokalizacja: Kleszczów

Post autor: LukasG » 05 wrz 2019, 15:04

Hmmm. Na podobnym etapie jesteśmy, tyle, że u Ciebie są części z metkami a u mnie wsio custom ;)
Co robisz z dolotem po założeniu przepustnicy APR? Do 16-go będziesz jeździł z dwoma kółkami i seryjnym softem?
I z ciekawości, strojenie gdzie? Gregor czy soft APR?
-=Lukas G=-

kamil.e
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2018, 08:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kamil.e » 05 wrz 2019, 15:10

Wydech będzie customowy :)
Dolot będzie nieco zmodyfikowany tak żeby pasował pod Ultracharger, ale obecna puszka zostanie. Kółka mogą śmiało jeździć bez softu - po prostu nie dają żadnego efektu - kompresor kręci się szybciej, ale nadprogramowe ciśnienie jest uwalniane (zdaje się, że na Audizine ktoś o tym pisał - i faktycznie doładowanie jest na tym samym poziomie, trybu awaryjnego brak).

Strojenie jeszcze nie wiem - dowiaduję się szczegółów, na pewno jedno z tych dwóch ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga