W końcu przyszła pora i na mnie by pokazać autko. Auto kupiłem pod koniec maja ubiegłego roku. Pochodzi z USA. Auto było po wymianie środka na S-Line (czarny sufit, fotele alcantara+skóra) i zderzaków przód+tył również S-Line (wersja europejska). Motor miał wrzucony program APR Stage 1, który na chwilę obecną został zrestowany do stocka.
Wyposażenie standardowe było dość ubogie (poza pakietem Cold Weather, Side Assist i Parktronic generalnie dość słabo), ale jako, że mam zamiłowanie do modowania, jest już nieco lepiej

Co zrobiłem do tej pory:
- - retrofit pełnej 4-strefowej klimatyzacji (oryginalnie była manualna, 2-strefowa z przodu, i zwykłe nawiewy z tyłu),
- retrofit QQ2 (lampka w podsufitce, listwy progowe, podświetlany tunel),
- retrofit BOSE,
- retrofit dociągów drzwi,
- wymiana szyb na podwójne (póki co bez czołowej i trójkątów),
- dodatkowe wygłuszenie drzwi matami bitumicznymi,
- dodatkowe wygłuszenie maski,
- malowanie felg na czarno,
- malowanie zacisków na czarno,
- czarne końcówki wydechu,
- założenie sprężyn Eibach Pro Kit + dystanse Durarace (15mm przód, 20mm tył),
- retrofit oryginalnego, chowanego haka,
- zamontowany dolot zimnego powietrza z ARMA Speed,
- - wymiana oleju w skrzyni,
- wymiana przekładni,
- wymiana oleju,
- wymiana tylnych tarcz na nawiercane Zimmermany + klocki
Trochę części czeka już na montaż, niedawno przyjechała paczka z APR. Jestem jednak zblokowany wydechem, który będę robił w połowie września.
- - wydech,
- wymiana kółek na kompresorze i kole pasowym,
- montaż Ultrachargera,
- montaż dużej chłodnicy,
- strojenie
I dolot:
I to chyba tyle na dzień dzisiejszy. Postępy z prac będę starał się wrzucać systematycznie.