Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Kilka problemów z moim A6 - będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Diagnostyka VAG
minimum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 05 lut 2019, 22:14
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: minimum » 11 mar 2019, 16:51

Dzwonilem do gościa z aukcji i właśnie został mu o oznaczeniu jakie podałem bo uparcie chciałem żeby sprawdził czy ma wystawiony ten z aukcji. Ale jeśli taki musi być koniecznie to szukam , kiedyś się znajdzie :D

[ Dodano: 2019-03-11, 16:51 ]
Przekopałem już któryś raz ten temat który podałeś, kilka informacji wyciągnąłem jednak nie ma tam schematu podłączenia kostek lamp. 10pin na 14pin. Gdzieś mi się wydaje że było ze zdjęciami na forum ale zabijcie mnie nie mogę znaleźć, może ktoś się natknął to niech podrzuci :)
Chciałbym uniknąć kupowania przejściówek gotowych jeśli to możliwe , mam u siebie 14pin kostki z kablami 40cm. Zależy mi aby to dobrze pospinać przy lampach. W wiązce mam 9 przewodów z czego 2 uwalone. Będzie trzeba ciągnąć dodatkowe kable gdzieś do modułu ? Nie zależy mi na ledach w lampach aż tak bardzo.

Druga sprawa to wiązka od J431, kupię gdzieś czy trzeba dłubać samemu ? Moduł zamówiłem od innego gościa ale wiązki nie posiada. Gdzie dokładnie to poprowadzić? Dobrze myślę że do Borda w bagażniku ?

Co z lampami > Są to xenony czy bi ?

Andrzej073
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 paź 2012, 20:39
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: Andrzej073 » 11 kwie 2019, 21:33

błedy wywala ci z modułu komfort . czesto są zalane lub zawilgocone znajdziesz go na pdłodze pod nogami kierowcy o ile dobrze pamiętam . jest zapakowany w obudowie rozbierz i zobacz na plycie czy nie jest zasniedziała. najlepoie odrazu wymienić na taki z literką N ALBO M

minimum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 05 lut 2019, 22:14
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: minimum » 06 sie 2019, 14:27

A więc po dłuższej przerwie wracam i podzielę się kilkoma rzeczami.
Najważniejsza to udało się zlokalizować wspominane również w innym temacie drgania silnika podczas wciskania sprzęgła i dojeżdżania do skrzyżowania. Dla innych może się przyda. Otóż Panowie winowajcom okazał się … wentylator chyba klimatyzacji jak dobrze pamiętam, patrząc na silnik po prawej stronie on się znajduje - ten większy. Wpadał w niesamowite wibracje, po wyłączeniu nawiewu przyciskiem OFF nastała błoga cisza i idealnie silnik pracował … byłem w szoku. Powoli nadaje mi się jeden wtrysk do wymiany bo pokazuje 0.70 ale to już swoja drogą. Poprawa jest niesamowita.

Co do lamp są to bi-xenony, mam już większość gratów jednak czekam jeszcze na bordnetza oraz kable żeby zrobić wiązkę do modułu xenon. Oraz chyba zamówię przejściówki na alledrogo do tych lamp żeby się z tym nie bawić. Mój bordnetz nie przyjmuje wielu kodowań nie wiedzieć czemu bo niby powinien. Np. tylne lampy led, krótkie czy długie kodowanie nie przechodzi kompletnie, cały czas wywala że wartość jest nieprawidłowa.

W między czasie pojawił się problem z hamulcem ręcznym
urypała się wiązka przy kostce - standard. ale... kupiłem nową , pięknie zarobiłem polutowałem i... nie trybi. wywala przerwę w obwodzie / kasowanie błędu nie pomaga. podmieniłem nawet moduł ręcznego i nic to nie dało. Wiązka wygląda na sprawną... czytałem różne tematy jednak w żadnym nie znalazłem rozwiązania dla siebie.

Ponawiam jeszcze pytanie odnośnie wiązki od modułu poziomowania xenon, czy ona będzie prowadzona gdzieś do bagażnika do borda? Gdyby miał ktoś zdjęcia lub jakiś jasny schemat odnośnie kostek lamp przednich zwykłych i tych bixenon byłym również wdzięczny

Ostatnie pytanko upewniające się w zasadzie co do bordnetzu. Zamówiłem z literką K na końcu żeby można było zakodować bixenony i spryskiwacze, pytanie brzmi czy ma ten moduł CP?

[ Dodano: 2019-08-06, 14:27 ]
Co prawda nikt nie odpowiedział na moje pytanie ale sam doszedłem do kilku rzeczy i napisze dla innych gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem.

Otóż chodzi o bordnetza, włożyłem nowego z literką N jak koledzy radzili. Wszystko fajnie kodowania przechodziły, ale CP pojawił się nie tylko na spryskiwaczach ale na oświetleniu wnętrza co mi bardzo przeszkadzało. Oto co zrobiłem z ciekawości. Kod serwisu, numer importera oraz numer urządzenia z borda z literką N przepisałem do mojego starego z literką F i o dziwo kodowanie przeszło bixenonów :O kodowanie tylnych lamp LED również ( no prawie , nie działa mi przeciwmgłowe światło z tyłu ale problem może leży w żarówkach czy coś ) . Poziomowanie myślę że też będzie działało, spryski sprawdze jak już je dokładnie złoże .

A więc być może taki zabieg wystarczy zamiast wymiany borda na nowszy z innych przypadkach jeśli ktoś dokłada coś z poza oryginalnego wyposażenia. Warto spróbować :)
Dla chcących potwierdzenia bo tacy też się znaleźli postaram się wrzucić tutaj zdjęcia :)

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 06 sie 2019, 22:23

Odnośnie hamulca, podepnij miernik i zobacz czy masz 12 v przy teście hamulców. Sądzę że nie dlaczego, wilgoć kapilara poszła głęboko w wiązkę, u siebie dopiero przy łączeniu przewodu hamulca z ABS był poprawny kontakt.
Odnośnie kodowania tak trzeba podać z dupy dane by vcds ogarną wprowadzenie nowego kodowania.

minimum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 05 lut 2019, 22:14
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: minimum » 06 sie 2019, 22:43

Co do hamulca to myślę że mam przepalony cały kabel plusowy bo się aż sypie. Ogarniam już wiązkę nową całą i myślę że powinno zagrać.

A może Ty kolego podpowiesz mi odnośnie wiązki od modułu poziomowania , czy ona idzie gdzieś do borda z tyłu w bagażniku czy gdzieś indziej. Bo zastanawiam się nad zakupem adapterów z alledrogo i tam są 2 kabelki wystające gdzie sprzedawca upiera się że wpina się je w borda z tyłu w bagażniku, Czujniki poziomowania są , brakuje mi wiązki i interesuje mnie czy tylko wiązka od tych czujników idzie pod schowek do modułu czy być może gdzieś od reflektorów jeszcze cos trzeba puścić... czy od tego modułu ze schowka jeszcze coś idzie do tyłu do borda. Pisałem do kolegi tmr na pw ale nie odpisuje a dodam że przy swoich lampach mam urypane po 2 kabelki z kostki każdej. Możesz zerknąć na zdjęcia , ciekawi mnie od czego one są. ktoś strasznego druta zrobił na szybko


Przeorałem inne tematy i kilka filmow na yt gdzie natknąłem się że z tych adapterów te 2 dodatkowe kabelki idą do modułu mocy świateł ? gdzieś pod kierownicą ? bynajmniej w angliku, czyżby w eu wersji był gdzieś za schowkiem? Co prawda po tych adapterach i tak jest lipa bo świeci się u typka błąd spalonej żarówki. Jak tu ugryźć ten temat ... przez to powoli powinienem rozumieć i poprawcie mnie proszę jeśli źle:

Od lamp dodatkowe kable idą do tego modułu świateł gdzieś pod kierownicą / schowkiem tak jak to w przypadku adapterów + jakaś pewnie pinologia się zmienia w samych kostkach lamp.
Do modułu samopoziomowania idą kable od czujników oraz z borda? Czy wręcz przeciwnie od tego modułu świateł do modułu poziomowania?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 sie 2019, 20:45

Sterownik od poziomowania jest za schowkiem
Połączony po can z magistrala auta.
Padła mi ELSA więc szczegółów ci nie przytoczę.
Pamiętam jak ogarnialem u. Siebie regeneracji demonów.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 08 sie 2019, 06:26

witam ja ostatnio dokładałem lampy bixenon z led i poziomowane co tam potrzebujesz ?
na pewno jak miałeś zwykły halogen to trza troszkę kabelków pociągnąć w halogenie masz 3 pinowy silniczek a xenon 4 pinowy , ze starego silniczka wykorzystałem stare dwa kable resztę dokładałem
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga