A więc po dłuższej przerwie wracam i podzielę się kilkoma rzeczami.
Najważniejsza to udało się zlokalizować wspominane również w innym temacie drgania silnika podczas wciskania sprzęgła i dojeżdżania do skrzyżowania. Dla innych może się przyda. Otóż Panowie winowajcom okazał się … wentylator chyba klimatyzacji jak dobrze pamiętam, patrząc na silnik po prawej stronie on się znajduje - ten większy. Wpadał w niesamowite wibracje, po wyłączeniu nawiewu przyciskiem OFF nastała błoga cisza i idealnie silnik pracował … byłem w szoku. Powoli nadaje mi się jeden wtrysk do wymiany bo pokazuje 0.70 ale to już swoja drogą. Poprawa jest niesamowita.
Co do lamp są to bi-xenony, mam już większość gratów jednak czekam jeszcze na bordnetza oraz kable żeby zrobić wiązkę do modułu xenon. Oraz chyba zamówię przejściówki na alledrogo do tych lamp żeby się z tym nie bawić. Mój bordnetz nie przyjmuje wielu kodowań nie wiedzieć czemu bo niby powinien. Np. tylne lampy led, krótkie czy długie kodowanie nie przechodzi kompletnie, cały czas wywala że wartość jest nieprawidłowa.
W między czasie pojawił się problem z hamulcem ręcznym
urypała się wiązka przy kostce - standard. ale... kupiłem nową , pięknie zarobiłem polutowałem i... nie trybi. wywala przerwę w obwodzie / kasowanie błędu nie pomaga. podmieniłem nawet moduł ręcznego i nic to nie dało. Wiązka wygląda na sprawną... czytałem różne tematy jednak w żadnym nie znalazłem rozwiązania dla siebie.
Ponawiam jeszcze pytanie odnośnie wiązki od modułu poziomowania xenon, czy ona będzie prowadzona gdzieś do bagażnika do borda? Gdyby miał ktoś zdjęcia lub jakiś jasny schemat odnośnie kostek lamp przednich zwykłych i tych bixenon byłym również wdzięczny
Ostatnie pytanko upewniające się w zasadzie co do bordnetzu. Zamówiłem z literką K na końcu żeby można było zakodować bixenony i spryskiwacze, pytanie brzmi czy ma ten moduł CP?
[ Dodano: 2019-08-06, 14:27 ]
Co prawda nikt nie odpowiedział na moje pytanie ale sam doszedłem do kilku rzeczy i napisze dla innych gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem.
Otóż chodzi o bordnetza, włożyłem nowego z literką N jak koledzy radzili. Wszystko fajnie kodowania przechodziły, ale CP pojawił się nie tylko na spryskiwaczach ale na oświetleniu wnętrza co mi bardzo przeszkadzało. Oto co zrobiłem z ciekawości. Kod serwisu, numer importera oraz numer urządzenia z borda z literką N przepisałem do mojego starego z literką F i o dziwo kodowanie przeszło bixenonów :O kodowanie tylnych lamp LED również ( no prawie , nie działa mi przeciwmgłowe światło z tyłu ale problem może leży w żarówkach czy coś ) . Poziomowanie myślę że też będzie działało, spryski sprawdze jak już je dokładnie złoże .
A więc być może taki zabieg wystarczy zamiast wymiany borda na nowszy z innych przypadkach jeśli ktoś dokłada coś z poza oryginalnego wyposażenia. Warto spróbować

Dla chcących potwierdzenia bo tacy też się znaleźli postaram się wrzucić tutaj zdjęcia
