Witam wszystkich.
Mam pytanie dotyczące wymiany skrzyni biegów w Audi A6 C5 2.8 Multitronic 1999r.
Czy wymieniając skrzynię w komplecie ze sterownikiem, ta "nowa" musi mieć dokładnie to samo oznaczenie? 
Czy nie podejdzie również skrzynia od 2.4 lub 2.8 ale z innym oznaczeniem?
Pytam, bo oczywiście padł mi sterownik w multitronicu, niestety nie da się go naprawić, bo do środka dostał się olej. Znalezienie samego sterownika o tym samym oznaczeniu graniczy z cudem, a sama skrzynia też nie jest w dobrym stanie, dlatego uznałem, że najlepiej wymienić cały ten komplet. 
Z góry dzięki za informacje i pozdrawiam!
			
			
									
									
						[ MULTI] Wymiana skrzyni biegów MULTITRONIC / oznaczenie skr
- bendzji
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 7188
 - Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
 - Imię: Michał
 - Rocznik: 2018
 - Moje auto: Inne
 - Nadwozie: Inne
 - Napęd: Brak
 - Skrzynia: Automat
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Września
 
ty masz skrzynię DZN - niestety masz bardzo ograniczony wybór , albo ten sam kod albo tylko z 2.8 podejdą 
proponuję się odezwać do kolegi Bart-S - https://a4-klub.pl/profile/9711-bart-s/ on ma wiedze i sprzęt żeby sterownik ogarnąć itd.
			
			
									
									
						proponuję się odezwać do kolegi Bart-S - https://a4-klub.pl/profile/9711-bart-s/ on ma wiedze i sprzęt żeby sterownik ogarnąć itd.
Ok, czyli jeśli znajdę skrzynię do A6 C5 2.8 multi ale o innym oznaczeniu niż DZN, wtedy też będzie pasowałą (np. z młodszego rocznika)? DZN niestety bardzo ciężko znaleźć i tak stoję w miejscu z naprawą.
Co do sterownika - oddałem go już do naprawy do warsztatu, który również się w tym specjalizuje i tam właśnie otrzymałem odpowiedź, że sam sterownik nie ma w sobie uszkodzeń, ale był nieszczelny i do środka dostał się olej. Z tego powodu wyskakiwały błędy, skrzynia wchodziła w tryb awaryjny itp. i podobno jest on nie do uratowania.
			
			
									
									
						Co do sterownika - oddałem go już do naprawy do warsztatu, który również się w tym specjalizuje i tam właśnie otrzymałem odpowiedź, że sam sterownik nie ma w sobie uszkodzeń, ale był nieszczelny i do środka dostał się olej. Z tego powodu wyskakiwały błędy, skrzynia wchodziła w tryb awaryjny itp. i podobno jest on nie do uratowania.
							








