[ INNY] CDYA błąd P0087 silnik zgasł, kreci nie odpala.
- slaw2908
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brodnica
[ INNY] CDYA błąd P0087 silnik zgasł, kreci nie odpala.
Cześć wszystkim.
Ręce juz opadają z tym autem.... ale jeszcze się nie poddaje.
Oto co się dziś nowego przytrafiło.
Podczas jazdy zaczęła migac kontrolka świec zarowych, po tym momentalnie auto osłabło, zaczęło szarpać i zgasło. Teraz auto kreci ale nie odpala.
Podpialem komputer, były błędy 3, każdy p0087 niskie ciśnienie na listwie paliwa, różniły się tylko jakimiś numerami końcowymi, błąd zrobiłem bo i ich nie zapisałem przed skasowaniem a teraz się nie pokazały przy ponownym kreceniu rozrusznikiem.
Może ktoś podpowiedzieć od czego tu zacząć? Gdzie w VCDS posprawdzac ciśnienia, porobić testy?
Ręce juz opadają z tym autem.... ale jeszcze się nie poddaje.
Oto co się dziś nowego przytrafiło.
Podczas jazdy zaczęła migac kontrolka świec zarowych, po tym momentalnie auto osłabło, zaczęło szarpać i zgasło. Teraz auto kreci ale nie odpala.
Podpialem komputer, były błędy 3, każdy p0087 niskie ciśnienie na listwie paliwa, różniły się tylko jakimiś numerami końcowymi, błąd zrobiłem bo i ich nie zapisałem przed skasowaniem a teraz się nie pokazały przy ponownym kreceniu rozrusznikiem.
Może ktoś podpowiedzieć od czego tu zacząć? Gdzie w VCDS posprawdzac ciśnienia, porobić testy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- slaw2908
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brodnica
Ok, od tego zacznę, dzięki
[ Dodano: 2019-05-22, 18:44 ]
Problem rozwiazany. Przyczyna awarii byl przekaznik 404 w puszce na podszybiu od strony kierowcy. Moze komuś kiedyś przyda sie ta informacja.
Temat do zamkniecia.
[ Dodano: 2019-06-26, 21:20 ]
Niestety ale musze temat odswiezyc. Po jakims czasie znow zaczęła wariować, do tej pory zrobiła mi tak 2 moze 3 razy, a mianowicie potrafi wyskoczyc check i migać kontrolka świec, wtedy kompletny brak mocy, problem z wkreceniem sie na obroty, nawet na biegu jałowym cieżko ma wkrecic te 2500obr. Jak do tej pory pomagało kilkukrotne gaszenie i odpalenie auta. Potem auto jedzie normalnie. Błąd w ecu ten sam co wczesniej czylo P0087, niskie ciśnienie na listwie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dzięki.
[ Dodano: 2019-05-22, 18:44 ]
Problem rozwiazany. Przyczyna awarii byl przekaznik 404 w puszce na podszybiu od strony kierowcy. Moze komuś kiedyś przyda sie ta informacja.
Temat do zamkniecia.
[ Dodano: 2019-06-26, 21:20 ]
Niestety ale musze temat odswiezyc. Po jakims czasie znow zaczęła wariować, do tej pory zrobiła mi tak 2 moze 3 razy, a mianowicie potrafi wyskoczyc check i migać kontrolka świec, wtedy kompletny brak mocy, problem z wkreceniem sie na obroty, nawet na biegu jałowym cieżko ma wkrecic te 2500obr. Jak do tej pory pomagało kilkukrotne gaszenie i odpalenie auta. Potem auto jedzie normalnie. Błąd w ecu ten sam co wczesniej czylo P0087, niskie ciśnienie na listwie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dzięki.
Miałem kiedyś podobny problem, mianowicie podczas jazdy właczał mi sie tryb awaryjny silnika, czyli odłączało turbine, czasem wystarczyło włączyć i wyłączyć silnik raz czy tam dwa razy.
Problem leżał w nastawniku turbiny.
Jak chcesz to sprawdzić to wystarczy słuchać podczas odlączania i podłaczania zasilania nastawnika, masz tam normalnie kostkę, u mnie wydawało dziwne dźwięki i się zacinała, przez co powodowało to błąd na kompie, a w rezultacie tryb awaryjny.
Możliwe, że u Ciebie to zawór na listwie, ale warto sprawdzić inne scenariusze.
Problem leżał w nastawniku turbiny.
Jak chcesz to sprawdzić to wystarczy słuchać podczas odlączania i podłaczania zasilania nastawnika, masz tam normalnie kostkę, u mnie wydawało dziwne dźwięki i się zacinała, przez co powodowało to błąd na kompie, a w rezultacie tryb awaryjny.
Możliwe, że u Ciebie to zawór na listwie, ale warto sprawdzić inne scenariusze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
bardziej regulator.slaw2908 pisze:Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB
R1200GS ADV LC
- slaw2908
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brodnica
Jesli by sie konczyla pompa to zapewne znajde opilki na sitku regulatora ktory jest na listwie?yarowsc pisze:bardziej regulator.slaw2908 pisze:Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- slaw2908
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brodnica
Ale ona odpala i chodzi normalnie. Ten problem pojawil sie jak narazie kilka razy gdzie po kilkukrotnym gaszeniu/odpaleniu ustepuje i wtedy gdy ten blad jest to tez praktycznie normalnie odpala.konradkry77 pisze:Kombinujesz.
Odpal vcds a i podejzyj czy budowane jest ciśnienie na listwie.
Kolejna rzecz, czy widzi obroty na wałku i wale. Też vcds,
Odepnij przepustnicę może jest w pozycji zamkniętej .
I czy na plaku pali.
Diesel jest naprawdę prostym i wdzięcznym silnikiem do diagnozy.
Moze i masz racje ale nie każdy ma VCDSa w malym palcu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
Onlinetomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 547
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kolega Konrad już o tym napisał... Podstawą diagnostyki są dane i błędy ze sterownika silnika, a nie materiały video lub audio.slaw2908 pisze:Update, po 1,5 miesiaca postoju auto zachowuje sie tak jak na filmiku.
Bez tych danych nikt zdroworozsądkowy nie podejmie się próby postawienia diagnozy. Na chwilę obecną można tylko gdybać (co z resztą zostało już zrobione

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź