Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] CDYA błąd P0087 silnik zgasł, kreci nie odpala.

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

[ INNY] CDYA błąd P0087 silnik zgasł, kreci nie odpala.

Post autor: slaw2908 » 05 maja 2019, 17:50

Cześć wszystkim.
Ręce juz opadają z tym autem.... ale jeszcze się nie poddaje.
Oto co się dziś nowego przytrafiło.
Podczas jazdy zaczęła migac kontrolka świec zarowych, po tym momentalnie auto osłabło, zaczęło szarpać i zgasło. Teraz auto kreci ale nie odpala.
Podpialem komputer, były błędy 3, każdy p0087 niskie ciśnienie na listwie paliwa, różniły się tylko jakimiś numerami końcowymi, błąd zrobiłem bo i ich nie zapisałem przed skasowaniem a teraz się nie pokazały przy ponownym kreceniu rozrusznikiem.
Może ktoś podpowiedzieć od czego tu zacząć? Gdzie w VCDS posprawdzac ciśnienia, porobić testy?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 05 maja 2019, 21:57

Brak ciśnienia na listwie paliwa.
Sprawdź bo czy pompa w baku żyje.

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 26 cze 2019, 21:20

Ok, od tego zacznę, dzięki

[ Dodano: 2019-05-22, 18:44 ]
Problem rozwiazany. Przyczyna awarii byl przekaznik 404 w puszce na podszybiu od strony kierowcy. Moze komuś kiedyś przyda sie ta informacja.
Temat do zamkniecia.

[ Dodano: 2019-06-26, 21:20 ]
Niestety ale musze temat odswiezyc. Po jakims czasie znow zaczęła wariować, do tej pory zrobiła mi tak 2 moze 3 razy, a mianowicie potrafi wyskoczyc check i migać kontrolka świec, wtedy kompletny brak mocy, problem z wkreceniem sie na obroty, nawet na biegu jałowym cieżko ma wkrecic te 2500obr. Jak do tej pory pomagało kilkukrotne gaszenie i odpalenie auta. Potem auto jedzie normalnie. Błąd w ecu ten sam co wczesniej czylo P0087, niskie ciśnienie na listwie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dzięki.

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Moje auto: Inne
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 27 cze 2019, 19:37

Zawór na listwie paliwowej.

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 28 cze 2019, 13:26

shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?

kodzak92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 22 cze 2017, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kodzak92 » 28 cze 2019, 13:41

Miałem kiedyś podobny problem, mianowicie podczas jazdy właczał mi sie tryb awaryjny silnika, czyli odłączało turbine, czasem wystarczyło włączyć i wyłączyć silnik raz czy tam dwa razy.

Problem leżał w nastawniku turbiny.

Jak chcesz to sprawdzić to wystarczy słuchać podczas odlączania i podłaczania zasilania nastawnika, masz tam normalnie kostkę, u mnie wydawało dziwne dźwięki i się zacinała, przez co powodowało to błąd na kompie, a w rezultacie tryb awaryjny.

Możliwe, że u Ciebie to zawór na listwie, ale warto sprawdzić inne scenariusze.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 cze 2019, 17:02

Ten co jest na pompie.

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 29 cze 2019, 09:01

slaw2908 pisze:
shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?
bardziej regulator.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB
R1200GS ADV LC

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 29 cze 2019, 16:21

yarowsc pisze:
slaw2908 pisze:
shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?
bardziej regulator.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB
Jesli by sie konczyla pompa to zapewne znajde opilki na sitku regulatora ktory jest na listwie?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 29 cze 2019, 19:22

Kombinujesz.
Odpal vcds a i podejzyj czy budowane jest ciśnienie na listwie.
Kolejna rzecz, czy widzi obroty na wałku i wale. Też vcds,
Odepnij przepustnicę może jest w pozycji zamkniętej .
I czy na plaku pali ??.
Diesel jest naprawdę prostym i wdzięcznym silnikiem do diagnozy.

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 30 cze 2019, 11:50

konradkry77 pisze:Kombinujesz.
Odpal vcds a i podejzyj czy budowane jest ciśnienie na listwie.
Kolejna rzecz, czy widzi obroty na wałku i wale. Też vcds,
Odepnij przepustnicę może jest w pozycji zamkniętej .
I czy na plaku pali ??.
Diesel jest naprawdę prostym i wdzięcznym silnikiem do diagnozy.
Ale ona odpala i chodzi normalnie. Ten problem pojawil sie jak narazie kilka razy gdzie po kilkukrotnym gaszeniu/odpaleniu ustepuje i wtedy gdy ten blad jest to tez praktycznie normalnie odpala.

Moze i masz racje ale nie każdy ma VCDSa w malym palcu :/

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 01 lip 2019, 12:53

Bardziej znajomość diesla niż vcds ;).

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 12 sie 2019, 14:24

Update, po 1,5 miesiaca postoju auto zachowuje sie tak jak na filmiku. Mial ktos kiedyś taki przypadek?

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 12 sie 2019, 14:43

slaw2908 pisze:Update, po 1,5 miesiaca postoju auto zachowuje sie tak jak na filmiku.
Kolega Konrad już o tym napisał... Podstawą diagnostyki są dane i błędy ze sterownika silnika, a nie materiały video lub audio.
Bez tych danych nikt zdroworozsądkowy nie podejmie się próby postawienia diagnozy. Na chwilę obecną można tylko gdybać (co z resztą zostało już zrobione :) )

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 12 sie 2019, 22:29

Moze być wszystko i nic.

Od wtrysków po problem w elektryce. niestety tanio nie będzie,

[ Dodano: 2019-08-12, 22:29 ]
Gdybyś bliżej mieszkał można było by coś doradzić, fakt jutro jadę na gdańsk ale mi dnia zabraknie by odbić na Brodnicę ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga