Około roku temu zmieniła właściciela i teraz stara się zadowolić nowego właściciela. Oprócz dynamicznego i mocnego serca oferuje naprawdę wysoki poziom komfortu i lenistwa.
Motor - na pewno dobrze wszystkim znane 2,7 V6 na dwóch turbinach 250 KM
Napęd - automat Tiptronic plus niezniszczalne Quattro
Wyposażenie m.in.:
Pełna elektryka
Podświetlenie wszystkiego co się da
Skórzana tapicerka
Grzane fotele
Ksenony
Czujniki parkowania tył i przód
Tempomat
Bombowe nagłośnienie
Do tej pory udało się zrobić:
Kompletny rozrząd
Uszczelnienie silnika
Świece
Sondy lambda
Serwis skrzyni - olej, filtr i uszczelka
Hamulce
Naprawa systemu poziomowania ksenonów
Przyciemnienie szybek
Z poza fabryki:
Zmieniatka cyfrowa Yatour
Zestaw bluetooth Nokia CK - 200
Światła DRL Osram
Poważniejsze awarie:
Nastawnik łańcucha wałków rozrządu - na szczęście przeskoczył o parę zębów i skoczyło się tylko na wymianie i ustawieniu
Rura od plynu chłodzącego pod kolektorem ssącym
Trzeba jeszcze pomyśleć:
Polatać odmę
Usterki elektryki (przetarte kable przy drzwiach itp.))
Delikatny wyciek z tylnego dyfra