Dzień dobry, Mycha chciała się z Wami wszystkimi i z Każdym z osobna przywitać.
Około roku temu zmieniła właściciela i teraz stara się zadowolić nowego właściciela. Oprócz dynamicznego i mocnego serca oferuje naprawdę wysoki poziom komfortu i lenistwa.
Motor - na pewno dobrze wszystkim znane 2,7 V6 na dwóch turbinach 250 KM
Napęd - automat Tiptronic plus niezniszczalne Quattro
Wyposażenie m.in.:
Pełna elektryka
Podświetlenie wszystkiego co się da
Skórzana tapicerka
Grzane fotele
Ksenony
Czujniki parkowania tył i przód
Tempomat
Bombowe nagłośnienie
Do tej pory udało się zrobić:
Kompletny rozrząd
Uszczelnienie silnika
Świece
Sondy lambda
Serwis skrzyni - olej, filtr i uszczelka
Hamulce
Naprawa systemu poziomowania ksenonów
Przyciemnienie szybek
Z poza fabryki:
Zmieniatka cyfrowa Yatour
Zestaw bluetooth Nokia CK - 200
Światła DRL Osram
Poważniejsze awarie:
Nastawnik łańcucha wałków rozrządu - na szczęście przeskoczył o parę zębów i skoczyło się tylko na wymianie i ustawieniu
Rura od plynu chłodzącego pod kolektorem ssącym
Trzeba jeszcze pomyśleć:
Polatać odmę
Usterki elektryki (przetarte kable przy drzwiach itp.))
Delikatny wyciek z tylnego dyfra
A6 C5 2001r. 2.7T 250 KM Quattro LPG - Mycha
- Doc
- Administrator
- Posty: 2678
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Cześć Pawle.
Wyślij kilka ciekawych, większych zdjęć.
Wyślij kilka ciekawych, większych zdjęć.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga