Post
autor: leon11 » 26 maja 2019, 22:29
konradkry77 pisze:Teoretycznie rezystancje powinny byc równe na obu zbiornikach z minimalna odchyłka.
Nie jest tak jak piszesz. Ze zbiorników nie ubywa równolegle. Możesz mieć jeden zbiornik pusty a drugi pełen.
Z tego też względu według serwisówki przy demontażu czujnika, zbiornik może być napełniony maksymalnie w 1/4.
W środku jest pompa strumieniowa, która przepompowuje paliwo. Nie działa to na zasadzie naczyń połączonych.
Czasami wystarczy rozpiąć i spiąć wtyczki.
Przedzwoń najlepiej przewody, prawdę Ci to powie.
Może jeszcze być uszkodzony wskaźnik w liczniku.
Pierwsze jednak to komp.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h