Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wskażnik paliwa nie opada po zatankowaniu

Elektryka
ODPOWIEDZ
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Wskażnik paliwa nie opada po zatankowaniu

Post autor: konradkry77 » 26 maja 2019, 21:34

Cześć,
przerabiał ktoś temat nie upadającej wskazówki wskaźnika paliwa,
Samochód zatankowany pod korek i trasa łódź zakopane 1/4 baku :) po zatankowaniu weszło 40 l,

Sadze ze jest zwarcie na masę dlatego takie jaja ;).

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 26 maja 2019, 22:10

Podłączenie komputera wskaże Ci na błędy. Sprawdź wtyczkę pod siedzeniem pasażera siedzącego z prawej z tyłu. Najlepiej pomierz rezystancję na pinach 2 i 3 (pływak główny G1 za pasażerem) oraz 3 i 4 (wskazuje wartości z pływaka G2 za kierowcą) wychodzących z pompy. Rezystancja powinna zawierać się w przedziale ok. 50-990 omów, zależnie od zapełnienia zbiornika. Jeżeli będzie coś nie tak, wymontuj oba pływaki, posprawdzaj przejścia, a najbardziej kostki łączące oba pływaki.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 26 maja 2019, 22:25

Dzięki za wskazówki.
z tego co wiem złączki tam już są modyfikowane :) weryfikowałem kiedyś stan syfu w zbiorniku, jutro sie tam dokopuję, Chorwacja się zbliża a tu kwiatek,

[ Dodano: 2019-05-26, 22:25 ]
Teoretycznie rezystancje powinny byc równe na obu zbiornikach z minimalna odchyłka.

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 26 maja 2019, 22:29

konradkry77 pisze:Teoretycznie rezystancje powinny byc równe na obu zbiornikach z minimalna odchyłka.
Nie jest tak jak piszesz. Ze zbiorników nie ubywa równolegle. Możesz mieć jeden zbiornik pusty a drugi pełen.
Z tego też względu według serwisówki przy demontażu czujnika, zbiornik może być napełniony maksymalnie w 1/4.
W środku jest pompa strumieniowa, która przepompowuje paliwo. Nie działa to na zasadzie naczyń połączonych.
Czasami wystarczy rozpiąć i spiąć wtyczki.
Przedzwoń najlepiej przewody, prawdę Ci to powie.
Może jeszcze być uszkodzony wskaźnik w liczniku.
Pierwsze jednak to komp.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 maja 2019, 08:14

ok dzięki za info, sadziłem ze równolegle ubywa paliwa, pompa w zbiorniku prawym napędza pompę strumieniową, poprzez paliwo które pompuje do zasilania.

[ Dodano: 2019-05-28, 08:14 ]
Problem rozwiązany, okazało się ze błędnie zakodowałem licznik, zamiast 1 na początku trafiła sie 4 która namieszała.

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 28 maja 2019, 10:01

Takie sztuczki :) Nie wspominałeś, że podłączałeś kompa. Kolejna lekcja na przyszłość.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 maja 2019, 14:37

Czy masz może pomocnik kodowania dla silnika BMK lub ASB

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 28 maja 2019, 15:24

W swoim VCP+K mam.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 maja 2019, 15:46

A możesz podejrzeć kodowanie dla tych silników.
Też mam VCP ale ma wersja bardzo uboga jest ;).

leon11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 575
Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
Imię: Leszek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: leon11 » 28 maja 2019, 15:51

Niestety, musiałbym podpiąć najpierw takie auto a nie mam akurat nic takiego na miejscu, inaczej nic z tego.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja