Klamra zabezpieczająca klocki hamulcowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 paź 2017, 13:34
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Klamra zabezpieczająca klocki hamulcowe
Witam mam problem a mianowicie chodzi o klamrę zabezpieczającą klocki hamulcowe po zakupie usłyszałem stuk dochodzący z przedniego lewego koła okazało się że nie ma owej klamry zakupiłem komplet 2 sztuki założyłem pojeździłem 2 dni klamra wypadła założyłem druga po godz wypadła dodam że przy zakładaniu bardzo ciasno wchodziła co może być przyczyną wypadania klamry a i zauważyłem że z tej strony nie ma tych blaszek z klocka czy one mają jakiś wpływ na trzymanie tej klamry
[ Dodano: 2017-11-02, 17:37 ]
Nie ma tych blaszek
[ Dodano: 2017-11-02, 17:37 ]
Nie ma tych blaszek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wewnętrzny klocek wciśnięty jest do tłoczka, a zewnętrzny przytrzymuje właśnie ta klamra, która ma blokadę zaznaczoną na zdjęciu poniżej.
Wrzuciłeś zdjęcie wewnętrznego klocka, która ma inne blaszki. Zewnętrzny ma w jednej blaszce otwór, w którym blokuje się klamra.
Na żywo wygląda to tak . Po kliknięciu w zdjęcie będzie dokładniej widać.
Wrzuciłeś zdjęcie wewnętrznego klocka, która ma inne blaszki. Zewnętrzny ma w jednej blaszce otwór, w którym blokuje się klamra.
Na żywo wygląda to tak . Po kliknięciu w zdjęcie będzie dokładniej widać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 17 lis 2017, 22:43
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podlasie
Jeśli ktoś wybiera zamienniki nie patrząc na wymienianą część, jej numer i bardzo często zdjęcie lub schemat (tak zrobił mojemu koledze mechanik) to można Wytłumaczył się tym,że tak na prawdę bez tej klamry można jeździć tylko trochę klocki mogą szorować. Powiedział też,że klocki z inną blaszką,które nie mają tego mocowania klamry są tańsze, a te klamry jak się zgubią to w aso są drogie i nie warto ich już po zgubieniu montować...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
to nie mechanik - to KOWAL a klocki nie będą "szorować", tylko będą napier....lać na dziurach, szczególnie na kostce i brukukris-KS pisze:Jeśli ktoś wybiera zamienniki nie patrząc na wymienianą część, jej numer i bardzo często zdjęcie lub schemat (tak zrobił mojemu koledze mechanik) to można Wytłumaczył się tym,że tak na prawdę bez tej klamry można jeździć tylko trochę klocki mogą szorować. Powiedział też,że klocki z inną blaszką,które nie mają tego mocowania klamry są tańsze, a te klamry jak się zgubią to w aso są drogie i nie warto ich już po zgubieniu montować...
odkopuję temat.
Kupiłem auto i brak było wspomnianych klamer, klocki są z otworem ale samych klamer nie było. Więc kupiłem klamry firmy ATE i je zamontowałem. Wszystko przebiegło bezproblemowo. Ciekawie zaczęło się po tym. Hamulec miękki jakby zapowietrzony, łapie na samym dole. Po przepompowaniu (2-3 razy wciskam hamulec) pedał jest jak powinien być - na samej górze ale potem znowu miękko. Dla pewności zdemontowałem klamry i jest ok. Potem zamontowałem ponowie i znowu miękki.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak z hamulcem skoro bez klamerek działa suuuper tylko oczywiście grochocze na dziurach.
ps. dla pewności wymieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulec. Klocki przód i tył są wręcz nówki.
Kupiłem auto i brak było wspomnianych klamer, klocki są z otworem ale samych klamer nie było. Więc kupiłem klamry firmy ATE i je zamontowałem. Wszystko przebiegło bezproblemowo. Ciekawie zaczęło się po tym. Hamulec miękki jakby zapowietrzony, łapie na samym dole. Po przepompowaniu (2-3 razy wciskam hamulec) pedał jest jak powinien być - na samej górze ale potem znowu miękko. Dla pewności zdemontowałem klamry i jest ok. Potem zamontowałem ponowie i znowu miękki.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak z hamulcem skoro bez klamerek działa suuuper tylko oczywiście grochocze na dziurach.
ps. dla pewności wymieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulec. Klocki przód i tył są wręcz nówki.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga