Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 10 maja 2019, 13:28

A samochód ma DPF?

szczepan94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: szczepan94 » 10 maja 2019, 13:31

Tak, posiada dpf

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 10 maja 2019, 14:12

To może się DPF wypalał ?

szczepan94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: szczepan94 » 10 maja 2019, 14:26

Z tego co wiem to powinien zapalić się wtedy komunikat... Bo wiem, że nie wolno wtedy gasić silnika. Czy się mylę z tym komunikatem? Szczerze mówiąc to patrząc na ceny wtrysków to mógłby się ten dpf zjebać...

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 10 maja 2019, 15:06

Zrób trasę, zrób logi coś będzie wiadomo

szczepan94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: szczepan94 » 10 maja 2019, 15:18

ok, napiszę co i jak na dniach

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 350
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Rocznik: 2016
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 10 maja 2019, 16:03

szczepan94 pisze:Z tego co wiem to powinien zapalić się wtedy komunikat... Bo wiem, że nie wolno wtedy gasić silnika. Czy się mylę z tym komunikatem? Szczerze mówiąc to patrząc na ceny wtrysków to mógłby się ten dpf zjebać...
Podczas wypalania nie ma żadnych komunikatów, jedynie na po obrotach podwyższonych na biegu jałowym widać że się wypala.

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 10 maja 2019, 18:32

ollyon86 pisze:
szczepan94 pisze:Z tego co wiem to powinien zapalić się wtedy komunikat... Bo wiem, że nie wolno wtedy gasić silnika. Czy się mylę z tym komunikatem? Szczerze mówiąc to patrząc na ceny wtrysków to mógłby się ten dpf zjebać...
Podczas wypalania nie ma żadnych komunikatów, jedynie na po obrotach podwyższonych na biegu jałowym widać że się wypala.
Ile macie podwyższone te obroty jak dpf się wypala? Ja nigdy nie mogę tego zauważyć u siebie i nie wiem czy czasem nie przerywam mu tej procedury.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 maja 2019, 18:35

Przeważnie jest między 900 a 1000.

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 10 maja 2019, 18:49

mat1324 pisze:Przeważnie jest między 900 a 1000.
To ja jeszcze tego nie zauważyłem żeby podniosły mi się tak obroty na biegu jałowym. Chyba że zawsze robi to u mnie w trakcie jazdy.
Ostatnio odpaliłem VCDSA i miałem że od ostatniego wypalania minęło 0 km. Jeśli jest taki zapis to wypalił się na pewno do końca czy może się wypalał i procedurę mu przerwałem?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 maja 2019, 18:52

Jak jest 0 km, to wypalanie zostało ukończone.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 10 maja 2019, 19:44

Jesli nawet nie wiesz ze sie wypala to bardzo dobrze, znaczy ze dziala tak jak nalezy. Gorzej jakbys wiedzial ze sie wypala.

shadix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 mar 2019, 23:57
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: shadix » 20 maja 2019, 22:24

Zalałem dziś LIQUI MOLY 2666 na prawie pusty bak, zrobiłem 10km i zatankowałem 25 litrów i wlałem drugą puchę. Miałem trochę zapieczone wtryski. Efekty przerosły moje oczekiwania, nie sprawdzałem jeszcze korekt ale praca silnika zauważalnie się poprawiła, lepiej przyśpiesza, nie czuć takich lekkich przerywań gdy wkręca się na obroty, gdy go gaszę nie trzęsie już tak budą, ciszej pracuje, i co najważniejsze praktycznie zniknęło mi falowanie obrotów przy hamowaniu i takie uczucie dławienia się silnika, wcześniej myślałem że to konwerter już się powoli kończy i przy zwalnianiu lub redukcji biegu na niższy obroty mi falowały w przedziale 1000-1200, teraz tego praktycznie nie ma.Nie te auto, a myślałem że nic to nie da, wyczyści lekko wtryski i finał a tu proszę naprawdę super efekty. :D

januszzaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2019, 16:11
Lokalizacja: Wrocław

[ BMK 3.0 224 KM] Ocena wtryskiwaczy

Post autor: januszzaudi » 01 cze 2019, 16:35

Witam serdecznie. Prosiłbym o ocenę moich wtryskiwaczy. Autko ma wywalony DPF, myślałem, że przez to kopci na siwo - ale to raczej nie przez to, bo mocy mu ubyło i przy wyprzedzaniu spada nawet do 3 biegu i słabo ciągnie. Rozpędza się powoli do 180/190 i więcej nie chce. Gdzie wcześniej jechał dużo więcej.

Poniżej fotki logów:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 cze 2019, 17:28

Piąty wtrysk jest zapieczony i widać, że ma wysoką dawkę paliwa (prawie 2 mg na suw). Poza tym jest znośnie, ale przez to nie powinno być spadku mocy. Nie ma czasami innych błędów w sterowniku silnika?

Temat scaliłem z innym związanym z wtryskami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja