[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 maja 2019, 12:24
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Podczas wypalania nie ma żadnych komunikatów, jedynie na po obrotach podwyższonych na biegu jałowym widać że się wypala.szczepan94 pisze:Z tego co wiem to powinien zapalić się wtedy komunikat... Bo wiem, że nie wolno wtedy gasić silnika. Czy się mylę z tym komunikatem? Szczerze mówiąc to patrząc na ceny wtrysków to mógłby się ten dpf zjebać...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Ile macie podwyższone te obroty jak dpf się wypala? Ja nigdy nie mogę tego zauważyć u siebie i nie wiem czy czasem nie przerywam mu tej procedury.ollyon86 pisze:Podczas wypalania nie ma żadnych komunikatów, jedynie na po obrotach podwyższonych na biegu jałowym widać że się wypala.szczepan94 pisze:Z tego co wiem to powinien zapalić się wtedy komunikat... Bo wiem, że nie wolno wtedy gasić silnika. Czy się mylę z tym komunikatem? Szczerze mówiąc to patrząc na ceny wtrysków to mógłby się ten dpf zjebać...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
To ja jeszcze tego nie zauważyłem żeby podniosły mi się tak obroty na biegu jałowym. Chyba że zawsze robi to u mnie w trakcie jazdy.mat1324 pisze:Przeważnie jest między 900 a 1000.
Ostatnio odpaliłem VCDSA i miałem że od ostatniego wypalania minęło 0 km. Jeśli jest taki zapis to wypalił się na pewno do końca czy może się wypalał i procedurę mu przerwałem?
Zalałem dziś LIQUI MOLY 2666 na prawie pusty bak, zrobiłem 10km i zatankowałem 25 litrów i wlałem drugą puchę. Miałem trochę zapieczone wtryski. Efekty przerosły moje oczekiwania, nie sprawdzałem jeszcze korekt ale praca silnika zauważalnie się poprawiła, lepiej przyśpiesza, nie czuć takich lekkich przerywań gdy wkręca się na obroty, gdy go gaszę nie trzęsie już tak budą, ciszej pracuje, i co najważniejsze praktycznie zniknęło mi falowanie obrotów przy hamowaniu i takie uczucie dławienia się silnika, wcześniej myślałem że to konwerter już się powoli kończy i przy zwalnianiu lub redukcji biegu na niższy obroty mi falowały w przedziale 1000-1200, teraz tego praktycznie nie ma.Nie te auto, a myślałem że nic to nie da, wyczyści lekko wtryski i finał a tu proszę naprawdę super efekty. :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 cze 2019, 16:11
- Lokalizacja: Wrocław
[ BMK 3.0 224 KM] Ocena wtryskiwaczy
Witam serdecznie. Prosiłbym o ocenę moich wtryskiwaczy. Autko ma wywalony DPF, myślałem, że przez to kopci na siwo - ale to raczej nie przez to, bo mocy mu ubyło i przy wyprzedzaniu spada nawet do 3 biegu i słabo ciągnie. Rozpędza się powoli do 180/190 i więcej nie chce. Gdzie wcześniej jechał dużo więcej.
Poniżej fotki logów:
![Obrazek]()
Poniżej fotki logów: