Mam kilka pytań dotyczących kalibracji zawieszenia w allroad C6.
Po przeprowadzeniu adaptacji prawa strona auta ma delikatnie większe prześwity pomiędzy kołem a błotnikiem. Czy to oznacza że adaptacja nie została poprawnie wykonana?
Po rozpoczęciu adaptacji - 34-poziomowanie -> kanał 01 auto podnosi się i opuszcza a vcds każe czekać... (żadnych wartości) i tak cały czas. Pojawia się błąd którego nie można wykasować - brak ustawień poziomowania, albo jakoś podobnie. Niestety nie pamiętam teraz.
Ponowne rozpoczęcie adaptacji i po około 1,5 min. vcds na kanale 01 prosi o podanie wartości zmierzonej dla koła LP. I tu pytanie dlaczego nie pokazuje poprzednich ustawień?
Zmierzenie przy wszystkich kołach skutkuje zakończeniem adatacji. Auto niby równo stoi ale widzę różnicę w prześwitach lewa-prawa strona.
Niestety nigdy wcześniej na to nie zwróciłem uwagi. Czy mogę przywrócić ustawienia:
- podając fabryczne wartości dla allroada tj. 388 przód i 380 tył?
- Mam zapisane wartości dla każdego koła zanim rozpocząłem adaptację. Czyli gdy auto stało w trybie komfort na równym podłożu bez podpiętego komputera.
Kalibracja zawieszenia - allroad
Tak, dokładnie według tej instrukcji.
Nie znalazłem nigdzie informacji jak powinno być ustawione na mmi. Tzn. "automatyczny", "dynamic", "komfort"? Ja robiłem adaptację z pozostawionym w trybie automatycznym. Ma to jakieś znaczenie?
Za każdym razem gdy mam podać zmierzone wartości mam "0" w "stored value".
Rozumiem, że po przeprowadzonej adaptacji mimo różnych wartości dla każdego z kół efektem końcowym będzie a przynajmniej powinny być równe wartości dla kół przednich i tylnych.
Nie znalazłem nigdzie informacji jak powinno być ustawione na mmi. Tzn. "automatyczny", "dynamic", "komfort"? Ja robiłem adaptację z pozostawionym w trybie automatycznym. Ma to jakieś znaczenie?
Za każdym razem gdy mam podać zmierzone wartości mam "0" w "stored value".
Rozumiem, że po przeprowadzonej adaptacji mimo różnych wartości dla każdego z kół efektem końcowym będzie a przynajmniej powinny być równe wartości dla kół przednich i tylnych.
Miałem pisać właśnie bardzo podobnego posta bo u mnie jest bardzo podobna sytuacja...
Prawy przód u mnie stoi prawie 2cm wyżej niż lewa strona, niezależnie od wybranego trybu. Tył stoi na tych samych wysokościach.
Robiłem adaptacje kilka razy, również przełamując przy wpisywaniu wartości zarówno strony lewej jak i prawej ale po zapisaniu adaptacji wychodzi ciągle to samo - prawy przód stoi wyżej
Nawet czujniki poziomu zamieniłem stronami myśląc że to może któryś przełamuje .. niestety nic to nie zmieniło.
O co może chodzić?
Prawy przód u mnie stoi prawie 2cm wyżej niż lewa strona, niezależnie od wybranego trybu. Tył stoi na tych samych wysokościach.
Robiłem adaptacje kilka razy, również przełamując przy wpisywaniu wartości zarówno strony lewej jak i prawej ale po zapisaniu adaptacji wychodzi ciągle to samo - prawy przód stoi wyżej

Nawet czujniki poziomu zamieniłem stronami myśląc że to może któryś przełamuje .. niestety nic to nie zmieniło.
O co może chodzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Kalibracja zawieszenia - allroad
Stary temat, ale świeży problem. Jak sobie poradziłeś z wyrównaniem stron ze sobą? Adaptację do skutku, czy może wymiana czegoś? U mnie ten sam problem. Po wymianie rozdzielacza nie mogę równo ustawić auta.