1.8t APU 150km.Wysokie obroty przy odpalaniu, duże spalanie.
1.8t APU 150km.Wysokie obroty przy odpalaniu, duże spalanie.
Cześć. Od kiedy kupiłem swoje Audi mam problemy ze spalaniem, na jeden zbiornik gazu (30l) musze dolewać PB za około 80zl, robię na tym jakieś 180km przy naprawde spokojnej jeździe (po miescie). Mam rowniez inny problem. Przy odpalaniu auta obroty utrzymuja sie na 1200 wtedy auto gasze i dopiero po ponownym uruchomieniu silnika obroty normuja sie na 800. Od czego powinienem zaczac aby unormowac spalanie oraz co moze powodowac tak wysokie obroty przy uruchamianiu autka. Pozdrawiam.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Może podłącz pod kompa mogą być jakieś błędy które cię nakierują na usterkę.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
1257 Zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego - N71KasztanOc pisze:Był podpięty. Jedynie blad 18057 i 01274
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01274
18057 to chyba coś z abs??
Kasowałeś błędy? wracają?
https://translate.google.pl/translate?h ... rev=search
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
I jak sytuacja? Działałeś coś w temacie?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Normalne, jest ok. Do tego jeszcze musisz zmienić DV lub sprawdzić. Może sprężynka rozwaliła się lub przewód gumowy, wąż uciekł, puścił m.in. Odnośnie przepływomierza... spróbuj wyczyścić. Jeśli "kupa"KasztanOc pisze:Zauwazylem tez ze jak odpinam kostk od przeplywki to auto gaśnie. To normalne?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
Odnosnie spalania to zauwazylem ze jak zalałem do pełna bak to sie unormowalo (najprawdopodobniej cos ze wskaznikiem paliwa). ABS dalej to samo natomiast kolejnym problemem są obroty. Wczesniej falowaly a po przejechaniu trasy wystepuje problem ze jak silnik osiagnie 90stopni to obroty stoja na 1200 i wskaznik temperatury szaleje. Sprobuje wymienic czujnik temp.
Dodatkowo zaiwazylem ze separator odmy (ten grzybek) delikatnie cieknie.
Czy przez zwiekszone obroty, lub nierowne moze szarpac autem przy zmianie biegów? Niekiedy podbija obroty jak zmieniam biegi.
Dodatkowo zaiwazylem ze separator odmy (ten grzybek) delikatnie cieknie.
Czy przez zwiekszone obroty, lub nierowne moze szarpac autem przy zmianie biegów? Niekiedy podbija obroty jak zmieniam biegi.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
KasztanOc miałem podobnie z przepustnicą z gorącym silnikiem. Niestety lub staty zero błędów. Wyczyszczone i bez zmian. Zmieniłem i ideał.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.