Wszystko było ok, aż pewnego razu zapalił się błąd DPF po jakiś 20 minutach jazdy zgasł. Kilkakrotnie się to powtórzyło. Potem zapalał się już od włożenia kluczyka w stacyjkę. Do tego po jakimś czasie zapałiła się kontrolka spiralka plus ikonka silnika. Po dwóch dniach auto straciło moc. Pewnego dnia czytając te forum próbowałem jeszcze raz przepalić dpf. Wyjechałem, przez chwilke zapałiła się kontrolka aku. Pojechałem 5 km i auto stanęło bez możliwości odpalenia. Holowanie do domu. Jako, że już pokazywał "aku low" podłączyłem prostownik po dniu sprawdzono aku i było ok zielona lampka i pod poborem mocy 12.3V. A dalej pokazuje "aku low". Co do DPF, był czyszczony według sprzedającego ponad rok temu. Po kilku rozmowach ze sprzedawcą, który odbiera telefon i rozmawia normalnie, powiedział, że jego mechanik wyklucza na 90% zapchania dpf bardziej stawia na czujnik (była wymieniana kostka różnicy ciśnień taki jest przekaz od sprzedawcy więc chyba chodzi o czujnik). Kolejnym problemem jest to, że mimo aku low opalę go ale ze zdjętą rurą od przepustnicy jednak gaśnie po kilku sekundach. Z założoną rura nie chce w ogóle odpalić a gdy jest zdjęta a ją założymy to gaśnie od razu.
Błędy jakie pokazywały komputery to:
008194
006215
i raz od aku ładowanie ale jak odłączony był.
Nie wiem od czego się zacząc zabierać czy DPF czy sprawdzić rurki, przewody i czujniki DPF czy może EGR... Może ktoś miał podobne objawy? pomocy

A i raz jak mi zgasł pod podjazdem do garażu to pojawił się błąd ABS. Tylko raz jak ją mam. Ale jak sprawdzał dzisiaj koleś błędy nie wiem gdzie wchodził na Vagu to coś był błąd z ABS ale po angielsku i nie pamiętam co dokładnie. FAK

[ Dodano: 2019-04-04, 07:36 ]
Cyrk z rana.. pozamykałem wszystko złożyłem bagażnik i lampka "aku low" zgasła hehe odpala samochód lecz za chwilę go dławi. Moja A6 sprawdza moją cierpliwośc chyba

[ Dodano: 2019-04-05, 11:02 ]
Panowie na 65 tys użytkowników nikt nie miał nic podobnego??
